Днес за първи път успях да пътувам с един от тези на Х50 - 2604.
Ами, някои тук ще ме нарекат мнителен, негативен и т.н., но не мисля, че тази инвестиция си струва.
Салонът е впечатляващо вандализиран и издраскан, двигателят - шумен...
Когато купуваш нещо втора ръка, трябва да осъзнаваш лимита на експлоатационният срок па едно средство.
Когато го вземаш на 15 годишна възраст, рискуваш да бъде спрян за дълго.
Това стана с Неоплана, а заради инцидента в гаража и още един от тези ще стои дълго време за ремонт.
Подвижният състав НЕ Е за това, за да стои по гаражите с дни, месеци или години!
Особено, когато има возила за спешна подмяна, както са Конекто/Г, МАН СГ262, трамваите на Искър и др.
Тук става дума за изпрани и откраднати от данъкоплатците пари, за да се угоди на такива като Марио Евстатиев, който не го разбирам като какъв го раздава, освен че е подлога на Контрера...
Да, хубаво е да има атракционни автобуси. Но ако взимаш двуетажен, вземи го запазен и на не повече от 5 години. Най-много 2 или 3 броя.
Кому беше нужно това разхищение на средства?