Author Topic: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)  (Read 19610 times)

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #100 on: 20.06.2024, 20:56:01 »
Така бял като този и с листенца ще се върже идеално с другите МАН.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Bl3iz3

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 147
    • View Profile
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #101 on: 24.07.2024, 14:01:05 »
Има ли шанс 2605 да се възстанови или щетите са прекалено големи?

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #102 on: 24.07.2024, 14:11:38 »
Ето и нещо интересно, изглежда и в Румъния имат същите двуетажни МАН-ове видимо даже без драсканици и по-добър салон, и бели като нашите съчленени. Те също продават такива. https://autoline.bg/-/naem/dvuetazhni-avtobusi/MAN/A39-Lions-City-DD-ND-313-Clima-Euro-5-EEV---22061514555927328100

Просто са почистени професионално и са боядисани отвън, румънците са вложили малко пари преди да ги обявят за продан. Ние ги пускаме на пътниците както сме ги взели, няма да е първия, няма и да е последния път за употребяван ПС у нас.
От снимките на тези от Румъния си личи, че са от Берлин, макар и пребоядисани в бяло. Такива са експлоатирани също в Лихтенщайн и в Лозана. Съществената разлика с берлинските е главно в основния цвят - електриково зелени в Лихтенщайн и бели в Лозана, както и в шарките на тапицерията по седалките. Лозанските също са изведени от експлоатация и заменени с нови Енвирота, за Лихтенщайн не знам и не ми се проверява. Но ми е чудно каква им е съдбата. Те определено са в много по-добро състояние от берлинските, тъй като са ползвани по дълги, извънградски линии:



« Last Edit: 24.07.2024, 14:13:24 by difian »

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #103 on: 24.07.2024, 14:34:23 »
Но явно има търсене щом тези в Румъния са вече продадени. Дали няма да се появят някъде у нас?

И на доста добра цена ги дават след ремонт. Още преди години език ремонт в арз струваше повече.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3646
    • View Profile
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #104 on: 24.07.2024, 14:42:55 »
Ето и нещо интересно, изглежда и в Румъния имат същите двуетажни МАН-ове видимо даже без драсканици и по-добър салон, и бели като нашите съчленени. Те също продават такива. https://autoline.bg/-/naem/dvuetazhni-avtobusi/MAN/A39-Lions-City-DD-ND-313-Clima-Euro-5-EEV---22061514555927328100

Просто са почистени професионално и са боядисани отвън, румънците са вложили малко пари преди да ги обявят за продан. Ние ги пускаме на пътниците както сме ги взели, няма да е първия, няма и да е последния път за употребяван ПС у нас.
От снимките на тези от Румъния си личи, че са от Берлин, макар и пребоядисани в бяло. Такива са експлоатирани също в Лихтенщайн и в Лозана. Съществената разлика с берлинските е главно в основния цвят - електриково зелени в Лихтенщайн и бели в Лозана, както и в шарките на тапицерията по седалките. Лозанските също са изведени от експлоатация и заменени с нови Енвирота, за Лихтенщайн не знам и не ми се проверява. Но ми е чудно каква им е съдбата. Те определено са в много по-добро състояние от берлинските, тъй като са ползвани по дълги, извънградски линии:




От Лихтейнщайн един поне със сигурност е продаден в Германия. Даже е същият, който ти си постнал. За други няма информация, може и само този да е бил там. Лозанските също са продадени в Германия.
https://busphoto.eu/vehicle/313526/#n351909
« Last Edit: 24.07.2024, 14:45:19 by bagercho »

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #105 on: 24.07.2024, 15:04:13 »
Благодаря! Вярно, че през този сайт ставаха лесно проверки…

Чудно защо не са си накупили берлински!?!  :D

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #106 on: 24.07.2024, 15:24:22 »
Благодаря! Вярно, че през този сайт ставаха лесно проверки…

Чудно защо не са си накупили берлински!?!  :D
сигурно този е бил доста по запазен от берлинския. Иначе се сещам че май точно от Лозана имаше слух че щели у нас да докарат някакви тролеи неоплан преди години. Не знам какво стана с тях изглеждаха много добре и така и не стигнаха до никой наш град. Бяха пак синьо бели.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #107 on: 24.07.2024, 15:48:41 »
Благодаря! Вярно, че през този сайт ставаха лесно проверки…

Чудно защо не са си накупили берлински!?!  :D
сигурно този е бил доста по запазен от берлинския. Иначе се сещам че май точно от Лозана имаше слух че щели у нас да докарат някакви тролеи неоплан преди години. Не знам какво стана с тях изглеждаха много добре и така и не стигнаха до никой наш град. Бяха пак синьо бели.
Тролеите Неоплан в Лозана успях да ги пробвам на живо през 2002-3 година някъде. Но след два изгорели за кратък период от време, оцелелите ги върнаха на производителя. Пробваха ги в Будапеща, но в крайна сметка се озоваха в Плоещ, вече май всички са извън движение и гният в депото.

Предишният модел на Неоплан изкара в Базел до закриването на мрежата там и после си изпя лебедовата песен в нашия Русе.

Общо взето е добре, че не взехме Лозанските - простотията щеше да е по-голяма и от двуетажните сега. Малоумно е да купуваш бутиков модел, особено втора ръка. Още по-малоумно е да го вземеш и после да му мислиш за какво да го ползваш. Такива превозни средства нямат последващо търсене и набуташ ли се, няма отърване. Ако се взима нещо втора ръка - нека да е конвенционално с доказани качества и дори възможност за последващата препродажба. МТК защо си взеха незаконно единични метанови МАН-ове, а не двуетажни, пететажни, хибриди или някакви други простотии!?!
« Last Edit: 24.07.2024, 15:53:48 by difian »

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #108 on: 24.07.2024, 17:44:56 »
Има ли шанс 2605 да се възстанови или щетите са прекалено големи?

Всичко може да се възстанови, въпросът е на каква цена.

Offline Niko.G

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 594
    • View Profile
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #109 on: 24.07.2024, 17:49:51 »
Има ли шанс 2605 да се възстанови или щетите са прекалено големи?

Главно козметични са щетите. Ще бъде оправен.
SUMC - Desordem e Regresso.


Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #110 on: 25.07.2024, 08:32:57 »
Има ли шанс 2605 да се възстанови или щетите са прекалено големи?

Главно козметични са щетите. Ще бъде оправен.
Добре е все пак да се отбележи, че на 2605 това ще ми е поредното дълго спиране, като още с идването си влезе за ремонт на двигател (ремонт на двигател на новодоставен автобус!!!!). ;)

Offline Tisho

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 614
    • View Profile
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #111 on: 27.07.2024, 21:08:17 »
Днес за първи път успях да пътувам с един от тези на Х50 - 2604.

Ами, някои тук ще ме нарекат мнителен, негативен и т.н., но не мисля, че тази инвестиция си струва.
Салонът е впечатляващо вандализиран и издраскан, двигателят - шумен...

Когато купуваш нещо втора ръка, трябва да осъзнаваш лимита на експлоатационният срок па едно средство.
Когато го вземаш на 15 годишна възраст, рискуваш да бъде спрян за дълго.
Това стана с Неоплана, а заради инцидента в гаража и още един от тези ще стои дълго време за ремонт.

Подвижният състав НЕ Е за това, за да стои по гаражите с дни, месеци или години!  :help:

Особено, когато има возила за спешна подмяна, както са Конекто/Г, МАН СГ262, трамваите на Искър и др.

Тук става дума за изпрани и откраднати от данъкоплатците пари, за да се угоди на такива като Марио Евстатиев, който не го разбирам като какъв го раздава, освен че е подлога на Контрера...
Да, хубаво е да има атракционни автобуси. Но ако взимаш двуетажен, вземи го запазен и на не повече от 5 години. Най-много 2 или 3 броя.

Кому беше нужно това разхищение на средства?  :help: :eek:
В 0135 СН - уникалният автобус на Варна!
Фен на швейцарските автобуси MAN 10.190 HOCL / Lauber, MAN SG280H, SL200, NL202, NG272, Lion's City, MB O305/G/Heuliez, Conecto/G, Citaro/G, нови возила, електробуси, тролеи, трамваи, метро и влакове.

Почивай в мир, Тони!

Ама О405 са много грознииии

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6046
    • View Profile
    • Email
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #112 on: 27.07.2024, 21:22:31 »
Ами хората, които са ходили в Берлин, си казваха, че там далеч не всичко е цветя и рози, има си проблем с драсканици и вандалщини по подвижния състав, ако че е Германия. Не гледайте лъскавите немски листовки, които ги раздаваха 97а година, в една будка пред НДК, при Софиянски, докато беше приятел с тогавашния кмет на Берлин. Аз още си ги пазя въпросните листовки, но в последствие дори в Женева и Париж видях сума ти драсканици и вандалщини...Явно навсякъде по големите градове това си го има.
« Last Edit: 27.07.2024, 21:39:46 by IKAR »
По рейс и по жена не се тича!

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #113 on: 27.07.2024, 22:26:39 »
Ами хората, които са ходили в Берлин, си казваха, че там далеч не всичко е цветя и рози, има си проблем с драсканици и вандалщини по подвижния състав,

Особено такъв който интензивно е ползван из турските квартали. Салоните се освежават редовно и надраското се подмения, но не и на подвижен състав обявен за брак и пуснат да се продава в източноевропейски държави. Ако купувачите искат купеното да изглежда прилично ще трябва да вложат някакви средства все пак, не купуваш чисто нов автобус от производителя, трябва да е ясно че взимаш стар на сума ти години и километри.

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3646
    • View Profile
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #114 on: 27.07.2024, 23:28:12 »
Дори в Украйна е практика като се закупува стар подвижен състав от чужбина да се освежава преди да се пусне на линия. Тук при нас от край време знаем как е - идва автобуса от Германия с немските реклами, табелите замръзнали в добрия случай с надписи от типа на Dienstfahrt и Leerfahrt, в по-лошия директно с маршрута на линиите, от които са били свалени и така си изкарва докато не стигне до щипката за скрап. Важното е, че Марио, който по принцип е против некролозите им направи такива по берлински стандарт. По-рано както знаем се работеше по виенски стандарт.

Offline Niko.G

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 594
    • View Profile
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #115 on: 28.07.2024, 22:47:22 »
Дори в Украйна е практика като се закупува стар подвижен състав от чужбина да се освежава преди да се пусне на линия. Тук при нас от край време знаем как е - идва автобуса от Германия с немските реклами, табелите замръзнали в добрия случай с надписи от типа на Dienstfahrt и Leerfahrt, в по-лошия директно с маршрута на линиите, от които са били свалени и така си изкарва докато не стигне до щипката за скрап. Важното е, че Марио, който по принцип е против некролозите им направи такива по берлински стандарт. По-рано както знаем се работеше по виенски стандарт.

Само че, двуетажните никога не са илизали на линия с табели Dienstfahrt и Leerfahrt! Взехте да предобряте доста.
SUMC - Desordem e Regresso.


Offline Pesho1991

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1059
    • View Profile
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #116 on: 12.09.2024, 14:16:07 »
Някой знае ли дали в крайна сметка ще се купят още бройки или нещата застинаха във времето? Предвид, ще уж се говореше за 7 нови бройки и за още. Кога ще си изпълнят обещанието и за Х84?

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #117 on: 12.09.2024, 15:59:51 »
Само че, двуетажните никога не са илизали на линия с табели Dienstfahrt и Leerfahrt! Взехте да предобряте доста.
Старите МАН-ове на мтк гроуп са с настроени табели, но пък на СА МАН-ът по 84 беше без настроени табели... Явно нещата се правят както им дойде или по-скоро - едните с приоритет, за всичко останало както и да е. Та оставаше и многомилиониците да ги бяха пуснали с табели "200 S+U Zoologischer Garten".

Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1989
    • View Profile
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #118 on: 29.09.2024, 21:12:09 »
Софийските 4 броя ли са?
Че на гарата в Пловдив сега видяхме двуетажен като софийските, но пишеше БДЖ на табелата трансбордиране с автобус  :D

Offline marto_pz

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1019
  • koda 9TrHT28 № 06 (1993-2015)
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 123123133
    • View Profile
    • Email
Re: MAN A39 Lion's City DD ND313 (2602-2605)
« Reply #119 on: 29.09.2024, 22:05:43 »
Софийските 4 броя ли са?
Че на гарата в Пловдив сега видяхме двуетажен като софийските, но пишеше БДЖ на табелата трансбордиране с автобус  :D

Този в Пловдив е на Детелина Дрита