Off topic:/
Не знам чете ли тук или, но нека някой му каже, дрес кода му е под всякаква критика. Не може на такова мероприятие да се явиш с дънки и тениска! Правиш презентация не пред колегите си от университета, а пред хора с имена, образно казано. Сложи си една риза, един панталон, нали знаете какво гласи българската поговорка, просто е неуважително така.
По темата-след Слатина следваща спирка между Полигона и The Mall и оттам евентуално Дружба.
Арена Армеец въобще не генерира такава посещаемост, че да е нужда метростанция там, камо ли Техпарка.
При големи събития в Арената, които са да речем 5-6 пъти годишно, просто трябва по-стройна организация на наземния транспорт и задачата е решена.
Ти пък дрес кода му обсъждаш. Не виждаш ли, че е необръснат, несериозен, изобщо не на място. Не знам откъде си взимат самочувствието тези да определят с този назидателен тон бъдещето на метрото в София, ясно е че от тях нищо не зависи.
Подкрепям мнението за визията на Гергин, но не и за компетентността. Вариант 2, който се защитава от "Спаси метрото" наистина е по-смислен от двата. Защо?
1. Метрото трябва да предоставя алтернативни транспортни трасета за населението. Безсмислено е да вярваме, че дружбенец ще слезе от колата си, ако го накараш да минава същото разстояние пеша от преди да е построено метрото, и на всичкото отгоре метрото да не е по-бързо от наземния транспорт, който съществува и в момента.
2. МД3 с това отклонение няма да има капацитет да поеме пътникопотока за Арената по време на събития там. Първо - това не е основно трасе на диаметъра, а отклонение и второ - метростанцията ще бъде построена с разчет за среден пътникопоток, а не за пиков. При това в дните без събития ще стои празна, а в дните със събития ще генерира инциденти с пътуващите.
Встрани от МД3 мое мнение е, че след като до Арената има жп трасе, то трябва да бъде използвано по време на мероприятия. Няма да е кой знае колко скъпо създаването на терминална гара с 2 перона и 4 коловоза зад Арената, където с директни влакове от ЦГС да могат да се довозват големите тълпи запалянковци. След това в дни, когато няма събития, трасето не се използва до следващото такова. В Берлин на Олимпийския стадион има спирка на S-Bahn с 8 глухи коловоза и 4 перона, които могат да се използват по време на събитие, но през останалото време стоят неизползвани.