Author Topic: Метродиаметър 3 - обща тема  (Read 574266 times)

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1625
  • 9060
    • View Profile
Re: Метродиаметър 3 - обща тема
« Reply #1560 on: 21.10.2019, 22:09:44 »
Влаковете са в изпитания все още и няма как да возят (законно) пътници. Трябва да навъртят някакви километри преди това. Писаха го навсякъде.

Offline Pesho1991

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1059
    • View Profile
Re: Метродиаметър 3 - обща тема
« Reply #1561 on: 21.10.2019, 22:34:55 »
Влаковете са в изпитания все още и няма как да возят (законно) пътници. Трябва да навъртят някакви километри преди това. Писаха го навсякъде.
Законно да, но аз казвам каква е истината. По шуро-баджанашка линия се качваха разни хора и се возиха, като на атракция. Аз също се возих и не се срамувам и не се и крия. Радвам се, че се качих о се возих, пък влязох и в кабината на машиниста да видя как се управлява такава машина. Само мога да бъда благодарен за това, че ми позволиха да се возя и ми разказаха подробно как функционира всичко. Пък и не мисля, че би могъл да се появи някакъв проблем, предвид, че влаковете се движат със скорост, не по-висока от 20км/ч.

Offline fizik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 790
    • View Profile
    • Email
Re: Метродиаметър 3 - обща тема
« Reply #1562 on: 22.10.2019, 10:00:12 »
Ами защо не са въвели атракцията - возене между двете станции? Поне сте влизали в тези влакове.
А и не знам защо новата линия се води М3 след като системата е по-различна от първите 2 линии. Защо не е с по-различно наименование като например, автоматичната DLR в Лондон?

1. Това не е атракция. Все още това е строителен обект, който не е пуснат в експлоатация. Ако трябва да следваме законите до последната запетайка, трябва да се търси отговорност на служителите, допуснали граждани да се возят във влакове без разрешение за превоз на пътници. Тук не е въпрос, дали влакът физически може да вози пътници, а дали влакът юридически може да вози пътници. Все едно да карате без книжка. Физически можете, но юридически - не. Трябва да се налагат наказания за това, за да се промени манталитета.

2. М3 според мен е нормално да се нарича М3, защото технологията на токоснемане няма нищо общо с това как се нарича линията. В Берлин, Лондон, Париж и други градове има изградени линии по няколко различни технологии, и въпреки това се наричат метро. DLR е надземна, къса, автоматична, не минава през центъра на града. Ако М3 беше изпълнена по първоначалния план на общината като подземно свързани трамваи 5 и 22, тогава нямаше да се нарича метро.
Може и да живея в Берлинско предградие, но ми пука за Софийския транспорт. Т.е. съм точно обратното на Фъндъчката - може и да живее в София, ама хич не и пука за Софийския транспорт

Offline Северен мраз

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 390
    • View Profile
Re: Метродиаметър 3 - обща тема
« Reply #1563 on: 22.10.2019, 10:08:10 »
Въпросът не беше до политика или до пътникопоток, защото нито едно от двете не ми е в компетенциите. Моето мнение беше по темата, че или влаковете не ставали, или станциите били малки. Въобще не възнамерявам да обвързвам разговорите с политика, но ми писна тенденциозно да се защитават превозни средства, които са морално остарели, а новите непрестанно да бъдат хулени. За това беше коментара ми за соц носталгията. Ако смятате, че греша, ще Ви насоча към няколко сходни изказвания по други теми.
  Ще помоля модераторите, ако намират това мнение за неподходящо да го изтрият, а колегата Северен мраз, ако иска още да разискваме по темата да ми пише на лични съобщения.
Тука не сме ли любители основно и изказваме мнения?...
Дотолкова е въпросът с пътникопотока (бъдещия) по М3, че да бъде адекватен превоза и да отнеме от наземния (основно автомобилния). Това е важно, защото при несъстоятелните прогнози хората се отблъскват от ГТ и се качват на колата по сам човек/кола. И ето отново големи задръствания. А когато влакчетата не могат да се удължават (защото е повече от ясно, че перона не може), положението става изключително неприятно - пример прехода на Сердика - просто не беше изчислен за толкова хора и сега е изпитание разминаването в пикови часове. На Младост 1 входовете бяха същото положение. Да, за няколко лазарника, ама през това време беше фамозно просто сутрин като се засече метро с автобус (113 примерно). Някои от входовете ми изглеждат достатъчно широки, ама други ми теснеят. Против съм подобно пестене. Метро не се прави за ползване от сезон. Това е идеята на коментара и не разбрах намесването на старите вагони и новите...

Offline New_Passenger

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2335
  • Lyulin 4ever
    • View Profile
Re: Метродиаметър 3 - обща тема
« Reply #1564 on: 22.10.2019, 11:23:15 »
Ами защо не са въвели атракцията - возене между двете станции? Поне сте влизали в тези влакове.
А и не знам защо новата линия се води М3 след като системата е по-различна от първите 2 линии. Защо не е с по-различно наименование като например, автоматичната DLR в Лондон?

1. Това не е атракция. Все още това е строителен обект, който не е пуснат в експлоатация. Ако трябва да следваме законите до последната запетайка, трябва да се търси отговорност на служителите, допуснали граждани да се возят във влакове без разрешение за превоз на пътници. Тук не е въпрос, дали влакът физически може да вози пътници, а дали влакът юридически може да вози пътници. Все едно да карате без книжка. Физически можете, но юридически - не. Трябва да се налагат наказания за това, за да се промени манталитета.

2. М3 според мен е нормално да се нарича М3, защото технологията на токоснемане няма нищо общо с това как се нарича линията. В Берлин, Лондон, Париж и други градове има изградени линии по няколко различни технологии, и въпреки това се наричат метро. DLR е надземна, къса, автоматична, не минава през центъра на града. Ако М3 беше изпълнена по първоначалния план на общината като подземно свързани трамваи 5 и 22, тогава нямаше да се нарича метро.

1. Да разбирам ли че мероприятието беше за ценители на интериорен дизайн?

2. Абе, не е точно така. В Париж има не само метро, но и RER. В другите големи градове също. Да, не виждам нищо лошо да се нарича М3, но самите те правят опити да го разграничат от първите два най-малкото защото възприеха думата "булевард" / съкращението "бул." в имената на станциите - нещо което го избягваха преди.



Тука не сме ли любители основно и изказваме мнения?...
Дотолкова е въпросът с пътникопотока (бъдещия) по М3, че да бъде адекватен превоза и да отнеме от наземния (основно автомобилния). Това е важно, защото при несъстоятелните прогнози хората се отблъскват от ГТ и се качват на колата по сам човек/кола. И ето отново големи задръствания. А когато влакчетата не могат да се удължават (защото е повече от ясно, че перона не може), положението става изключително неприятно - пример прехода на Сердика - просто не беше изчислен за толкова хора и сега е изпитание разминаването в пикови часове. На Младост 1 входовете бяха същото положение. Да, за няколко лазарника, ама през това време беше фамозно просто сутрин като се засече метро с автобус (113 примерно). Някои от входовете ми изглеждат достатъчно широки, ама други ми теснеят. Против съм подобно пестене. Метро не се прави за ползване от сезон. Това е идеята на коментара и не разбрах намесването на старите вагони и новите...

Единственият възможен изход е да се закупят допълнително влакове за да се намалят интервалите. Пътникопотока, както вече споменах, е надминал и най-смелите ни очаквания. Който е виждал пероните на Сердика 2 в пиковите часове, знае за какво става въпрос. Ти остави прехода между Сердиките, виж какво става на самите перони. Това е и най-добрият нагледен пример който доказва несъстоятелността на хипотезата че разделянето на линиите в Обеля ще помогне с нещо. Единственият изход е закупуване на още влакове и следователно разширяване на депото което едва ли ще бъде по-скъпо от нова метростанция. Пък и М1 и М2 ще се разширяват.
Софийско метро, колекция карти - https://drive.google.com/drive/folders/1v90JEwozXaRGVBWcwSNO0GnU_3pTYZbQ?usp=sharing

Offline hitar_potter

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2263
    • View Profile
Re: Метродиаметър 3 - обща тема
« Reply #1565 on: 22.10.2019, 11:36:25 »
Това е и най-добрият нагледен пример който доказва несъстоятелността на хипотезата че разделянето на линиите в Обеля ще помогне с нещо.
Аз въобще не правя такъв извод. Разделянето на диаметрите ще позволи и по втория диаметър движение на влаковете с интервали, равни на тези по първия. Всъщност тъкмо обратното – това е най-нагледният пример, че именно това нещо е необходимо да се направи!
... се пишат и абсолютни дреболии кой минал на червено, кой какво си е говорил по телефона и тем подобни.

Online stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Re: Метродиаметър 3 - обща тема
« Reply #1566 on: 22.10.2019, 11:38:04 »
Да, не виждам нищо лошо да се нарича М3, но самите те правят опити да го разграничат от първите два най-малкото защото възприеха думата "булевард" / съкращението "бул." в имената на станциите - нещо което го избягваха преди.

Пълни глупости изсмукани от пръстите!

Offline New_Passenger

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2335
  • Lyulin 4ever
    • View Profile
Re: Метродиаметър 3 - обща тема
« Reply #1567 on: 22.10.2019, 11:40:09 »
Аз въобще не правя такъв извод. Разделянето на диаметрите ще позволи и по втория диаметър движение на влаковете с интервали, равни на тези по първия. Всъщност тъкмо обратното – това е най-нагледният пример, че именно това нещо е необходимо да се направи!

Още един член на сектата "свидетели на разделените метродиаметъри"  :crazy:
Няма как по втория диаметър интервалите да са равни на тези по първия защото участъка Люлин-Младост 1 винаги ще е с по-малки интервали. И обясни ми как виждаш разтоварването на Сердика 2 след като разделянето ще пренасочи повече хора към тази станция и мазалото там ще стане още по-голямо?!?
Софийско метро, колекция карти - https://drive.google.com/drive/folders/1v90JEwozXaRGVBWcwSNO0GnU_3pTYZbQ?usp=sharing

Offline New_Passenger

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2335
  • Lyulin 4ever
    • View Profile
Re: Метродиаметър 3 - обща тема
« Reply #1568 on: 22.10.2019, 11:42:08 »

Пълни глупости изсмукани от пръстите!

Човече, погледни хубаво какво пише на новата схема преди да говориш така!
Софийско метро, колекция карти - https://drive.google.com/drive/folders/1v90JEwozXaRGVBWcwSNO0GnU_3pTYZbQ?usp=sharing

Offline hitar_potter

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2263
    • View Profile
Re: Метродиаметър 3 - обща тема
« Reply #1569 on: 22.10.2019, 11:46:05 »
Аз въобще не правя такъв извод. Разделянето на диаметрите ще позволи и по втория диаметър движение на влаковете с интервали, равни на тези по първия. Всъщност тъкмо обратното – това е най-нагледният пример, че именно това нещо е необходимо да се направи!

Още един член на сектата "свидетели на разделените метродиаметъри"  :crazy:
Няма как по втория диаметър интервалите да са равни на тези по първия защото участъка Люлин-Младост 1 винаги ще е с по-малки интервали. И обясни ми как виждаш разтоварването на Сердика 2 след като разделянето ще пренасочи повече хора към тази станция и мазалото там ще стане още по-голямо?!?
Колко повече хода ще бъдат пренасочени? Наистина ли е необходимо точно в този форум да обяснявам как ще се разтовари станция, ако интервалът на обслужване се съкрати двойно??  :neznam:. И наистина ли трябва да обяснявам как разделянето на диаметрите позволява интервали по втория МД, равни на участъка Люлин–Младост 1? Очаквах това да е очевадно за всекиго.
... се пишат и абсолютни дреболии кой минал на червено, кой какво си е говорил по телефона и тем подобни.

Online stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Re: Метродиаметър 3 - обща тема
« Reply #1570 on: 22.10.2019, 11:47:48 »

Пълни глупости изсмукани от пръстите!

Човече, погледни хубаво какво пише на новата схема преди да говориш така!

Никъде не съм видял да пише, че новият диаметър не е към Метрополитен , а е някакъв неземен ! Само в твоята глава имената на станциите могат да водят до някакво разделение!

Offline New_Passenger

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2335
  • Lyulin 4ever
    • View Profile
Re: Метродиаметър 3 - обща тема
« Reply #1571 on: 22.10.2019, 11:54:32 »
Колко повече хода ще бъдат пренасочени? Наистина ли е необходимо точно в този форум да обяснявам как ще се разтовари станция, ако интервалът на обслужване се съкрати двойно??  :neznam:. И наистина ли трябва да обяснявам как разделянето на диаметрите позволява интервали по втория МД, равни на участъка Люлин–Младост 1? Очаквах това да е очевадно за всекиго.

Защо Аз трябва да обяснявам в този форум че участъка Люлин-Младост 1 винаги ще е с предимство, защото там ще се движат: 1) влаковете от бъдещото разширение Царица Йоанна/СОП 2)влаковете от бъдещата МС Владигеров. Демек, участъка винаги ще обслужва поне 2 маршрута. Сега разбра ли или е нужно онагледяване?
Софийско метро, колекция карти - https://drive.google.com/drive/folders/1v90JEwozXaRGVBWcwSNO0GnU_3pTYZbQ?usp=sharing

Offline New_Passenger

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2335
  • Lyulin 4ever
    • View Profile
Re: Метродиаметър 3 - обща тема
« Reply #1572 on: 22.10.2019, 11:56:55 »

Никъде не съм видял да пише, че новият диаметър не е към Метрополитен , а е някакъв неземен ! Само в твоята глава имената на станциите могат да водят до някакво разделение!

Къде съм писал че не е към Метрополитен? Ограмоти се малко юридически, г-н Пищова. Всякакъв друг вид може да е към Метрополитен, но ако е друга система може да носи друго име, нищо че се води към Метрополитен ЕАД!
Софийско метро, колекция карти - https://drive.google.com/drive/folders/1v90JEwozXaRGVBWcwSNO0GnU_3pTYZbQ?usp=sharing

Online stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Re: Метродиаметър 3 - обща тема
« Reply #1573 on: 22.10.2019, 12:42:24 »
Нямам идея какъв Пищов те гони , но различното токоснемане и имената на станциите не са достатъчно основание за друго наименование ! Не е и необходимо, а само ще внася объркване сред хората ползващи го !

Offline fizik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 790
    • View Profile
    • Email
Re: Метродиаметър 3 - обща тема
« Reply #1574 on: 22.10.2019, 12:52:12 »

Никъде не съм видял да пише, че новият диаметър не е към Метрополитен , а е някакъв неземен ! Само в твоята глава имената на станциите могат да водят до някакво разделение!

Къде съм писал че не е към Метрополитен? Ограмоти се малко юридически, г-н Пищова. Всякакъв друг вид може да е към Метрополитен, но ако е друга система може да носи друго име, нищо че се води към Метрополитен ЕАД!

Моля те да престанеш да търсиш под вола теле. Логиката ти е че следкато колатата е червена, значи е ферари. Само защото има панготраф и жица не значи че МД3 е БДЖ, нали?

Въпросът е каква транспортна функция изпълнява за града. Техническите параметри, които определят дали една подземна система е метро не са пантографите, а превозния капацитет, средните скорости на движение, средното разстояние между станциите. В този смисъл и подземна въжена линия с капацитет за 30к хора в час също е метро, докато влак с трета релса и две спирки на 10км една от друга не е.

И честно, много дразнещо отношение с призиви като "Ограмоти се". Превърна темата в това 10 души да ти обясняват че тезите ти са несъстоятелни. Моля админите да филтрират малко мненията. Момчето явно безогледно настоява на мнението си и замърсяването във форума отвлича дискускията в безсмислено чесане на клавиатури.
Може и да живея в Берлинско предградие, но ми пука за Софийския транспорт. Т.е. съм точно обратното на Фъндъчката - може и да живее в София, ама хич не и пука за Софийския транспорт

Online stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Re: Метродиаметър 3 - обща тема
« Reply #1575 on: 22.10.2019, 13:56:57 »
Момчето ...

Имаш една лимонада от мен!  ;)

Offline New_Passenger

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2335
  • Lyulin 4ever
    • View Profile
Re: Метродиаметър 3 - обща тема
« Reply #1576 on: 29.10.2019, 19:54:51 »
Нямам идея какъв Пищов те гони , но различното токоснемане и имената на станциите не са достатъчно основание за друго наименование ! Не е и необходимо, а само ще внася объркване сред хората ползващи го !

Приличаш на Митьо Пищова (аватара ти).
Просто констатирах факта че преди избягваха тия съставки "бул", "ж.к." и т.н. Първо искаха "ул. Жолио Кюри", "ж.к. Младост 1" и т.н. Защо сега при М3 тези съставки се появиха отново? Нещо нелогично има в това.

Подлезът на Гешов ще има ли топла връзка с метростанцията? Понеже изходите му вече са маркирани като изходи на МС Бул.България.
Софийско метро, колекция карти - https://drive.google.com/drive/folders/1v90JEwozXaRGVBWcwSNO0GnU_3pTYZbQ?usp=sharing

Online RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Метродиаметър 3 - обща тема
« Reply #1577 on: 29.10.2019, 21:28:46 »
Да, далеч по-добре звучи метростанция България.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5869
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: Метродиаметър 3 - обща тема
« Reply #1578 on: 29.10.2019, 21:51:24 »
Единия от изходите на метрото на Гешов е в предверието на подлеза на същото ниво.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Online stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Re: Метродиаметър 3 - обща тема
« Reply #1579 on: 30.10.2019, 08:55:13 »
1.Приличаш на Митьо Пищова (аватара ти).
2.Просто констатирах факта че преди избягваха тия съставки "бул", "ж.к." и т.н. Първо искаха "ул. Жолио Кюри", "ж.к. Младост 1" и т.н. Защо сега при М3 тези съставки се появиха отново? Нещо нелогично има в това.

1. Така повече ли ти харесва?  :D

2. Това не е основание да го кръщаваме Подпаважен трамвай или Лека железница примерно.