Ами защо не са въвели атракцията - возене между двете станции? Поне сте влизали в тези влакове.
А и не знам защо новата линия се води М3 след като системата е по-различна от първите 2 линии. Защо не е с по-различно наименование като например, автоматичната DLR в Лондон?
1. Това не е атракция. Все още това е строителен обект, който не е пуснат в експлоатация. Ако трябва да следваме законите до последната запетайка, трябва да се търси отговорност на служителите, допуснали граждани да се возят във влакове без разрешение за превоз на пътници. Тук не е въпрос, дали влакът физически може да вози пътници, а дали влакът юридически може да вози пътници. Все едно да карате без книжка. Физически можете, но юридически - не. Трябва да се налагат наказания за това, за да се промени манталитета.
2. М3 според мен е нормално да се нарича М3, защото технологията на токоснемане няма нищо общо с това как се нарича линията. В Берлин, Лондон, Париж и други градове има изградени линии по няколко различни технологии, и въпреки това се наричат метро. DLR е надземна, къса, автоматична, не минава през центъра на града. Ако М3 беше изпълнена по първоначалния план на общината като подземно свързани трамваи 5 и 22, тогава нямаше да се нарича метро.