Здравейт отново!
И азимах късмет да се повозя още първия ден. Два дни преди това се прибрах от чужбина. Първия ден имаше гафове, нямаше как да разчиташ на разписанието. Влакът в който седнах беше заседнал на Красно село. Имаше и информация за заседнал влак в тунела. Линията е обозначена като L3, доста объркващо след като е възпиета буквата М. Ако целта е да се обозначи линията като система, по-различна от първите две, не това е начинът. Не ми хареса и начинът на придвижване. На Попа за да излезеш се движиш по някакъв тунел.
Агенте, не мога да се съглася че станциите по М2 са издънки. Надежда, Лъвов мост, НДК 1, ЕС, Витоша са си много красиви. Ломско, Мария Луиза, Сердика 2 също могат да послужат за пример за приятен дизайн без излишна кичозност. Дизайнът на М3 е разочарование. Рендърите на Попа изглеждаха добре, но на живо се оказа прекалено семпло, шевицата някакси се губи, бялото преобладава. Жалко за прекрасната идея, но доста семпло се получи. Орлов мост вече коментирахме, кой ли не се е изказал по този въпрос. Единствената станция която ми харесва е НДК 2. Модерна визия, дано се появят повече станции с подобен дизайн. Красно село не е лоша. На България ми харесва паното на България, доста стилно.
Общо взето, откриването на М2 беше доста по-празнично като атмосфера и без издънки. Това беше звездният миг на Софийското метро.
Във всеки случай, предпочитам метрото ни да е с 3 линии. Или повече
