В София на този етап няма необходимост от интервали по-малки от 3 мин.
Стане ли необходимо, ще бъде направено рано или късно по един или друг начин.
За движение на 90 секунди (както е в Прага) трябва да се работи само на АЛС/АРС, а светофорите се изгасяват. Другото ограничение в момента е прохлъзването на Стадиона, заради големият наклон от Ж. Кюри до там. Заради това прохлъзване, влак от Ж. Кюри може да потегли едва след като предишният влак е вече спрял на Стадиона, но ще трябва да потегли на жълто. Понеже това също се избягва (за всеки случай, страх лозе пази), влаковете потеглят само на зелено, което се получава точно за 3 мин - когато предният влак напусне станцията на Стадиона.
Понеже се спомена аналогията с АБ с проходни сигнали в железницата, в участъците с голям наклон (напр. Вакарел) също има такова прохлъзване и в посока надолу, проходните дават разрешително показание при свободни не един, а два блок-участъка след тях.