Преди няколко страници го коментирахме трасето в тази му част. Така и не разбрах защо трябва да върви по Ботевградско, освен защото така е планирано... Какъв е смисълът да се разваля готово обособено трамвайно трасе по Ботевградско, за да се мести по Вл. Вазов?
1. Вариант Ботевградско:
След пл. Пирдоп имаме гъсто населен жилищен район само от северната страна, на юг има малко къщи, просто няма накъде да се разширява.
След ул. Витиня: еднофамилни къщи + няколко блока + многофамилни цигански бараки
След ст. Изток (при евентуално разширение към Враждебна) южно остава оградата на летището, северно има разни складове.
2. Алтернативното трасе по Вл. Вазов минава изцяло през гъсто населени жилищни райони, които генерират в пъти повече пътници. Полето след жк Левски също започна да се застроява (Баумакс, Техномаркет Аутлет). За връзка с кремиковските автобуси може да се измисли някакво обръщало на Вл. Вазов (всъщност основният пътникопоток на тм 22 е транзитен с дестинации Ботунец, Бухово, Богров).