Какво налага всяко продължение на МД1 след "Цариградско шосе" да бъде обвързано с изграждане непременно на цялото трасе до летището.
Колко "петилетки" ще бъдат необходими за отчуждаване на тези 240 имота, всичките намиращи се след бул. "Искърско шосе" и обслужващи само трасето след ж.к."Дружба" до летището?
Съществуват ли обективни пречки за незабавното изграждане на отдавна проектираното трасе от "Цариградско", поне до "Кауфланда" м/ду двете "Дружби", като се има предвид че се касае за 600-700м. през гола поляна (поправка-станцията се намира на частен терен, но след това продължава под "К. Пъстюхов").
Изкривената представа, че подобен ход и подобно разпределение на строителните лотове ще "облекчи" трафика до Летището, който так или иначе няма да е генериран от самото Летище а от логистичните фирми и новопръкналите се офиси и комплекси в района. Летището ще се облагодетелства, дотолкова, доколкото изпращачите да се приберат за едно левче вкъщи...
Колкото им трябват - толкова. Собствениците на имоти, които са планирани за метрото по традиция се гивезят и искат безбожни суми. Пример за това е Ломско шосе, по цялото му протежение от както стана ясно кога се почва строителството всичко живо ремонтира само и само да вземе по-голямо обезщетение...
Обективни причини да се построи до Дружба, за да се обслужва квартала, а после да се търсят пари и начини да се строи до Летището има и то доста. Не са го направили, защото предпочитат да го направят наведнъж.
2. Редно е мааалко България да заприлича на бяла страна, като се направи нормално летище и нормална връзка със София. Голяма пародия е тоя 284.
Моите уважения и адмирации, но А284 епародия точно защото никой не го използва...
Същото е с А84. Тези два автобуса обслужват ж.к. Дружба в пъти повече, отколкото Летището. както казах - тази отсечка ще е полезна и ще генерира пътникопоток само що се отнася до новопостроените бизнес комплекси около Леетището, а самите Терминали няма да са толкова оборотни, колкото ги изкарваш...