Първо за планът на jimi - 10х че си се постарал. по-нагоре в темата бях предложил вариант метрото да продължава от Руски паметник в посока Б-5 и на мястото на бившия мост да завива наляво в индустриалните поляни на града, като минава зад лагера и стига до Овча Купел - квартал, много лошо свързан с центъра. За лъча към Ботевградско мислех, че няма да е зле да минава под ул. Летоструй(мися че така се казваше) и да продължи към летището (МД-1 от летището минава през младост за да стигне до цетъра, което е практически удвояване на пътя). По повод на минаването под Гешов се замислете за това че там вече кръстовището е на 2 нива, и следователно дълбочината на метрото трябва да е доста голяма. Замислете се защо не може да стане завоя на Руски Паметник? Значи когато се обсъжда тази станция, там НЕМОЖЕЛО да се копае под сградите, а в плана за подземно влакче МОЖЕ да се копае под сградите, и то сгради с много по-голяма историческа стойност. Радвам се че има такъв форум, замо дето ние си чешем езиците, а никой друг това не го интересува и в крайна сметка който управлява, той ще каже как ще изглежда метрото след 30 години ...