..да им се изработят нископодови ремаркета.
По този въпрос сме писали вече многократно, няма проблем да ни изработят каквото искаме, ако искаме космически совалки и такива ще ни изработи Бомбардие, само трябва да сме готови да си платим. Тези ремаркета в Лайпциг са стрували 500.000 € бройката по цени от 2000 година (сега сигурно към 700-800 хил.), когато тамошните Татри са били сравнително нови. 25 години по-късно при нас за да се случи нещо подобно трябва поне някой да се сети като се купуват нови трамваи за 1435 мм да се запише като условие в поръчката да могат да теглят такива ремаркета иначе какво ще ги правим после като окапят Татрите? Само че в тази последна поръчка за 18 трамвая даже не са се сетили за СМЕ...
Не говоря за тези които ни ги дадоха на нас. Говоря за техните ремаркета. При тях се движат СМЕ от три коли, които две са водещи T4D-M и задната е нископодово ремарке.
За да тръгнат състави по три вагона в София трябва да се случат много неща, например най-накрая да изчезнат ръчните стрелки и всички стрелки да се преоборудват с дистанционно, кога ще стане? И после виж по-горе - оправдано ли е половин милион евро (или повече) за ремарке, което после новите Шкоди за 100 милиона които ще купуваме няма да могат да ги теглят? Тези Татри няма да са вечни, при нашите условия още максимум 10-15 години на плаца в Искър и ще почнат да гният неспасяемо.