Значи в Германия, ако се разровите из книгите, ще видите, че наистина е имало много системи. Обаче, с малки изключения от порядъка на два-три града, като Трир примерно, всичко останало е било малки системи с по една - две - три линии и с периферно значение. Защо 68а нашите купуват 12 съчленени тролея от Дортмунд, а не повече? Защото толкова са си били физически произведени. Като цяло в Германия много малко съчленени тролеи са произведени и от Бюсинг/Емелман, и от МАН, и от Хеншел, и от Кесбьорер - максимум по 30-40 бройки общо от завод. Същата работа с малко периферни тролеи са били Виена, Берлин и кои ли не още градове...Там изцяло се набляга на релсовия транспорт, където е рентабилен, дори автобусите са само довозващи. Само Хамбург прави простотията да си спре трамваите, затова сега им се налага да имат Капа-ситита и двойносъчленени Ванхолове...
А помните ли случая с финландеца, който публично си взриви теслата, защото са му казали, че батерията е заминала и е консуматив, гаранцията не я покрива, та трябва да даде 20 хиляди евро за нова? Същия цирк ги чака след години електробусите, в масов порядък, независимо китайци ли са или "маркови".