Вижте страниците на сдружение Градски транспорт и инфраструктура bgtransport.org и Facebook
Няма как по друг начин да го правят
Quote from: difian on 06.12.2011, 23:31:27Няма как по друг начин да го правятИма как, може да се работи нощно време като в белите държави. Ама на Метрополитен не им стиска да плащат добавки за нощен труд.
Има как, може да се работи нощно време като в белите държави. Ама на Метрополитен не им стиска да плащат добавки за нощен труд.
Не, просто работния график е денонощен труд. Тази вечер на перона, откъм посока Люлин имаше някаква земекопна машина, а на Западен парк на перона посока Младост чакаше дрезината с два вагона, закачени на нея.
П. П. Колега boleroto, видял си дрезина или дизелов локомотив с 2 вагона в посока Младост?
Локомотивчето, което беше спотнато в Русе преди време. Мислех, че се казваше дрезина...
Обикновено тези влакове (служебни влакове) се пускат след последния метровлак, заминаващ към Младост от станция "Сливница".