Една колежка в СО се бори където има павета под асфалта те да се пренареждат. Проблема е, че не се спазват изискванията и вместо читав баласт под паветата слагат някаква тиня и при дъжд отводняването няма как да стане. По принцип при спазване на технологията водата се оттича между паветата, а сега става ужас. Колкото до отводнителните шахти там "Софийска вода" се правят на ударени и не искат да чистят.
Не знам, каква е тая колежка
, ама ми се ще да и зачислят едно колело, да си го кара по "реновираните" трасета, докато и дойде акъла. Паважът е настилка за лек трафик, а не за Кукуш и тем подобни, където всяко пето МПС е с натоварване над 5 тона на ос. Лично скоро минах по тази псевдоулица, между М-тел и прелеза е ад
, по добре спешно да насипят малко баластра, настилката ще е по-добра. Освен всичко споменато до тук, както колегата по-горе спомена, вече няма павьори и не от вчера. Преди 100-ина години с първите паважни улици това е било занаят, особено в кюстендилско има цели села, които са се препитавали с павиране. До към 60-те години са се поддържали традиции и технологии, имало е майстори. След това асфалта навлиза бързо/ударно и сега се вижда какви са ги вършели, като върху паважа се е полагало износващ слой асфалта, но да не навлизам в тази дълга история. От бай мангал павьор не става, СТИГА ЕКСПЕРИМЕНТИ С НЕРВИТЕ НИ!
п.п.: щом си толкова наясно, какви гаранции се дават на тези ремонти, защото П-ва българска армия пак е станала на фиде...