Author Topic: Текущите ремонти на улиците  (Read 489827 times)

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Текущите ремонти на улиците
« Reply #580 on: 01.08.2010, 12:30:56 »
Браво на Гьорев, напълно съм съгласен с всичко  :fan: И докато сме на тема за ремонти и грешни знаци, обърнете внимание че карайки по Околовръсното в посока Бояна при новия ПВ Драгалевци има знак за ремонтни работи + ограничение на скоростта от 40км/ч., съмнявам се дори и Петър1111 там да кара с 40...

Offline petur1111

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 484
    • View Profile
Re: Текущите ремонти на улиците
« Reply #581 on: 01.08.2010, 13:21:57 »
В горния хост казах, че не искам да коментирам самия ремонт. Наистина е на неудобно място, наистина е през цялата дължина на основния булевард на голям жилищен комплекс. И както казах, и аз мисля, че можеше да се оправи по-бързо. Но това е друг въпрос - има си институции, които отговарят за това и не искам да коментирам дали има корупция и т.н., защото това е една дълга тема. Това, за което исках да изразя възмущение е, че вие изобщо не осъждате неправилното шофиране, а се хващате за други неща!!!

Относно знаците - знаците за събиране на движението в една лента  казах, че са странни при условие, че такова нямаше последните 3-4 дена, но такова имаше първия ден когато се разкопаваше и тогава знаците си бяха точно на мястото. Съответно това обяснява и знака за забрана на изпреварването. Предполагам, че тези знаци са оставени до края на ремонта, защото от съображения за икономия не са подготвени знаци за всяка една ситуация при различните местоположения на машините. Знак "Участък от пътя в ремонт" има и той е се намира от всяка страна на пътното платно във всяка посока на движение над знаците за ограничение на скоростта и за забрана за изпреварване. Наистина знаците за събиране на движението в една лента са малко странни, но както казах сигурно заради икономия на средства тези знаци не се сменят всеки ден. Съгласен съм, че липсва знак за неравности на пътя, но това също не е проблем, защото след като има знак за ремонт на пътя, водачите трябва да са с повишено внимание и да очакват всичко, което може да произлиза от един ремонт - основно неравности.

Както казах пак се хванахте за знаците. Защо не коментирахте моето твърдение, че ако всички водачи караха с повишено внимание и намалена скорост нямаше да има и един инцидент?!? Ако ви дразни това "един приятел ми каза" да го оставим на страна. Да мислим логично, въпреки факта, че не сме били свидетели на инцидента. Става дума за верижна катастрофа, при която първия водач набива спирачки и тези след него се забиват в него. Това се случва в условия на проливен дъжд. Ако всички участници в тази катастрофа се движеха с 30 км./ч. (40 заради ограничението и още 10 заради атмосферните условия) дали щеше да се случи този инцидент??? Нека си отговорим на този въпрос от гледна точка на чиста логика и математика! Ако онзи, който ревеше по БНТ1 е карал с 40 км./ч. би ли се случил неговият инцидент? По негови думи знака го е изненадал заради лошата видимост. Наистина имаше стойка с пътни знаци, поставена в третото платно за движение, но тя се вижда поне от 80-90 метра. Който не вярва нека да погледне репортажа в сайта на БНТ и да се ориентира къде се намира стойката със знаците - горе-долу на нивото на края на джоба на спирката "ХМС" в посока център. После може да погледне на сателитната снимка на София колко би била видимата линия (т.е. откъде може да се забележи знакът). Аз лично с инструмента за измерване на разстояния измерих 92 метра. Сега да помислим логично - дали ако наистина се беше движил със 40 км.ч. би се случил този инцидент. При скорост от 40 км./ч. и такова разстояние можеше да се спре напълно спокойно без дори да се използва максимално спирачно усилие!!! От което може да се стигне до извода, че този човек е карал с много повече от 40 км./ч., което автоматично го прави виновник за инцидента!!!

Основно исках да наблегна на това, че никой не е засегнал културата на водачите конкретно в този пример и по принцип! Иначе съм съгласен с това, че в нашата страна много неща са сбъркани, включително и пътната маркировка със знаци. Но не е там въпроса. Аз когато карам и видя някакви знаци предупреждаващи за някакъв вид препятствие, дори знаците да са объркващи, странни и дори взаимоизключващи се, аз задължително намалявам скоростта и карам с повишено внимание докато не премина през препятствието или не измина достатъчно разстояние докато вече би било логично да няма препятствие. Наистина на много места има забравени знаци от ремонти, които отдавна са приключили и някой път ми се случва да намалявам и да карам бавно и с повишено внимание без причина, но така е правилно, защото така пазя моя живот, животът на близките ми хора, които се возят в колата и живота на другите участници в движението по пътищата, както и материални щети. Това е, което ме е научил моят инструктор преди доста години, и което съм получил като съвет от възрастни шофьори, които са изминали хиляди километри без инциденти или нарушения само защото имат подобно кредо при шофирането!

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Текущите ремонти на улиците
« Reply #582 on: 01.08.2010, 13:36:09 »
Защо не коментирахте моето твърдение, че ако всички водачи караха с повишено внимание и намалена скорост нямаше да има и един инцидент?!?
Пълни глупости! Ако всички карат с 20 км/ч на магистрала и повишено внимание, няма да има никакви инциденти. Но това ли е идеята?
Общините и пътните управления допускат с дебилни и забравени знаци хората изобщо да не им обръщат внимание. Защо все още на траншеите на Околовръстното под Драгалевско шосе стои 40 км/ч? Защо по АМ Хемус след Зелин стои 80 км/ч, останало още от наводненията и свличанията през 2006 или 2007? И т.н., и т.н.
Всички хвалите, как австрийците са акуратни и внимателни шофьори. Но ремонтите по пътищата им са означени с километри напред, с плавно стесняване на лентите, със светлинна индикация и т.н. Даже комшиите хървати слагат километри конуси за косене на тревата по мантинелите. Така че, слагането на една табела с ограничение не прави пътя безопасен. То по тази логика изобщо не трябва да се слагат мантинели, далеч по-евтино би било да наслагат знаци с ограничения 20 км/ч.
Тук не са рядкост случаите на внезапно ограничение 80 на магистрала, на прегради без предупреждение на метри пред препятствията (примерно по Ситняково преди няколко дни).

Offline petur1111

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 484
    • View Profile
Re: Текущите ремонти на улиците
« Reply #583 on: 01.08.2010, 14:51:19 »
Пълни глупости! Ако всички карат с 20 км/ч на магистрала и повишено внимание, няма да има никакви инциденти. Но това ли е идеята?
Разбира се, че не това е идеята!!! Не съм казал, че навсякъде трябва да се кара с 20 км./ч. и с повишено внимание, а само там, където е необходимо - т.е. където има някакъв вид препятствие - ремонт например. Абсолютно съм съгласен, че в България изобщо няма никакъв ред при поставянето (премахването след това) на знаци, но ние трябва да приемем тази ситуация и да се съобразим с нея заради нашата собствена и на другите безопасност. Дори и един знак да видим, който предвещава препятствие, трябва да се кара по-бавно и с повишено внимание, дори и да се окаже, че няма препятствие. Така правят истинските и разумните шофьори!!! В случая коментирам конкретната ситуация с ремонта при спирка "ХМС" в ж.к. "Младост". Там знаци има - вярно е, че не са много правилни, НО ги има, следователно всички шофьори трябва да карат внимателно и в рамките на ограничението на скоростта!!! И пак не чух опровержение или съгласие с моето твърдение, че конкретно при този ремонт инцидентите нямаше да се случат ако водачите се движеха с 40 км./ч. или с по-малко и с повишено внимание!

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: Текущите ремонти на улиците
« Reply #584 on: 01.08.2010, 14:58:29 »
Да не се заяждаме с Петър, само защото настоява да се спазват правилата. За това е прав. Въпросът е доколко са "на мястото си" правилата. Благуне, ето една случка и от мен, преди 3 години пътувахме 2 коли от София за Пловдив и на спускането след тунела, на завой, при движение в лявата лента и изпреварване на камион извъднъж първата кола направи толкова рязка маневра в дясно, че едва се размина с камиона, а и можеше да се обърне. Аз карах втората, скоростта ни беше под 130 и слава Богу спазвах прилична дистанция, което ми позволи още преди да видя причината за рязката маневра на другия да набия спирачки, след което успях да се шмугна до камиона в аварийната лента, защото иначе можеше и да спра в него. Каква беше причината ли? Един Унимог косеше тревата между платната, пак повтарям, на завой, без абсолютно никаква сигнализация!
За да несъм пълен оффтопик, понеже споменахте как се работи на запад, ето един линк, технологията е достъпна и в България, по-евтина е, да не споменавам всичките предимства, защото са очебийни -  http://www.grundsys.hit.bg/. В тази връзка е крайно време да се вземат законодателни мерки срещу безразборното копане, за да може да навлязат масово тези технологии, например такси при издаването на Разрешение за строеж, а не депозит, в случаи когато се налага разрушаване на съществуваща пътна/тротоарна настилка. От практиката е ясно, че качеството при възстановяване на такива настилки е плачевно, освен това тази такса ще бъде и за създаденото неудобство на гражданите при затруднения трафик и косвените загуби на ГТ и КАТ (за регистриране на ПТП и регулиране на движението).
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Текущите ремонти на улиците
« Reply #585 on: 01.08.2010, 19:17:46 »
За пълна невинност на шофьора не може да се говори, самият той съзнава вината си. Но е крайно време във всички протоколи за ПТП като съвиновни да се включат и отговорните за поддръжка на пътя инстанции. Не е необходимо кой знае каква промяна в законите, достатъчно е застрахователите да скъсат от искове общини и пътни управления, за да могат последните да имат стимул за адекватно означаване на ремонтите и поддържане на пътищата. Под адекватно се разбира надлежно означаване на всяко конкретно препятствие. Още един пример: почти 2 години се точи ремонтът на пътя Сливен-Казанлък. В началото имаше табела за ограничение, валидна ... за 50 км! Следват редуващи се отсечки - няколко километра нова и после - внезапен скок в нарязан участък. Необходимо е ВСЯКО такова място да се означи, не може да се изхожда от презумпцията, че всички ще карат с 40 км/ч непрекъснато повече от час. Ненапразно знаците за ремонт са на стойки - именно за да се преместват.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Текущите ремонти на улиците
« Reply #586 on: 01.08.2010, 20:07:19 »
Може да звучи странно, но не е ли възможно ли е причините за тази сигнализация да са технически-например да нямат толкова много стойки? Иначе няма логика да е така.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: Текущите ремонти на улиците
« Reply #587 on: 01.08.2010, 21:57:37 »
Може да звучи странно, но не е ли възможно ли е причините за тази сигнализация да са технически-например да нямат толкова много стойки? Иначе няма логика да е така.
Иво, къде отиват парите от "данък МПС", винетки, екотакси и други косвено свързани с автомобилите данъци. Къде отива ДДС, ДОД, корпоративен данък и т.н. и т.н... По груби изчисления около 50% от доходите на всяко работещо физическо лице отиват в държавата. Ми като нямат да сложат, вместо да си раздават комисионни и консултантски!
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Текущите ремонти на улиците
« Reply #588 on: 05.08.2010, 02:11:57 »
Чудя се и с чуденето ще си остана - защо като Черни връх беше затворен заради строежа на кръговото с Околовръстното не ги смениха тези колектори и тръби, та сега се налага да го затварят отново И-Д-И-О-Т-И !!! :angry:

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
Re: Текущите ремонти на улиците
« Reply #589 on: 05.08.2010, 06:44:41 »
Защото всичко се прави на парче.
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Offline Unicode

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 590
  • Фен на Софийското метро
    • View Profile
Re: Текущите ремонти на улиците
« Reply #590 on: 10.09.2010, 19:29:08 »
Ето това, взето от виртуалния пресцентър на сайта на Столична Община от днес, може да ви бъде полезно за всеки от вас, каращо лично МПС:

Quote
ЗИГ-ЗАГ СПАСЯВА ОТ ЕСЕННИТЕ ТАПИ

Обиколните маршрути спестяват и време, и гориво

ДЕЯН ДЯНКОВ

15 септември наближава, а с него и адът за шофьорите в столицата. Строежът на метрото стесняват и блокира няколко симптоматични кръстовища и така обещава изнервена есен на хиляди, осмелили се да тръгнат с кола из града.

Пълно затваряне на кръстовища в София не се предвижда, но изключването дори само на няколко ленти води до мигновено образуване на тапи, които ще са непреодолими в сутрешните часове. Всяко т.нар. „гърло на бутилка» обаче може да бъде заобиколено. Алтернативните маршрути са по-дълги от редовните, но заради по-високата скорост се оказват по-икономични и като време, и като разход на гориво.

Аптека

Строежът на метрото прави сериозна тапа на кръстовището на бул. „Патриарх Евтимий" и бул. „Витоша”. Хитрите шофьори могат по-рано да отбият вдясно по ул. „Ангел Кънчев" и после наляво по ул. „Неофит Рилски" до бул. „Хр. Ботев" и така да финтират задръстването. Възможен алтернативен маршрут е и наляво по бул. „Фритьоф Нансен» бул. „България", бул. „Пенчо Славейков”, бул. „Прага" и Петте кьошета.

Хемус

Лудост ще е преминаването през кръстовището на хотел „Хемус" през есента. С по една лента в посока, този участък е безспорно е най-спънатият в София. Затова шофьорите могат да се насочат към бул. „България", бул. „Витоша" и през „Иван Вазов" да стигнат до бул. "Арсеналски". Оттам по разбитата, но пропусклива ул. „Богатица” могат да стигнат до бул. „Джеймс Баучър,, и японския хотел или по ул. „Козяк” край посолството на САЩ да излязат при болница „Токуда". Съществува възможност за заобикаляне на Хемус, и по ул. „Милин камък", която макар и тясна не образува големи колони.

Летището

Стигането до летището ще продължава да е кошмар поне до декември, когато се очаква да завърши рехабилитацията на бул. „Брюксел". Заради това кръстовището на Искърско шосе и бул. „Христофор Колумб" е тотално блокирано и си плаче за заобикаляне. Възможностите са Източната тангента през кв. Христо Ботев или лупинг през Дружба 2, под моста на кв. Абдовица и после наляво през промишлената зона до летището.

Лъвов

Лъвов мост е другото място, на което със сигурност не желаете да бъдете през есента. Строежът на метростанцията и бъдещото кръгово движение буквално ликвидираха кръстовището. Разумните шофьори въобще не трябва да припарват до бул. „Сливница", а директно от Сточна гара да свиват по ул. „Константин Стоилов" и „Козлодуй". Оттам по „Будапеща", „Клокотница" и „Веслец" са за минутка на Централна гара. В обратната посока хитър ход е поемането по бул. „Христо Ботев" и преминаването по ул. „Цар Симеон" до ул. „Г. С. Раковски".

10.09.2010 г., вестник "Телеграф", стр. 6

http://www.sofia.bg/pressecentre/press.asp?open=9&sub_open=49214&nxt=5

Offline Svetoslav

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1149
    • View Profile
Re: Текущите ремонти на улиците
« Reply #591 on: 21.09.2010, 20:49:41 »
Като че ли не е много за тази тема, но не се сещам за по-подходяща. Много недодялани(според мен) корекции са правени по бул. Климент Охридски. В участъка между Онкологията и Технически Университет по цялото пътно платно пукнатините са запълвани директно с асфалт и се е получило доста грапаво и неравно. До сега винаги съм виждал или изрязване и кърпене на участъка или запълване на пукнатините с дзифт, но за първи път попадам на подобно изпълнение. 

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: Текущите ремонти на улиците
« Reply #592 on: 21.09.2010, 21:09:29 »
Като че ли не е много за тази тема, но не се сещам за по-подходяща. Много недодялани(според мен) корекции са правени по бул. Климент Охридски. В участъка между Онкологията и Технически Университет по цялото пътно платно пукнатините са запълвани директно с асфалт и се е получило доста грапаво и неравно. До сега винаги съм виждал или изрязване и кърпене на участъка или запълване на пукнатините с дзифт, но за първи път попадам на подобно изпълнение.
Тези кръпки май са правени по същата технология, която наблюдавах на околовръстното (от Цариградско до Младост). Един специализиран камион и двама работници/оператори, никаква друга техника. Камионът приличаше на фекалка. Та ето и технологията, първо работниците почистваха дупката, като от камиона издърпваха накрайник, който с въздух под налягане обезпрашана повърхността, след това издърпват друг накрайник, от който отново като под налягане излиза фракция примесена с нещо което наподобява асфалт. Пиша наподобява, защото вероятно има същите качества, но повече ми приличаше на смола. Има нехарактерен за асфалта блясък, освен това не се налагаше да го валират. Веднага след полагането, настилката беше готова за експлоатация, а камиона потегляше към следващата дупка. Някъде бях чел за тази технология, но сега не се сещам как се казваше.

Едит: Ето и репортаж точно по случая (кръпките по Кл. Охридски) :)
Quote
Запълват дупки на пътя по нова технология
(16/08/2010), Автор: "Ютилитис"


 
Снимка: Ютилитис 
На 13 август бе направена демонстрация на нова съвременна технология за извършване на текущи ремонти по асфалтобетонови пътни настилки. С нейна помощ запълването на една дупка на столичния бул."Климент Охридски" бе извършено за по-малко от 15 минути. Ремонтните дейности при новата технология се извършват само от една машина и така се постига икономия. На демонстрацията присъства и кметът на София, Йорданка Фандъкова.
 
Четирите стъпки на процеса са:
- почистване на дупката посредством сгъстен въздух;
- запечатване на дупката със специална емулсия;
- запълване на дупката чрез впръскване под налягане на дребен чакъл, смесен със специална емулсия;
- полагане отгоре на тънък слой пясък или фин чакъл.

Дейностите не включват рязане и фрезоване, като се изпълняват  без прекъсване и с минимално забавяне на трафика. В сравнение с традиционния метод за ремонт иновативната технология се изпълнява десет пъти по-бързо. Освен за улични дупки методът може ефективно да се прилага заремонт на тънки отлюспвания, да се запечатват пукнатини, да се запълват коловози, пропадания и др.
« Last Edit: 22.09.2010, 00:07:44 by giorev »
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Текущите ремонти на улиците
« Reply #593 on: 22.09.2010, 05:07:00 »
Камионът приличаше на фекалка.


 :D
За първи път си дадох сметка, че това е правилното име на специализираната техника. Досега винаги съм чувал или ползвал едно друго название...
сори за оффтопика, ама много ме напуши смях  :P

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: Текущите ремонти на улиците
« Reply #594 on: 22.09.2010, 09:43:42 »
Камионът приличаше на фекалка.
:D За първи път си дадох сметка, че това е правилното име на специализираната техника. Досега винаги съм чувал или ползвал едно друго название...
сори за оффтопика, ама много ме напуши смях  :P
Не знам дали е критика към мен, но в конкретния случай, съм убеден, че ако видиш този камион от 50-ина метра и те попитам какъв е, със сигурност ще ми отговориш, че е точно фекалка. Оставям настрана оранжевия цвят, имаше огромен цилиндричен резервоар, ролка маркуч отзад, също като дюза-сондата, която имат и онези камиони и шланг с голямо Ф на метално рамо/мачта, с какъвто се изпомпват "хубавините" ни :)
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Текущите ремонти на улиците
« Reply #595 on: 22.09.2010, 17:28:00 »
Не знам коя е фирмата, но уличките в Младост 1 ги кърпят тия дни доста некадърно.

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Текущите ремонти на улиците
« Reply #596 on: 23.09.2010, 03:21:55 »
Камионът приличаше на фекалка.
:D За първи път си дадох сметка, че това е правилното име на специализираната техника. Досега винаги съм чувал или ползвал едно друго название...
сори за оффтопика, ама много ме напуши смях  :P
Не знам дали е критика към мен, но в конкретния случай, съм убеден, че ако видиш този камион от 50-ина метра и те попитам какъв е, със сигурност ще ми отговориш, че е точно фекалка. Оставям настрана оранжевия цвят, имаше огромен цилиндричен резервоар, ролка маркуч отзад, също като дюза-сондата, която имат и онези камиони и шланг с голямо Ф на метално рамо/мачта, с какъвто се изпомпват "хубавините" ни :)

 хаха не, просто ми дойде "народното" название - ла*нарка  :D

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Текущите ремонти на улиците
« Reply #597 on: 08.10.2010, 00:08:29 »
Не бях минавал по Любляна от разкопките насам, вчера го направих - паветата са подредени безобразно - като копривщенски калдъръм  :(

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Текущите ремонти на улиците
« Reply #598 on: 24.10.2010, 15:02:27 »
Наскоро ремонтираната част от бул. Кл.Охридски (от Ляпчев до СОП) въобще не личи да е ремонтирана. Вече 2 моста са в ремонт ?!? има пропадания, дупки и т.н.

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: Текущите ремонти на улиците
« Reply #599 on: 24.10.2010, 20:24:01 »
Наскоро ремонтираната част от бул. Кл.Охридски (от Ляпчев до СОП) въобще не личи да е ремонтирана. Вече 2 моста са в ремонт ?!? има пропадания, дупки и т.н.
Предишният (ако може да се нарече) ремонт беше преди две години и по отношението на мостовете се заключаваше в пласт асфалт. В момента се прави цялостна рехабилитация на съораженията, по сериозна и от това, което се случва на бул. Брюксел, включително промяна на габарита.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!