Author Topic: Произвеждат тролейбуси в Дупница  (Read 56195 times)

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Произвеждат тролейбуси в Дупница
« Reply #80 on: 03.02.2008, 14:07:42 »
С търг става и с търг ще си остане както е в "белите" държави. Всичко зависи от това кой и как е направил изискванията в търга
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline to6a

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 59
    • View Profile
Произвеждат тролейбуси в Дупница
« Reply #81 on: 16.02.2008, 09:42:53 »
http://www.gazgroup.ru/    Не виждам да произвеждат тролейбуси , но видях че Газ е купил английския производител на микробуси maxus (ако сте виждали микробусите на скотланд ярд).
« Last Edit: 16.02.2008, 09:54:30 by to6a »

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Произвеждат тролейбуси в Дупница
« Reply #83 on: 16.02.2008, 11:16:08 »
   
Power plant  
Engine (type) DK-213 (EK -213; EDK-123), traction drive
Rated power, kW  115
Rated voltage, V 600
RPM max 3900
Steering system Rheostatic/contactor-type

Това си е точно ЗиУ-9. С РКСУ и същия двигател. Пълна трагедия...
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Произвеждат тролейбуси в Дупница
« Reply #84 on: 16.02.2008, 11:43:09 »
Quote from: Repcho
Eто им ги тролеите
Нещо снимките не се отварят

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Произвеждат тролейбуси в Дупница
« Reply #85 on: 16.02.2008, 16:43:17 »
Quote from: CKD
 
Power plant  
Engine (type) DK-213 (EK -213; EDK-123), traction drive
Rated power, kW  115
Rated voltage, V 600
RPM max 3900
Steering system Rheostatic/contactor-type

Това си е точно ЗиУ-9. С РКСУ и същия двигател. Пълна трагедия...

Е, ама имат и:
Power plant  
Engine (type)  AC motor with asynchronous traction drive
Rated power, kW  180
Rated voltage, V  600
RPM max  3900
Steering system Electronic

« Last Edit: 16.02.2008, 16:46:27 by etnies »

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4625
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Произвеждат тролейбуси в Дупница
« Reply #86 on: 16.02.2008, 19:16:16 »
Quote from: etnies
Е, ама имат и:
Power plant  
Engine (type)  AC motor with asynchronous traction drive
Rated power, kW  180
Rated voltage, V  600
RPM max  3900
Steering system Electronic

Дам, и се надявам точно тях да предлагат на българския пазар. А и не е зле да помислят за съчленена версия на този модел. По-точно да сложат ел двигател на базата на автобуса ЛиАЗ-6213.

Offline to6a

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 59
    • View Profile
Произвеждат тролейбуси в Дупница
« Reply #87 on: 17.02.2008, 09:41:51 »
Лично на мен този много ми харесва ето тук има по-точни данни и е с електронно управление и двете модификации  http://www.rus-parts.ru/liaz_52802.htm
Ето съчленения автобус на лиаз и още една снимка на тролея.

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Произвеждат тролейбуси в Дупница
« Reply #88 on: 17.02.2008, 18:16:40 »
Малко от Соларис, малко от Конекто, чаркове от ЗиУ 9 и  емблема на ЛиаЗ..  
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline to6a

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 59
    • View Profile
Произвеждат тролейбуси в Дупница
« Reply #89 on: 18.02.2008, 00:01:19 »
Quote from: KRAKOMOBILA
Малко от Соларис, малко от Конекто, чаркове от ЗиУ 9 и  емблема на ЛиаЗ..  

По тая логика на мен всяко нещо ми прилича на друго нещо, все е с четери колела, нали?
Тва е тролей няма как да не прилича на тролей , кво да му сложат перка ли, та да ти изглежда по-различно.

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Произвеждат тролейбуси в Дупница
« Reply #90 on: 18.02.2008, 00:26:55 »
Quote from: to6a
По тая логика на мен всяко нещо ми прилича на друго нещо, все е с четери колела, нали?
Тва е тролей няма как да не прилича на тролей , кво да му сложат перка ли, та да ти изглежда по-различно.
[/size]
Не е въпросът, че прилича на тролей (според мен на нищо не прилича, но това е друг въпрос). Погледни предницата - фарове на Туризмо, броня и фарове за мъгла от Кънекто...

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2357
  • Sofia Hardcore
    • View Profile
Произвеждат тролейбуси в Дупница
« Reply #91 on: 18.02.2008, 07:56:41 »
Добре момчета производството на 600 тролейбуса би било едно добро начало за това производство, защото ще се изгради техническа база и може да се продължи след тази поръчка ново производство с което да се задоволяват нуждите на Балканите....
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline G.G.F.H.

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 147
    • View Profile
Произвеждат тролейбуси в Дупница
« Reply #92 on: 18.02.2008, 22:48:26 »
Просто си представям следната ситуация:
-Руснаците строят завод и почват да бълват advance-нати ЗиУ-та
-Трамкар се съживява и по някакво чудо сглобява още 5 кобри
-От Елин Пелин идват още примерно толкова алпини
-доставят се онея обещани манове
-модернизираме икарусите

Ще е забавно в София, никога няма да знаеш на каква кошница ще се возиш

Иначе, извън кръга на шегата, добре е да се строят нови производствени мощности(и за хората от Дупница, и, дай боже, за нас, пътниците), но още по-добре би било да ангажират и останалите ремонтни предприятия(за ремонтни бази или проивзодство на някои части, знам ли и аз...) за да се осигури максимална заетост.

Offline сТУдент

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 207
    • View Profile
    • http://www.hmsu.org
Произвеждат тролейбуси в Дупница
« Reply #93 on: 23.05.2008, 19:40:12 »
Реално погледнато, имаме предрасъдъци към руската техника, но смятам че са основателни. Ако в русия или по руски начин излизаха добри коли, камиони, тролеи, или каквото там си изберете щеше да е пълно със руска техника по целия свят. Това че сме били член на соцблока и сме получавали ТролЗи срещу домати и пюрета не значи че пак трябва да допускаме нещо такова. в друга тема видях снимка на изгорял московски тролеибус, което доказва че независимо че русия се опитва да конкурира европазара, не са се научили как се прави. Още повече че последните експерименти в родното тролейбусостроене не са успешни. Визирам 2525, и ДАКовете. РТКто не знам как е, но извода от всичките ми приказки а и не само моите е че не би станало нищо хубаво, а само братушките искат етикет "произведено в ЕС". ДА СИ ХОДЯТ ПАК В СИБИР!!
ЗА ПО ДОБЪР ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Произвеждат тролейбуси в Дупница
« Reply #94 on: 24.05.2008, 15:56:50 »
Quote from: сТУдент
Реално погледнато, имаме предрасъдъци към руската техника, но смятам че са основателни. Ако в русия или по руски начин излизаха добри коли, камиони, тролеи, или каквото там си изберете щеше да е пълно със руска техника по целия свят. Това че сме били член на соцблока и сме получавали ТролЗи срещу домати и пюрета не значи че пак трябва да допускаме нещо такова. в друга тема видях снимка на изгорял московски тролеибус, което доказва че независимо че русия се опитва да конкурира европазара, не са се научили как се прави. Още повече че последните експерименти в родното тролейбусостроене не са успешни. Визирам 2525, и ДАКовете. РТКто не знам как е, но извода от всичките ми приказки а и не само моите е че не би станало нищо хубаво, а само братушките искат етикет "произведено в ЕС". ДА СИ ХОДЯТ ПАК В СИБИР!!

Всъщност величието и известноастта не попречиха световноизвестни европейски компании да произвеждат некачествена продукция.
В Швейцария бракуваха всички Неоплани 6121 след два или три самозапалвания.
В Лондон Ситаротата бяха спрени за някокло месеца след самоподпалването на някокло екземпляра.
Да не говорим как например почти всеки модел на БМВ напоследък му откриват някакъв дефект и прибират колите по сервизите за подмяна на нещо потенциално опасно.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Произвеждат тролейбуси в Дупница
« Reply #95 on: 24.05.2008, 18:11:46 »
Да не забравяме и одисеята с Комбиното на Сименс, когато заводът производител издаде предписание на всичките си клиенти незабавно да спрат от експлоатация изделията му.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline Делян

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 72
    • Yahoo Instant Messenger - d_kovachev
    • View Profile
    • Email
Произвеждат тролейбуси в Дупница
« Reply #96 on: 28.05.2008, 02:34:05 »
много каманизъм, много нещо  
на някой Ладите му били супер автомобили, а на друг руската военна техника била на световно ниво!
вие знаете ли руснаците как ходят на война? първият взвод е от трудоваци на които дори не им дават оръжие, но за сметка на това ги напиват едно хубаво и може да им дадат някоя вила или коса.
ако от това не ви става ясно що за технология е тяхната военна техника, не знам от какво ще ви стане ясно.
за да произвеждаш качествен продук ти трябва време и опит. това, че някой случайно може да ти даде една висока цена за продукта ти не означава, че този продукт ще е качествен. качеството се постига с време и опит. за това компании които произвеждат качествени коли или автобуси са създадени преди десетилетия и имат изградено име в бранша. когато тези компании са произвеждали, ние сме създавали боклуци като Ладите и другата соц. шлака или по-точно са ни ги налагали. не сме тъпи, но сме били спирани 45 години да произвеждаме в пазарни условия. и какъв е резултата? "0" производсво! сега дори и да иска някой да започне да произвежда нещо е много късно влака е потеглил преди много десетилетия!
но да се върнеме на темата! нека да инвестира който му се инвестира. в случая няма значение какво е качеството, стига инвестицията да е на зелено и да не заемат пари от държавата. то пазара ще си покаже колко струва продукта. дори и да произвеждат най-големите боклуци, щом има пазар за тях и плаща редовно на работниците, няма нищо лошо в това. прав им път!
« Last Edit: 28.05.2008, 22:34:00 by Делян »

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Произвеждат тролейбуси в Дупница
« Reply #97 on: 28.05.2008, 21:15:42 »
Да кажеш, че руснаците не разбират и не правят военна техника като хората и, че пращали трудоваци е вече смешно. Специално тези трудоваци дето ги споневаш обикновено са с един съвсем прост АК-47, който е толкова просто и перфектно оръжие, че няма накъде. За сравнение американският му еквивалент м 16 е като детска играчка и е къде по-претенциозно. А добрият стар АК-47(който ние правим и по-добре от руснаците) го смачква по всякакви показатели.
 За останалата им техника няма какво да говорим. Руснаците може да не са правили друго като хората, но що се отнася до военна техника и оръжия винаги са били лидери и ще бъдат. Просто ние нямаме тяхното имперско мислене и затова не можем да го разберем.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline Muslon

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 533
    • View Profile
Произвеждат тролейбуси в Дупница
« Reply #98 on: 29.05.2008, 01:56:21 »
Офтопик за руснаците и техниката: руснаците са страхотни теоретици, но слаби инжинери. Военната техника в днешно време зависи много от високите технологии, а руснаците с тях са зле...

Абе не съм сигурен доколко има смисъл да взимаме ноу-хау от руснаците за производство на тролейбуси, освен ако те не ни осигурят пазар. Иначе, ако ние трябва да продаваме руски тролейбуси - тежко ни...

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Произвеждат тролейбуси в Дупница
« Reply #99 on: 29.05.2008, 14:06:04 »
Quote from: Muslon
Офтопик за руснаците и техниката: руснаците са страхотни теоретици, но слаби инжЕнери. Военната техника в днешно време зависи много от високите технологии, а руснаците с тях са зле...
Това не е случайно. Руснаците винаги са разполагали с изключителни умове, при това всеотдайни до смърт. Такива можеш да затвориш в Челябинск-16 насред Сибир и да им заповядаш да откриват верижни реакции и ракетно гориво, даже с риск на живота им. Затова тяхната сила е в грубата и мощна техника - СС20, Камаз, водородна бомба с точност +-10 километра,... Но когато въпросът опира до високи приложни технологии, не ги търси - Курчатов, Сахаров и Туполев можеш да затвориш доживотно в златни клетки, но как да затваряш и обучаваш програмисти и инженери, които са ефективни за не повече от 5-6 години? Високите технологии се правят не само от умни, а и от свободни хора.
Техническите им успехи не се дължат на висока технология, а на опростено производство, което съчетано с неизчерпаемите им ресурси, им дава предимство. Т34 съвсем не е бил върхът на танкостроенето. Но ако един Тигър е унищожавал 5 Т34, преди да бъде унишожен, то руснаците са произвеждали 10 Т34 срещу 1 Тигър на немците. Като се отчете ниската цена на човешкия живот в Русия (танкистите), предимството е смазващо.

Обратно към тролеите. Тролеят не е танк и качеството му може да се пресметне с просто тройно правило по следната формула:

Тролза/Ман = Москвич/Мерцедес.