Author Topic: Стари варианти на трасето  (Read 41576 times)

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5121
    • View Profile
Re: Стари варианти на трасето
« Reply #180 on: 14.06.2019, 14:50:15 »
Към Младост във всички случаи, но ако новото летище беше в Кривина можеше и да няма разклонение към Дружба. :rolleyes:

Offline Ilian

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 646
    • View Profile
    • Сервиз за лаптопи
Re: Стари варианти на трасето
« Reply #181 on: 15.06.2019, 00:30:59 »
По принцип, ако са мислели да има метро под Цариградско, трябваше да го построят още при разширяването на булеварда през 70-те години.
Положени са основи на станции под Цариградско с цел бъдещо изграждане. За съжаление не мога да намеря източника с подробна информация. Помня, че едната от подготвените станции е била пред ресторант Ропотамо.

Offline IKAR

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2842
    • View Profile
    • Email
Re: Стари варианти на трасето
« Reply #182 on: 15.06.2019, 00:42:03 »
И сетне се оправдаваха, че не могло метрото да мине отдолу, понеже трябвало да се преустройват пътните възли.....
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline New_Passenger

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 594
    • View Profile
Re: Стари варианти на трасето
« Reply #183 on: 18.06.2019, 10:36:11 »
В каква степен са били положени тези основи? Едва ли е бил изпълнен груб строеж като при НДК и ЕС. При всички положения, за Цариградско работата трябваше да бъде максимално улеснена още през 70-те. Но предполагам, изградените основи са минимални. При това положение кой знае колко време щеше да се забави строежът, ако бяха се спряли на варианта Цариградско. И надали щеше да се стигне до М3 през 2016 г.