Първа доставка - 10.02.1999 г.: - 10 бр.
Инв. номер ДК Номер Нов ДК номер VIN номер Брак
и досие в (03.2006г.)
busphoto.eu 2131 C 9602 КК СА 1562 АМ WMAA610030T001295 2020
2132 C 9606 КК СА 1553 АМ WMAA610034T001299 2019 2133 C 9610 КК СА 1575 АМ WMAA610035T001300 2024 2134 C 9605 КК СА 2042 АМ WMAA610033T001298
2135 C 9601 КК СА 2027 АМ WMAA610029T001294
2136 C 9609 КК СА 1570 АМ WMAA610036T001301 2019
2137 C 9607 КК СА 1560 АМ WMAA610038T001303 2024 2138 C 9608 КК СА 7706 АХ WMAA610037T001302
2139 C 9604 КК СА 1549 АМ WMAA610032T001297 2024 2140 C 9603 КК СА 8374 АМ WMAA610031T001296
Втора доставка - 30.04.1999 г.: - 10 бр.
Инв. номер ДК Номер Нов ДК номер Нов ДК номер VIN номер Брак
и досие в (03.2006г.) (10.2014)
busphoto.eu 2141 C 9549 КН СА 2025 АМ WMAA610043T001340 2024
2142 C 9556 КН СА 5450 АМ WMAA610046T001343 2023
2143 C 9551 КН СА 5447 АМ WMAA610044T001341 2024 2144 C 9557 КН СА 8367 АМ WMAA610045T001342
2145 C 9552 КН СА 8358 АМ WMAA610047T001344 2023 2146 C 9550 КН СА 1546 АМ WMAA610042T001339 2020
2147 C 9554 КН СА 1572 АМ WMAA610049T001346 2024 2148 C 9553 КН СА 2046 АМ WMAA610048T001345
2149 C 9561 КН СА 1556 АМ СА 7074 ХР WMAA610041T001338
2150 C 9532 КН СА 8378 АМ WMAA610050T001347
Трета доставка - 12.07.1999 г.: - 4 бр.
Инв. номер ДК Номер Нов ДК номер VIN номер Брак
и досие в (03.2006г.)
busphoto.eu 2151 C 9803 РТ СА 5448 АМ WMAA610057T001453
2152 C 9804 РТ СА 1550 АМ WMAA610056T001452
2153 C 9802 РТ СА 1566 АМ WMAA610055T001451
2154 C 9801 РТ СА 8371 АМ WMAA610054T001450
Четвърта доставка - 06.08.1999 г.: - 6 бр.
Инв. номер ДК Номер Нов ДК номер VIN номер Брак
и досие в (03.2006г.)
busphoto.eu 2155 C 4358 РН СА 1569 АМ NMAA610058T001467
2156 C 4360 РН СА 1567 АМ NMAA610059T001468 2019 2157 C 4356 РН СА 2037 АМ WMAA610060T001469 2023 2158 C 4361 РН СА 1564 АМ NMAA610061T001470
2159 C 4357 РН СА 1542 АМ NMAA610062T001471 2023 2160 C 4359 РН СА 8375 АМ NMAA610063T001472
ОБЩО: 30 бр.
Съчленените немски МАН-ове и аз ги помня. Бяха бели на цвят, може би от края на 60-те, началото на 70-те години, двигателят беше разположен отпред, 3-тият мост беше управляем, като при Икарусите. Имаха 3 врати, като в ремаркето 3-та врата беше в началото на ремаркето. Отвътре бяха с по 2 реда двойни кожени седалки, имаха седалки и в съчленението, бяха автоматици, мисля че повечето им прозорци бяха отваряеми.
Такива МАН-ове все още могат да се видят тук-там из България, по междуселски и междуградски линии. Аз например видях такъв единичен в Своге.
Хубави автобусчета са, все пак са МАН.
Иначе в Пловдив имаше и малко по-нов вариант, приличаше много на О 305 Г, беше със задно разположен двигател и управляем 3-ти мост като и при Икарусите. Само че ремаркето му беше по-късо от на О 305 Г.