Като се возих последно на 2141, преди седмица и нещо, подът при преден десен калник беше скъсан, както и самият калник. Но дали е скъсано самото шаси не знам, по скоро да е изпокъсал гредите нагоре от него. А и като цяло се чудя дали тези автобуси късат самото шаси или гредите нагоре от него, защото шасито е нитовано, а не заварено.
Ако някой има достъп, моля да направи снимки отблизо, отдолу, да се види какво точно късат.
Аз имам снимки на поне един от тези, където са кърпени отвътре - мисля, че на 2138 или на 2147.
Тези дни се загледах в 2134, 2135, 2140 и още някой, че са доста правени.
На практика каросерията изгнива (типично за 20+ годишните автобуси и возила като цяло), реже се изгнилата част и се заварява нова. Много ясно се виждат квадратите "ново" шаси на горепосочените автобуси. Нищо чудно от някой вече бракуван с по-здрава или по-малко изгнила каросерия да се вземе парчето.
И преди съм споменавал, че тези се разпадат и са за спешен брак/подмяна.
Това, само по себе си, не означава, че някога не са били хубави автобуси.
Но когато се къса каросерията, това става опасно за всички, най-вече за пътниците: изгнили калници, стълби, плоскости, греди.... а и километражът, навъртян по линии 94 и 280 не е хич малък или за подценяване.