Да, двитгателя е ЗиЛ 509.10, както в камионите Урал имах впредвид това. Мощност 180 коня, горе-долу колкото РАБА Д2156. Интересно че автобуса се прави от 64-та чак до 2002-ра, без почти никакви промени по него. Ако за 64-та е било нещо модерно и готино като дизайн и комфорт, но един и същ се е правел почти 40 години, когато технологиите са се развили много, навлезли са климатици, лепени стъкла. Тия метановите може и фабрично да са ги правили така към края. У нас не помня да съм виждал такива автобуси, вероятно е имало самоот другия модел 695.
А причините, да ползват бензинови двигатели може и да са си някакви техни стратегически. Не е като да са нямали и добствени дизелови. Камаз, ЯМЗ-236 и др. Ако питате някои стари шофьори също сравнително надеждни и успешни.