Author Topic: Градският транспорт в ОНД  (Read 120474 times)

Offline tauri

  • Превозвач
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1370
    • View Profile
Re: Градският транспорт в ОНД
« Reply #760 on: 20.09.2018, 17:19:13 »
Нищо читаво няма. Може и за цената да не съм прав но и Тролцата няма да излезе на половина, това ти го гарантирам.
The Grand Tour

Offline София 100

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1835
    • View Profile
    • Email
Re: Градският транспорт в ОНД
« Reply #761 on: 20.09.2018, 18:01:07 »
Не казвам, че са перфектни, а приемливи. Все пак цената на Тролза е 4 пъти по-ниска от тази на Соларис. А дали един Соларис има 4 пъти по-дълъг експлоатационен срок, със сигурност не.
Интересна дискусия. От обективна гледна точка съвсем правилно заключение, но не бива да подценяваме и разходите за поддръжка. Покупната цена на руските тролейбуси е по-ниска, но вложенията за да може такъв тб да остане в експлоатация колкото един Соларис ще бъдат значително по-високи като сума. Овехтяването ще бъде също по-бързо, дотолкова, че рентабилността на експлоатацията и ремонтите ще бъде по-ниска. Като добавим и по-продължителният престой извън движение предимството на по-ниската цена ще се стопи.

Offline IKAR

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2920
    • View Profile
    • Email
Re: Градският транспорт в ОНД
« Reply #762 on: 20.09.2018, 18:41:55 »
Нема какво да приказваме - просто руското си е "сделано" и толкова.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12823
    • View Profile
    • Email
Re: Градският транспорт в ОНД
« Reply #763 on: 20.09.2018, 20:52:07 »
Обаче ако Солариса искара 20-25 години а руските искарват по 6-7 тогава Солариса излизапо-евтин с времето, или на същата цена. И това трябва да се гледа а не само абсолютна стойност. Защото ако поръчваме руски ще трябва да ги сменим 3-пъти до тогава и то все тая. Само дето ще дадем сумата на 3-пъти.

Интересно и на какво се дължи такава голяма почти тройна разлика в цената на една и съща каросерия като тролейбус и автобус? Уж тролея бил по-опростен, няма я сложнотията с автоматичните скорости, мехатроника и подобни а е почти 3-пъти по-скъп и с 3-пъти по-ограничено приложение.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline bagercho

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2221
    • View Profile
Re: Градският транспорт в ОНД
« Reply #764 on: 20.09.2018, 21:18:47 »
Руските не изкарват само 6-7 години, нека не ги подценяваме чак толкова. Все пак буквално до преди дни в Плевен се движеха 30+ годишни Зиута в много прилично състояние. Реално наистина безподобни боклуци се оказват онези Транс Алфа и Лазовете. Едните се палят от първи ден на линия, другите се разпадат за 10 години. А руснаците са невиждани мърлячи, освен че не могат да произведат нещо наистина читаво, не могат и да го поддържат. Внасят на старо и доста автобуси от западна Европа - Ситарота, О 405-ци и Манове, които след 3-4 години експлоатация там се бракуват, О 345, доставяни по едно и също време с нашите знаем, че се бракуваха масово още преди 10 години, а това е модел, разработен за кроманьонци като нас и тях все пак...
« Last Edit: 20.09.2018, 21:20:26 by bagercho »

Offline bagercho

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2221
    • View Profile
Re: Градският транспорт в ОНД
« Reply #765 on: 25.09.2018, 12:03:53 »
Продължава се със самоунищожаването на Киевските ЛАЗове. Този път не се е скършил на съчленението, а средният мост се е опитал да нахлуе в салона...

http://transphoto.ru/photo/1145145/?vid=31685

Online Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4020
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Градският транспорт в ОНД
« Reply #766 on: 25.09.2018, 17:26:59 »
Пропагандно-рекламен клип за хибридните тролейбуси на Тролза от Русия днес.


Offline ooleg

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2728
    • View Profile
Re: Градският транспорт в ОНД
« Reply #767 on: 05.10.2018, 16:52:17 »
В нито една цивилизована държава (а за България гарантирам поне на клипа) нямаше да се разхождат в тоя завод работници и външен персонал без каски на главата! Това не са ЗБУТ!

Online Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4020
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Градският транспорт в ОНД
« Reply #768 on: 29.11.2018, 20:07:24 »
Като гледам как изглежда салонът на чисто нов тролейбус Транс Алфа започвам да си мисля, че китайските тухли хич не са лоши. :D


Offline bagercho

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2221
    • View Profile
Re: Градският транспорт в ОНД
« Reply #769 on: 29.11.2018, 22:17:17 »
Транс Алфа доказано е най-големия боклук от боклуците. Ако не беше руското ембарго върху западна техника този "производител" нямаше да съществува.

Offline bagercho

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2221
    • View Profile
Re: Градският транспорт в ОНД
« Reply #770 on: 09.12.2018, 21:45:53 »
Докато голяма част от българските общини спят и съсипват електротранспорта, тези чудесни и доста нови тролейбуси Волво от Линц заминават за Украйна (за сега неизвестно колко)...


http://transphoto.ru/photo/1165465/?vid=31229

Offline pesho

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 660
    • View Profile
    • Email
Re: Градският транспорт в ОНД
« Reply #771 on: 10.12.2018, 00:55:54 »
За Русе не се тревожи.Колкото и да са смотани нашите ивекота често авариращи поради проблем със съпротивленията скоро ще има нещо ново.Вариантите за сега са 6 NAW като има възможност да се вземат и шкода 21тр.Но най-голяма е трагедията със Враца,която умишлено иска да съсипе екологичният си транспорт.
За развитието на общински градски транспорт в Русе и изгонването на частните фирми!!!

Offline Трамвай 17

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 483
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Градският транспорт в ОНД
« Reply #772 on: 10.02.2019, 23:34:45 »
Усещам,че скоро украйнците ще ни засрамят,въпреки,че източните й части са във война.Защото преди 2 години в Лвов откриха трамвайно трасе до Микрорайон Сихив,което трябваше да бъде построено през комунизма,но стройтелството не започва.През 2008г.започва,но спира поради недостиг на пари.През 2014г.е размразен строежа и през пролетта на 2016г.е открито до първото обръщало,през есента на 2016г.до второ обръщало,а през пролетта на 2017г.е открито до трето(последно)обръщало.А ние сме направили само половината трасе,което трябва да е за Младост 3,а е напранено само до Дружба 2.
« Last Edit: 11.02.2019, 08:10:41 by Трамвай 17 »

Offline Трамвай 17

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 483
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Градският транспорт в ОНД
« Reply #773 on: 10.02.2019, 23:38:14 »
Момента в Харков тече реконструкция на проблемните и разбити трамвайни трасета.
« Last Edit: 11.02.2019, 08:11:23 by Трамвай 17 »

Offline Трамвай 17

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 483
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Градският транспорт в ОНД
« Reply #774 on: 12.02.2019, 15:20:12 »
В момента,в Астана се строи скоростен трамвай,който трябва да е готов в края на 2019г.Той трябваше да бъде построен през комунизма!!

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5136
    • View Profile
Re: Градският транспорт в ОНД
« Reply #775 on: 12.02.2019, 15:29:42 »
През комунизма не е имало проект за скоростен трамвай - населението на Астана е било под 300 000 души и не е имало такива големи пътникопотоци. Имало е тролейбусна мрежа, закрита окончателно през 2008г.   :rolleyes: Решението за строителство на скоростен трамвай е от 2005г.  :rolleyes: Не е сигурно, че планираното трасе ще бъде завършено до края на годината - има затруднения с финансирането и строителството върви доста бавно. :rolleyes:
« Last Edit: 12.02.2019, 15:31:26 by V.Peichev »

Offline Трамвай 17

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 483
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Градският транспорт в ОНД
« Reply #776 on: 12.02.2019, 16:32:50 »
Дано го завършат скоро!!

Offline Трамвай 17

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 483
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Градският транспорт в ОНД
« Reply #777 on: 12.02.2019, 20:18:18 »
София vs. Киев
Киев,Пуща Водиця
София,Борова гора
« Last Edit: 12.02.2019, 20:21:08 by Трамвай 17 »

Offline Трамвай 17

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 483
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Градският транспорт в ОНД
« Reply #778 on: 16.02.2019, 21:13:48 »
В Москва се планува да се строи трамвайна линия до район Западное Бирюлево.
Строежът й ще започне след 2-3 месеца.
« Last Edit: 17.02.2019, 11:46:47 by Трамвай 17 »

Offline Трамвай 17

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 483
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Градският транспорт в ОНД
« Reply #779 on: 17.02.2019, 12:14:02 »
Луганск някога е имал хубави трамваи.
Те са били произвеждани от''Лугансктепловоз''.
Но за съжаление в момента гният.
В Луганск няма трамвай от 2014-2015г.,заради войната там.
Лугансктепловоз са направили доста малка бройка трамвай.
Те са произвеждали трамваи за Москва,Енакиево и Луганск.
Повечето трамваи са произведени преди четвърт век.
Снимка 1:Луганск-К/ст''Лугансктепловоз",1998г.
Модел:ЛТ-10
Снимка 2:Москва-К/ст"Даниловская мануфактура",2003г.
Модел:ЛТ-5
Снимка 3:Луганск-''Лугансктепловоз",2006г.
Модел:ЛТ-10А
Снимка 4:Луганск-''Лугансктепловоз",1995г.(около)
Модел:ЛТ-10