14 фирми купуват документи, само две подават оферти. Пак в общината са поставили някое гениално условие....
Два кандидата за доставка на 25 нови трамвая в София
14.12.2009 14:01
Два кандидата са подали оферти за участие в обществената поръчка за доставката на 25 нови нископодови трамваи за „Столичен електротранспорт“, съобщиха от дружеството.
Днес ще бъдат отворени тръжните им документи.
Общо 14 са фирмите, закупили документи за участие в тръжната процедура - „Сименс“ ЕООД, „Кончар-електричие возила“ АД, „Шкода транспортатиан“ А.С., „Инекон груп“ А.С., „Construcciones Y Auxiliares De Ferrocarriles“ А.С., „Ансалдо Бреда“ S.P.A., „Константинов и синове“ ООД, „Cegeles A.S. Company“, „FTD Fahreudtechnik Dessau GmbH CTF“, „Автоинженеринг Холдинг Груп“ ООД, „Szededi Kozlekedesi Tarsasad KFT“, „Бомбардие транспортейшън“, „Би Ен Ви“ ЕООД и „Pojazdy Szynowe PESA Bydgobzoz SA Holding“.
До крайния срок за подаването на тръжните документи книжа са подали само две от тези компании – италианската „Ансалдо Бреда“ S.P.A. и испанската „Construcciones Y Auxiliares De Ferrocarriles“ А.С.
Това е втората процедура, която се обявява за доставката на 25 нови нископодови трамваи с междурелсие 1009 мм., тъй като след крайния срок за подаването на тръжните документи, на 17 март т.г. тогавашният столичен кмет Бойко Борисов съобщи, че конкурсът се е провалил, защото нито една от шестте фирми, закупили тръжни документи, не е подала оферта.
Тогава заместник-кметът по транспорт Александър Цветков заяви, че причината е заради обвиненията на БСП за предрешеност на обявения конкурс.
В миналия конкурс участниците, закупили тръжни документи, бяха „Сименс“ ЕООД, „Ансалдо Бреда“ S.P.A., „Кончар-електричие возила“ АД, „Шкода транспортатиан“ А.С., „Бомбардие транспортейшън“ и „Pojazdy Szynowe PESA Bydgobzoz SA Holding“.
Изискванията за новите мотриси са да са с минимална дължина 24 метра, да са с климатична система за охлаждане и отопление, електронна информационна система с табла на челната страна на трамвая, както и други три от дясната страна на возилото.