Author Topic: Обновяване на трамвайния парк  (Read 51144 times)

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #40 on: 16.07.2008, 22:11:27 »
 В случая е интересно, че Радослав Тошев не дава никаква алтернатива и СОС се дърпа най-вече, защото няма да дърпа конците, което от една страна е нормално, защото е най-висшият общински орган, разпореждащ се с парите на софиянци, но за мое съжаление те не пищят за друго освен, че няма да могат да бъркат в кацата с мед, а нови трамваи ще са нужни съвсем скоро с удължаването на ТМ 20. друг е въпроса, че Велизарий е абсолютен некадърник и не знае как да си поиска и ще му се даде. А и никой не се сеща за инфраструктурата. Темповете на обновяване на трамвайната инфраструктура са прекалено бавни. На практика няма трамвайно трасе, което да е изцяло читаво. Почнаха ТМ 20 и от лошите участъци им остана само от Гео Милев до Дескрим. Кой знае кога ще се довърши. А за теснолинейните трасета да не говорим.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #41 on: 16.07.2008, 22:17:43 »
СОС и СО като цяло са толкова опорочени, че повече няма накъде. Трябва мажоритарни избори за съветници, а не с някакви си листи и който е най-големия връзкар е по-напред. Екипа на кмета също е подигравка (изкл.може би Герджика). Да сте видяли зам.кмета по строителството някъде да се изявява (По времето на Софиянски Иван Гечев го даваха по-често по новините отколкото самия Софиянски, но това беше защото реално нещо се правеше, сега Велизарката внася нещо, пък го изтегля, пък го обсъжда и т.н. ) Просто не ми се говори. С фадрома трябва да се рине на Московска 33 (боро може да остане:) )

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #42 on: 16.07.2008, 22:36:32 »
 Гена няма зам. кмет по строителството. В случая най-близо е Велизарий като кмет по транспорт и инфраструктура(а той се изявява доволно) и главният архитект. Действително има кмет по инвестиции и строителство - Ирина Савина ама там е мътна и кървава.Освен това екипа на кмета не е много сменен от Мафиянски насам. А кадърни зам. кметове, които мога да ти посоча, това са Фандъкова, Бояджийска, Герджика(в някои отношения), Юлия Ненкова, Албена Атанасова.
 За мен от зам. кметовете - Велизарий и Савина са зле.

EDIT: Мен ме притеснява повече, че после пак ще има работа набързо и то, защото Велизарий не може да обясни на СОС, че скоро ще трябва допълнителна бройка трамваи заради удължаването на ТМ 20, което те са гласували и най-доброто решение в момента е отнякъде да се докарат на старо мотриси за да се закърпи положението. За нови нито ще има време да се прави поръчка, нито ще има средства. Пък нека ние за след време да ходим в Кончар и да гледаме за нови трамваи. Ама не - Велизарий се прави на интересен и после едните ще се оправдават с другите и пак ще гледаме циркове. Да видим как ще обслужват удължената линия. Аз се сещам за циганският номер с разкачването на още двойки ЧКД и да го подкараме само с къси, но тогава ще стане страшно.
« Last Edit: 16.07.2008, 22:45:11 by borosport »
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #43 on: 16.07.2008, 23:26:09 »
заради удължаването на ТМ 20, което те са гласували и най-доброто решение в момента е отнякъде да се докарат на старо мотриси за да се закърпи положението.
То зер това удължаване е добро решение! В последния си участък трамваят дублира тролей (странна комбинация). Не мего да си представя, откъде ще му се вземе пътникопотокът: А204 и даже ТБ4 стигат по-бързо до центъра. От жк Цариградски си имат А114. Най-голямата полза ще е, ако покрай ТМ трасе спретнат пробива на бул.Копенхаген до под Цариградско шосе и облекчат ул. Димитър Пешев.

Плюхме много по предния СОС и имаше защо. ББ упорито ни внушаваше, че проблемите му се дължат на разнопартийни интереси. Сега и кметът, и мнозинството в СОС са от една партия, а ефективността не е добра. Левашки пропуснатият срок на данъчните промени явно беше "червена лампичка", че и този СОС отива към издънка. И никакви мажоритарни истории няма да помогнат, напротив - ще се съберат 61-ма души, всеки със самочувствие, че е избран от народа. То ако имаше достойни личности, защо стои старият екип в общината, можеха да ги направят зам-кметове?

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #44 on: 17.07.2008, 22:20:42 »
 В новият СОС има добре познати стари пребоядисани муцуни, както и разни парашутисти като онзи актьор от рекламата с "Данчо и жена - да,да". Бардака в СОС е пълен и като видим по комисиите какво е става мъка. Радослав Тошев - шеф на транспортната комисия. Иначе парите за участие в сесия и комисии си вървят :)
 А трасето лошо или не е решено вече, но ще видим познатото изненадване като го построят.
 Въобще въпреки кадърните хора и в екипа на кмета и в СОС пробладава пълната неподготвеност и некомпетентност. Аз и преди съм казвал докато не дойде кмет, който да разчисти кочината(СО) и тогава до почне да оправя София няма да има резултати. Но дори и големият Б.Б. не може да се справи с тази задача.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #45 on: 18.07.2008, 20:16:27 »
 малко флууд се получава, но трябва да се отбележи, че Велизарий прави втори опит с тролеите и трамваите втора ръка. Внесъл е доклада за следващото заседание идната седмица. Дано да си оправи аргументацията. То ще е такова мазало следващата седмица, защото е последно заседание преди ваканцията мисля(освен ако не измислят извънредно някое) и ще се гласуват всякакви полузаконни работи, а точките са 82 и не се знае дали ще се стигне до тази на Велизарий.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #46 on: 31.07.2008, 01:35:48 »
Решението за 30 теснорелсови, 20 нормалнорелсови трамваи и 30 тролея е минало през СОС: http://www.sofiacouncil.bg/content/docs/c_f15069.pdf. Прави впечатление, че за трамваите се прави "обществена поръчка по доставка", докато за тролеите: "процедура по доставка". Парите за тролеите са от ръждясалия скрин със заема на ЕБВР, а за трамваите - на Електротранспорта.

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #47 on: 31.07.2008, 02:16:57 »
За съжаление за тролейбусите изрично пише че са единични  :angry:

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #48 on: 31.07.2008, 11:51:42 »
За съжаление за тролейбусите изрично пише че са единични  :angry:
Такива има, такива вземат. Като купуваш стара кола, не избираш екстрите! Предполагам, че за тролеите и трамваите се имат предвид точно определени градове, нещо като инсбрукската схема.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #49 on: 31.07.2008, 14:05:51 »
Quote
възлага на изпълнителния директор ... да предложи на СО и СКГТ коригиране цената на километър пробег със стойност, достатъчна за обезпечаване на плащанията по кредита
Това трябваше да стане и да става и при доставката на нови автобуси вместо линиите да се дават на концесия.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #50 on: 31.07.2008, 19:14:54 »
За съжаление за тролейбусите изрично пише че са единични  :angry:
Такива има, такива вземат. Като купуваш стара кола, не избираш екстрите! Предполагам, че за тролеите и трамваите се имат предвид точно определени градове, нещо като инсбрукската схема.

Има такива, каквито си поръчаш. В случая конкурсът е за НОВИ тролейбуси.
Дано пропадне и той. Че иначе като нищо ще ни натресат СОР или модернизирано ЗиУ  :angry:

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #51 on: 07.08.2008, 20:03:44 »
 Аз разчитам на Соларис за единичните. И все пак да кажа нещо хубаво за Велизарии. Успа СОС и успя да прокара точката. Първият път го отрязаха тежко :)
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline Ilian

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1023
    • View Profile
    • Сервиз за лаптопи
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #52 on: 14.01.2009, 10:26:57 »
Поводът за тази тема е следната обществена поръчка, на която се натъкнах:
http://www.aop.bg/case.php?mode=show_case&case_id=82183
Странното е, че възложител е Столичен електротранспорт, който не разполага със средства и най-вероятно поръчката ще бъде анулирана. Ако беше предвидено парите да дойдат от продажбата на Трамкар, то възложител щеше да е СО.
Също така се изисква Изпълнителят да има сервиз в България. Къде и какъв ще е, аджеба, този сервиз? Или се кроят планове Трамкар да бъде подарен на някой от големите производители? Очаквам коментари...

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #53 on: 14.01.2009, 10:39:59 »
Toва сме го коментирали отчасти в тзи тема http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=459.20

Сега и поръчката вече е факт.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #54 on: 06.04.2009, 18:18:28 »
Надявам се да се окаже истина а именно:
Вчера през деня на гара Драгоман е пристигнал около 30-вагонен влак натоварен с трамваи от Германия. Трамваите са трисекционни, по-нов модел от наште Дюваги. Днес следобяда са преминали транзит през гара София. По сведение на жп работници от гара Драгоман влакът е с крайна гара Искър.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #55 on: 06.04.2009, 18:32:18 »
1435 мм? Добре, добре.. надяваме се.

Offline T1000

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2002
  • Ferrari S.p.A.
    • View Profile
    • www.diecast-utopia.com
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #56 on: 06.04.2009, 19:08:47 »
Хем се радвам, хем ми е малко тъжно, защото това означава сбогом на част от Дювазите (любими на мен по някакви причини), а пък следващите им модели са едни ромбоиди...  :(
I'll be back®

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #57 on: 06.04.2009, 19:12:15 »
Няма ги на Искър. Остава да са на Подуяне-Разпределителна. Или просто не са били за нас и са заминали в посока Турция...
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #58 on: 06.04.2009, 22:48:08 »
Ето и трамвайте които са Uestra TW6000. Съжалявам за лошите снимки, но силно ме изненадаха. Възможно ли е да са за Будапеща ?
http://xs138.xs.to/xs138/09151/p1300266719.jpg
http://xs538.xs.to/xs538/09151/p1300275605.jpg
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Online tauri

  • Превозвач
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2190
    • View Profile
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #59 on: 06.04.2009, 23:08:02 »
Не, твърдо не са за Будапеща. Тези са от Франкфур на Майн и сигурно са за Истамбул, поне от там имаше оплакване че не им достига ПС, но няма да се изненадам и да са за нас.
The Grand Tour