Author Topic: Обновяване на трамвайния парк  (Read 51142 times)

Offline vaz2106

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 952
    • View Profile
    • Email
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #160 on: 04.01.2019, 19:34:04 »
Като се има в предвид ,че 22-та бели китаеца се водят още НЕ пристигнали , нещата може и да излизат. :devil:

Offline cyberdude

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 704
    • View Profile
    • Email
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #161 on: 05.01.2019, 00:43:03 »
Ако се върнем към трамваите - преди време се говореше, че в Прага постепенно ще свалят от линии още ČKD Т6A5, а и пенделни.
Дали някой в СЕТ и Общината следи този процес и дали няма шанс да се вземат още поне 15-20 такива трамваи? Особено ако цените все още са под 50 000 лв. - да вземат колкото се може повече. За съжаление там са само за нормално междурелсие, за теснорелсови май трябва към Германия да се оглеждаме. Очевидно с тези темпове, скоро няма да видим много нов подвижен състав по улиците на София, да не говорим, че и трасетата са далеч от изискванията за нов. Но едва ли някой би спорил, че подобен род "втора ръка" трамваи са много по-добри от движещите се все още български трамваи.

Offline 701

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2996
    • View Profile
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #162 on: 05.01.2019, 00:51:45 »
Ако се върнем към трамваите - преди време се говореше, че в Прага постепенно ще свалят от линии още ČKD Т6A5, а и пенделни.
Дали някой в СЕТ и Общината следи този процес и дали няма шанс да се вземат още поне 15-20 такива трамваи? Особено ако цените все още са под 50 000 лв. - да вземат колкото се може повече. За съжаление там са само за нормално междурелсие, за теснорелсови май трябва към Германия да се оглеждаме. Очевидно с тези темпове, скоро няма да видим много нов подвижен състав по улиците на София, да не говорим, че и трасетата са далеч от изискванията за нов. Но едва ли някой би спорил, че подобен род "втора ръка" трамваи са много по-добри от движещите се все още български трамваи.
До колкото знам се предвижда тази година да доставят още 10 Т6А5.
lo chupen todos a los que no les guste 701

Offline AntonioK180

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 6
    • View Profile
    • Email
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #163 on: 02.02.2019, 23:40:25 »
Не е ли време вече да се сменят 3-те и 10-те  :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes  ??
Градският транспорт в София е на ниво.

Offline TheBulgarianRail

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1033
  • 👍👍👍
    • View Profile
    • Email
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #164 on: 02.02.2019, 23:44:23 »

Ако се върнем към трамваите - преди време се говореше, че в Прага постепенно ще свалят от линии още ČKD Т6A5, а и пенделни.
Дали някой в СЕТ и Общината следи този процес и дали няма шанс да се вземат още поне 15-20 такива трамваи? Особено ако цените все още са под 50 000 лв. - да вземат колкото се може повече. За съжаление там са само за нормално междурелсие, за теснорелсови май трябва към Германия да се оглеждаме. Очевидно с тези темпове, скоро няма да видим много нов подвижен състав по улиците на София, да не говорим, че и трасетата са далеч от изискванията за нов. Но едва ли някой би спорил, че подобен род "втора ръка" трамваи са много по-добри от движещите се все още български трамваи.
До колкото знам се предвижда тази година да доставят още 10 Т6А5.

Ако планират да се отърват от пендели в Прага, може да купим за 23. Не вярвам скоро да се довърши линията, а и тези Дювази трябва да се спрат преди да стане фатален случай. Катастрофирал съм с такъв трамвай.

А какво ще заменят тези 10 нови Т6А5?
« Last Edit: 02.02.2019, 23:59:12 by TheBulgarianRail »
Sa6o babeka
YouTube канал:
https://www.youtube.com/c/TheBulgarianRail

Offline AntonioK180

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 6
    • View Profile
    • Email
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #165 on: 02.02.2019, 23:46:12 »
Какви трамваи обслужват 23 в момента?
Градският транспорт в София е на ниво.

Offline Sailor Moon9521

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 467
  • 私はイカルス―ガンツ280.92Tがすきです。
    • View Profile
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #166 on: 02.02.2019, 23:58:27 »
Какви трамваи обслужват 23 в момента?

Düwag GT8.

Offline AntonioK180

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 6
    • View Profile
    • Email
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #167 on: 03.02.2019, 00:03:54 »
Благодаря за отговора! Ако не се лъжа същите тези Düwag GT8 обслужваха и 22 преди години. Прогресът определено е налице!
Градският транспорт в София е на ниво.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #168 on: 03.02.2019, 00:05:30 »

 какво ще заменят тези 10 нови Т6А5?

Вероятно ще седят резерва в депото докато не се довърши линията до Младост-3

Offline AntonioK180

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 6
    • View Profile
    • Email
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #169 on: 03.02.2019, 00:26:31 »
А може ли да ми обясни някой, защо в депото в Красна поляна е пълно със стари бивши 11ки, които не съм виждал да се изполават от може би година?!
Градският транспорт в София е на ниво.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #170 on: 03.02.2019, 00:29:28 »
Защото не могат да ги закрепят на стабилно на линия и още не са измислили какво да ги правят.

Вероятно ще седят резерва в депото докато не се довърши линията до Младост-3
По-скоро ще заменят Дашевките, на които ГПР засега не се предвижда.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline AntonioK180

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 6
    • View Profile
    • Email
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #171 on: 03.02.2019, 00:35:22 »
Не трябва ли в случай, че не могат да возят пътници или да се ползват като учебни - да се бракуват??
Градският транспорт в София е на ниво.

Offline TheBulgarianRail

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1033
  • 👍👍👍
    • View Profile
    • Email
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #172 on: 03.02.2019, 01:24:22 »
Казахме вече. Още не се знае какво ще ги правят, ако говориш за Динозаврите.  :crazy: Може да ги бракуват, може и да тръгнат на линия, а може и да си седят там. :D
Sa6o babeka
YouTube канал:
https://www.youtube.com/c/TheBulgarianRail

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #173 on: 04.02.2019, 12:50:41 »
По-скоро ще заменят Дашевките, на които ГПР засега не се предвижда.

Тогава Дашевките ще застанат на плаца резерва до завършване на линията до Младост.

Един въпрос: колко трамвая са необходими за 20, 22 и 23 ако линията е удължена до Младост-3 и по всички коли се пуснат двойни композиции?

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #174 on: 04.02.2019, 13:17:15 »
При удължаване на трамвайното трасе до Младост 3 е нормално там да има редовна линия, а до Депо Искър да е по-рядката. Редовната линия до Младост 3 ще е с около 20 минути удължен курс двупосочно в сравнение със сегашния ТМ20 съответно ще са нужни 18 състава в пик - всички налични T6B5 с резерви T6A5 и/или T/B4D-M. :rolleyes: За по-рядката линия са достатъчни 5-6 единични вагона T4D-M евентуално може да се ползва свободен единичен T6B5. :rolleyes:

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #175 on: 04.02.2019, 13:59:03 »
При наличие на 88, участъка Гара Искър - Депо Искър спокойно може да се закрие за редовно движение, или да остане Депо Искър - Гео Милев с 2 коли на 20 мин.
При изградено трасе до Младост курсът се увеличава с 15 - 20 мин, което е +3 коли в пик и +2 извън пик за запазване на същите интервали или от 15-11-15-4 да стане 18-13-18-5.
22 е на 20-13-19-5.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #176 on: 04.02.2019, 15:34:23 »
единични вагона T4D-M евентуално може да се ползва свободен единичен T6B5. :rolleyes:

Ползването на единични Татри по тези линии не е добър вариант. Получава се така, че като единичната мине пред състав обира всичко и се натъпква, а отзад състава се движи полупразен.

При изградено трасе до Младост курсът се увеличава с 15 - 20 мин, което е +3 коли в пик и +2 извън пик за запазване на същите интервали или от 15-11-15-4 да стане 18-13-18-5.
22 е на 20-13-19-5.

Ясно. Значи с подобаващ процент резерви трябват 80-85 единични Татри. В момента има 67 Т6, значи има нужда от още.
« Last Edit: 04.02.2019, 15:36:11 by fafan »

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #177 on: 04.02.2019, 15:43:36 »
Нали има слух че ще купуват още 10 Т6А5.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #178 on: 04.02.2019, 16:29:38 »
За рядка линия до Депо Искър единичните T4D-M или T6B5 са адекватно решение - редовната до Младост 3 ще поеме основния пътникопоток между Дружба и центъра, рядката ще обслужва малобройните пътници от промишлената зона със затихващи функции. :rolleyes: Трамвайното трасе от Младост 3 ще е обособено съответно няма да има задръжки и няма да е трудно да се осигури адекватна синхронизация. :rolleyes:
« Last Edit: 04.02.2019, 16:31:38 by V.Peichev »

Offline cyberdude

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 704
    • View Profile
    • Email
Re: Обновяване на трамвайния парк
« Reply #179 on: 04.02.2019, 17:13:02 »
В графата "обещания за светлото бъдеще" е предвидено сегашната линия 20 да бъде продължена до кв. Димитър Миленков.