ooleg,
това си мислех и аз като видях статията.
Интересното е, че подобно на други градове в региона, в Дупница по принцип си има градски транспорт, хората си го знаят и ползват, обаче информация за разписания, линии, карти, таксуване и т.н. в интернет няма. Основно организацията е направена така, че повечето линии да свързват ХФК (в момента по-известен като Актавис - завод за лекарства) с останалата част на града. Ако е вярна информацията в
този линк, цената на билета трябва да е 0,70 лв. в градския транспорт и 0,80 до Самораново и Бистрица. Автобусите, които се използват в градския транспорт най-често са бусове Мерцедес, Ивеко и други подобни от 80-те и 90-те години (вероятно тук става въпрос за множество малки превозвачи, обединени в сдружение). Кондуктори няма - билети продава шофьора, но от коментарите в
zadupnitsa.com може да се направят два извода - като цяло лошо обслужване, а нерядко и изобщо неиздаване на билети.
В транспортната схема едва ли ще има някакви сериозни промени предвид факта, че в края на миналата година община Дупница е
провела конкурс и е възложила (през Април тази година) линии от общинска, областна и републиканска транспортни схеми -
http://infomreja.bg/7-firmi-v-nadprevara-za-avtobusnite-prevozi-v-dupnica-27826.htmlКонсултантът, който ще консултира община Дупница за това как да интегрира градския транспорт е ДЗЗД "Смарт-Инфра консулт" за сумата от 56 900 лв. без ДДС. От
документацията се вижда, че печално известния в Добрич и Габрово институт за транспортни изследвания също е участвал (със сумата от 45 хил. лв. без ДДС) в конкурса, но не е допуснат.