Мерцедесите О 305 Г и Хюлиезите все пак са на 30 години, а не на 10 или на 3-4, и както писахме има някои без нито един ОР на шаси, а само със сменяни плоскости и седалки и пребоядисани в Дупница. Някои почнаха да късат шасита на 25 годишна възраст и тогава минаха ремонт, а да не забравяме че има и такива без нито един ОР или само с един.
За здравото шаси на О 345 Г- не забравяй все пак че е правен по Хюлиез, нормално щом Хюлиезите са здрави и другите да са здрави ако са ползвали едно и също шаси.То всъщност при О 305 Г и ако щете и О 345 Г не се късат ей така баш греди, ами по-скоро заварките и свръските между отделинте греди.
И наистина темата е за Кобрите, може да се направи тема за автобусните каросерии и рами, ако искате.
Та колко различни вида Кобри има в София след като дойдоха още бройки? И разликите май са само в седалките, екстрите вътре и в скосените стъкла отзад.