Доколкото знам на Сливница има изграден паркинг, но не е довършен. Подлезът под кръстовището също.
По-конкретно много пъти се е казвало, че зад оградената част на подлеза е скрит недовършеният вход към този паркинг, но не мисля, че това е вярно, по-скоро тази версия е плод на нечие любопитство да се обяснят оградите в подлеза с нещо грандиозно, което те крият, но не мисля, че крият нещо повече от част от подлеза, която не се е наложило да се осъществи предвид кръстовището на „Панчо Владигеров“ и „Сливница“, което се построи 2004 г. Тази галерия на подлеза е била оградена по начало, защото не е била нужна, когато не е имало кръстовище там, а след това кръстовището се е осъществило без сложен пътен възел и с наземно пешеходно пресичане, така че необходимостта за ползване на този подлез за пешеходно пресичане е отпаднала и така оградите никога не са вдигани и стоящото зад тях никога не е мърдало от грубата шпакловка. Дали наистина има някакви зачатъци на подземен паркинг там? Очевидно не е над станцията, плитка е за тази цел, а ако е под нея то най-вероятно е зазидана галерия, както станция „Обелско шосе“ без наземни изходи. Станция „Обелско шосе“ поне не е строена чак толкова отдавна и има хора, които достатъчно добре са документирали, че там е трябвало да има станция, която е останала нереализирана, да не говорим, че си има съответните белези в тунела, но евентуална галерия за подземен паркинг под станция „Сливница“ е мистерия и само „Метрополитен“ знае ако има такава или не и честно казано почти съм убеден, че няма нищо и че версията за този паркинг е развален телефон, който е тръгнал от догадки за това какво има зад оградите на подлеза. Ако има подзимна галерия под станцията то изкопът би трябвало да е бил грандиозен и макар да е било отдавна си мисля, че все някой някъде щеше да спомене ако наистина е имало толкова дълбок изкоп там.
Като сме тръгнали обаче да коментираме станция „Сливница“ там има нещо действително интересно, което си заслужава питането. Северният изход откъм „Обеля“ е очевидно нов или поне по-нов от основния изход при последната спирка на автобусите. Плочките са по-нови, цветовете са по-свежи, не са Сталинистки Барок, вратите с фотоклетки винаги ги помня там, въобще цялостната архитектура там не прилича нито на станцията, нито южния изход. Каква е историята на този северен изход на станция „Сливница“?