Размърдваме си сивите вещества и стигаме до извода, че в тази тема малко коментираме нероден Петко. Това са временни маршрути и е напълно вероятно да са неефективни. Да не би 6А и 12А да бяха ефективни при ремонта на подлез "Надежда". Дрънкаха се с по 5-6 пътници. Както мисля, че София 70 спомена по-назад в темата, не се знае дали ремонта към Орландовци няма да съвпадне с този на Руски паметник. Пък и до колкото зная ще се ремонтира само улица "Козлодуй", до колелото в Орландовци имаше обществени поръчки за проектиране, но не и за строителство. Поправете ме, ако греша, аз ще се радвам ако ремонтират цялото трасе, но едва ли ще стане цялото тази година. Колкото до временните маршрути, при ремонт на трасето до Орландовци не виждам смисъл ТМ18 да се движи, тъй като ще дублира изцяло 12. ТМ4 би могъл да върти на Струга, като за времето на ремонта се промени маршрута на ТМ1 без да обикаля по Струга, за да може четворката да почива там, а тройката би могла да върти на "Надлез Надежда". Мен повече ме притеснява факта, че имаме линии в редовна експлоатация, които са неефективни, като ТМ1 и ТМ19. Последно време единицата в района на гарата я виждам абсолютно празна или с по няколко души и това е съвсем нормално, защото такива къси линии често са доста безполезни. Това обаче е за темата за оптимизация на ТМ маршрутите, където предложих промени за тези линии, но очевидно не се харесаха, защото не последваха никакви коментари.