Поправка , в три сутринта.
А за капак на всичко, обръщат смените всяка седмица (поправяйте ме, ако не е така). Ако аз бях ватман/шофьор в който и да е МГТ, това щеше да ми тежи най-много от всичко. Тук във Варна знам, че е точно така, освен ако скоро не са променили нещо, но надали. Та, хубаво, нека е в 3 сутринта, ама да си свикнеш на такъв режим. Големият проблем за мен е, че едната седмица е така, после на другата си вечер до хиляда часа. На третата пак в 3 сутринта. Струва ми се убийствено.
едит: Все казвам, че който се чувства негоден за такава работа, по-добре да не я работи. От друга страна, дори да имаш желание, дори да ти се струва, че имаш нужната енергия и сили да запазиш концентрация, то няма как допълнителната умора от този стрес за биологичния часовник да не влияе на психиката, оттам и на способността на водачите да реагират на ситуации, или пък се увеличава рискът от медицински ситуации зад волана, за каквито сте споменавали неведнъж, че са се случвали. Например, че му е прилошало, или пък инфаркт. Възможно решение считам, че би било всеки да работи на една смяна минимум 3 месеца, преди да я смени и то само ако се налага/ако наистина самият той го иска. Дори и само това е достатъчен фактор да филтрира желаещите до само 2 групи хора - такива, които не могат да намерят друга работа и тотални ентусиасти, които карат на юнашко желание и мерак да са водачи в МГТ, което си има срок на годност.