503 го видях лично на панаира през 88-а, че и се качих вътре...... Беше с унгарски седалки, всъщност сега май само те са му останали от тогава, тъмни стъкла, икарусови плоскости, боядисани в черно дръжки, прозорци и уплътнители, пак унгарски луминисцентни лампи, също и балатумът на пода беше от унгарския, черен, на кръгчета. Арматурното табло беше пак черно, кабината също, но това, което веднага се набиваше на очи, е, че нямаше контролер КДЛ-60 врътка, а управлението му беше с педали. Май само кошът и талигите бяха български, цялата карантия, електроника и т.н. - от Чехословакия и Унгария. Имах и цветна снимка, но баща ми как можа да съдере лентата -и досега не мога да му простя. После, 91-ва година, го пуснаха замалко по петицата, но като дойдоха ЧКД-тата, изчезна и повече не го видях, така и не можах да се кача и да се повозя.....Де да го бяха доразвили този проект.....А създателят му, инж. Георги Гушмаков, още като студент по промишлен дизайн в началото на 80-те в Чехия, създава трамвай, който и сега не отстъпва на най-съвременните модели....