Петнайсетте двуосни белгийски трамваи на Société Franco-Belge, които идват през 1928, първоначално са имали инвентарни номера от 91 до 105, преди това ниските ремаркета Anversoise са били от 90 поне до 104 (ако са били 15 бройки, ако са 20 са били до 109). Преномерирането е станало някъде в края на 20-те или през 1931 с идването на МАН-те. По-вероятно е преномерирането да е станало около идването на доставката през 1931. При идването на доставките от 1928 се взимат свободните номера от 91 нагоре за трамваите, а ремаркетата Енерджи първоначално през 1929-1930 са с номера от 201 до 230. С идването през 1931 на 15-те МАН-АЕГ, те вече заемат освободените малки номера от 66 до 80, доставените през 1928 15 двуосни белгийски трамвая са преномерирани с нови инвентарни номера от 51 до 65. Сименсите то 1924 също трябва да са преномерирани (там първоначално се срещаха номера като 74 и 80) и стават от 1 до 30. Цепелините взимат номерата от 201 до 206, а ремаркетата Енедржи са преномерирани от 401 до 430.