Възможно е А48 да има някакъв друг дефект, и, за да не висят 2 влака в депото, са взели части от А48 и са ги сложили на А38.
Ако това наистина е така, не говори добре за подписаните договори и качеството на изпълнение на поръчката. Винаги е възможно в един състав да се появи дефект, но в 2 ще е прекалено много. Имайки предвид и качеството на изпълнение на цялата партида, мисля, че адвокатите на столична община и метрополитена трябва да се обърнат към съответните институции с искане за рекламация и да се прекратят доставките на тези влакове.
Лично на мен много ми харесват Русичите, но при такова изпълнение е по-добре доставените състави да бъдат върнати на завода, за негова сметка, след доставката на чисто нови возила от друг производител пак при съответните конкурси. Смятам, че такава теза може да се защити пред европейската комисия и те няма да имат нищо против да прецакат руския производител на вагони.