Author Topic: МВМ 81-740.2/741.2 и 81-740.2Б/741.2Б (Русич/новите влакове)  (Read 554805 times)

Offline gtfen

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 92
    • View Profile
Защото новите са със задвижване "Хитачи". Ако си бяха с руско, всичко щеше да е наред.
 :D
И защото всичко ново вече се прави крехко и калпаво, колкото да издържи до края на гаранцията и след това да го изхвърлиш и да си вземеш ново. На запад се процедира така, но за съжаление ние не можем да си позволим такива екстри. И не говоря само за влаковете, а за всичко около нас - автомобили, автобуси, всякаква техника, телефони и т.н.

Offline hitar_potter

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2263
    • View Profile
И защото всичко ново вече се прави крехко и калпаво, колкото да издържи до края на гаранцията и след това да го изхвърлиш и да си вземеш ново. На запад се процедира така, но за съжаление ние не можем да си позволим такива екстри. И не говоря само за влаковете, а за всичко около нас - автомобили, автобуси, всякаква техника, телефони и т.н.
Аха - и щото Русия не е на Запад, затова се сдобихме с, може би, най-калпаво направените влакове, които можеха да бъдат купени нови, а?
« Last Edit: 11.12.2012, 16:39:09 by difian »
... се пишат и абсолютни дреболии кой минал на червено, кой какво си е говорил по телефона и тем подобни.

Offline чук

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 18
    • View Profile
Аха - и щото Русия не е на Запад, затова се сдобихме с, може би, най-калпаво направените влакове, които можеха да бъдат купени нови, а?
Уху... ЗАщото с тия пробити цървули и потури- толкова, Бате...

Дифиан: Това не е чат, малко по-грамотно...
« Last Edit: 11.12.2012, 16:40:58 by difian »

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Реостатния контролер на номерните изисква постоянно чистене, смазване, регулиране и похабява поне половината енергия под формата на топлина. :(  Инверторите на Хитачи са надеждни и икономични и при правилна настройка не изискват почти никакво обслужване, достатъчно е само веднъж годишно почистване от прах. При повреда системата за самодиагностика ясно показва къде е проблемът и съответният блок/платка се подменя за минути с оборотен, оригиналният може да се ремонтира по-късно в сервизен център.  :) При реостатния контролер установяването на неизправност е доста по-сложно, трудоемко и скъпо.  :( Руската силова електроника е крайно ненадеждна, а контакторните им задвижвания са енергоемки и трудни за поддръжка - изискват постоянно чистене, смазване, регулиране не могат да изкарат дори месец без ремонт.  :(

Offline hitar_potter

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2263
    • View Profile
Реостатния контролер на номерните изисква постоянно чистене, смазване, регулиране и похабява поне половината енергия под формата на топлина. :(  Инверторите на Хитачи са надеждни и икономични и при правилна настройка не изискват почти никакво обслужване, достатъчно е само веднъж годишно почистване от прах. При повреда системата за самодиагностика ясно показва къде е проблемът и съответният блок/платка се подменя за минути с оборотен, оригиналният може да се ремонтира по-късно в сервизен център.  :) При реостатния контролер установяването на неизправност е доста по-сложно, трудоемко и скъпо.  :( Руската силова електроника е крайно ненадеждна, а контакторните им задвижвания са енергоемки и трудни за поддръжка - изискват постоянно чистене, смазване, регулиране не могат да изкарат дори месец без ремонт.  :(
Това с половината енергия сам ли си го измисли?
... се пишат и абсолютни дреболии кой минал на червено, кой какво си е говорил по телефона и тем подобни.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Може би не половината, все пак метровлаковете са на обособени трасета и потеглят и спират по-рядко, но поне 30% от енергията се разсейва в пусковите съпротивления под формата на топлина при набиране на позиции на контролера. При електронните системи за управление се избягва това разхищение.  :)

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Днес се возих на А28, в 11:06 се качих на Младост-3. Имаше проблем с едната колонка при първа врата - пращеше доста гадно, предполагам затова влакът беше само до Сливница.

Offline ivanovnikolai188

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 143
  • Линия: ТБ 1 Тролей: 2112
    • View Profile
    • Email
В един от тъмно зелените състави(онези с климатика) още има от табелите със "Станция Св.Наум",кога ще ги сменят напълно??? :angry:
« Last Edit: 28.12.2012, 16:51:32 by ivanovnikolai188 »

Offline kernel32

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 421
  • Fail!
    • View Profile
Искаш да кажеш кога ще залепят отгоре ѝ друга лепенка... Честно казано тая простотия с маршрутните лепенки по 3-4 една върху друга е пълна отврат, толкова ли не са могли да махнат старите? Най-комичното е, че ако се загледа човек, ще види как под сегашните стоят предните със име на станция ЕС - "Св. Наум" и залепена малка лепенчица "(в строеж)" след "Метродиаметър 2" ... И са супер криво налепени! :angry:

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3644
    • View Profile
А50 днес се подвизаваше между Младост 1 и Сливница.

Offline Thorn

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 156
    • View Profile
    • Email
Всички влакове са в движение. А48 също е на линия.

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
    • Email
6015 е със събрано и разлепено антиграфитно фолио при една от междувагонните врати :crazy: Днес се загледах как е лепено... е то аз ще мога да го залепя по по-хубав начин :neznam:

Offline Danchoti

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 273
    • View Profile
А42 е продупчен по цялото протежение през 3 метра горе-долу, като от снимките не е много видно, но е рязан с флекс и има доста криви елементи.
Някой знае ли каква е тая простотия?
« Last Edit: 04.02.2013, 00:31:35 by Danchoti »

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Може би да влиза въздух за вентилацията нещо? Няма ли да влиза и вода така вътре обаче.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Fantomas

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2893
    • View Profile
Тези отвори ако правилно си мисля, са за оттичане на кондензирала вода от климатиците. По-старите СКИФ-ове нямат такива.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Всички по-нови Скифове имат такива отвори, фабрично са така направени, а не някой да си е играл с флекса.

Offline Danchoti

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 273
    • View Profile
Ха, наистина така са дошли - грешката е моя. Пропуснал съм...

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Дали е играно с флекса тука или в Русия, дупките са грозно направени :)
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
В А22 вече се съобщава че Дж. Баучер е крайна станция.

Offline ivanovnikolai188

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 143
  • Линия: ТБ 1 Тролей: 2112
    • View Profile
    • Email
Вече в повечето (не съм сигурен за тези без климатик) нови състави се съобщава:"Станция Джеймс Баучер-крайна станция умоляват се пътниците да напуснат влака". На Цариградско пък е подменено името в записите:"Интер Експо Център Цариградско шосе" и също се съобщава,че е крайна станция...
Във влаковете до Младост-1 и Сливница също се съобщава, че е крайна станция.Но не съм сигурен дали всичко това е   направено и в най-старите състави.