Author Topic: МВМ 81-740.2/741.2 и 81-740.2Б/741.2Б (Русич/новите влакове)  (Read 554779 times)

Offline Трамкар Т8М-900

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 363
  • Бг трамваите са най-добрите
    • View Profile
Вагон 2005. Това боя ли е?

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
На разхерметизация на стъклопакета прилича, но аз лично не съм наблюдавал такова нещо до момента.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline Spas237

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 190
    • View Profile
    • Email
Колко са дълги съставите по М1 и М2? Обикновено се движат по 6 вагона ако не се лъжа.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Състав Русич от два челни вагона + междинен = 83,5 м.
« Last Edit: 21.10.2019, 11:32:01 by RADOCVET »
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline Spas237

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 190
    • View Profile
    • Email
Сега видях, че всеки от тези три вагона е с две секции с мека връзка между тях и затова съм помислил, че са 6.

Offline davidcho10

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1355
  • 2914 (1987-2021) ♥
    • View Profile
Русичите са с 6 вагона, номерните с 4. Русичът е 93 метра, а номерните 85, ако не се лъжа. Но мисля, че има разлика в размерите при Русичите, защото тези с климатик ми се струват малко по - къси, от първите 9 без климатик.
Никога няма да се измисли по - добро превозно средство от Ikarus 280.92T Ganz. Място за спор няма!

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Отново неподготвен, но пък пръв да се изкаже. Това че ти се струва нещо, не означава че е истина.

Русич е с ТРИ вагона и съставът е дълъг 83.5 м.
Състав от 4 номерни вагона е дълъг около 77 м.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline davidcho10

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1355
  • 2914 (1987-2021) ♥
    • View Profile
6 вагона са. Това че има мех и обща талига не ги прави 3 вагона!! Имат обща талига, за да се намали теглото на влака и да спестят малко поддръжка...
А за метрите така съм чел, това пиша.
Никога няма да се измисли по - добро превозно средство от Ikarus 280.92T Ganz. Място за спор няма!

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Не е вярно. Три съчленени вагона са. Всяка една от двете части на един вагон не може да се движи самостоятелно. Това че имат якобс талига няма абсолютно нищо общо общо с поддръжката. Вземи попрочети малко, стига се излага. Неслучайно двете части на един вагон се движат с един номер. Все едно да кажеш че трамвай 701 е съставен от два трамвая, един с кабина и един със задница.  :help:
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline davidcho10

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1355
  • 2914 (1987-2021) ♥
    • View Profile
701 няма нищо общо. Напълно сигурен съм, че в средата могат да свържат два различни влака. 3 вагона от оранжев и 3 от зелен (по твоите виждания по 1,5) и пак да се движи и да няма проблеми. Ако номерните ги направят и тях с общи талиги, тогава според теб ще да 2 вагона ли? Всичко се запзва, освен броя на талигите, от 8 стават на 6 и ето все едно си имаме русич, но пак са 4 вагона, а не два.
Никога няма да се измисли по - добро превозно средство от Ikarus 280.92T Ganz. Място за спор няма!

Offline Pesho1991

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1059
    • View Profile
701 няма нищо общо. Напълно сигурен съм, че в средата могат да свържат два различни влака. 3 вагона от оранжев и 3 от зелен (по твоите виждания по 1,5) и пак да се движи и да няма проблеми. Ако номерните ги направят и тях с общи талиги, тогава според теб ще да 2 вагона ли? Всичко се запзва, освен броя на талигите, от 8 стават на 6 и ето все едно си имаме русич, но пак са 4 вагона, а не два.
Точно принципа на 701 е, както каза Радоцвет. Не можеш да делиш влака както си искаш. Това си е вагон от два модула, ни не са взаимозаменяеми. Правиш ли си сметка, че по тях върви окабеляване, спирачни системи и др. Или толкова сложна технична мисъл не протича. Според логиката ти може да разделим един вагон без последици, ами кабелите какво ги правим, или те имат магическо разделяне като вагона. Абсолютно същото е като с трамваите даже бих призовал @emm_1968 да ти разясни някои неща от техниката.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
701 няма нищо общо. Напълно сигурен съм, че в средата могат да свържат два различни влака. 3 вагона от оранжев и 3 от зелен (по твоите виждания по 1,5) и пак да се движи и да няма проблеми. Ако номерните ги направят и тях с общи талиги, тогава според теб ще да 2 вагона ли? Всичко се запзва, освен броя на талигите, от 8 стават на 6 и ето все едно си имаме русич, но пак са 4 вагона, а не два.

Не са! И да ашладисаш зелена секция с оранжева, новополученото пак ще бъде един вагон, половината от който ще е зелен, а другата оранжев. Проумей го това. Зелената половина за да се движи ще трябва да има и оранжева, това е разликата. Ако всяка една от двете можеше да се движи независимо тогава щяха да бъдат два вагона а не един. Топлата връзка между тях няма нищо общо.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline davidcho10

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1355
  • 2914 (1987-2021) ♥
    • View Profile
Естествено, че има кабели, маркучи с въздух и тн, но едва ки непременно означава, че не могат да се разделят маркучите и тн, съответно и вагоните. Даже има трамваи, които са събирани от 2 различни. Ето с вашия пример... значи става стига да поискат да го направят. А и това си е 1 модул от вагона при русичите...
Едит: да то е ясно, че не могат да се движат отделно, трябва все да са заедно.
Никога няма да се измисли по - добро превозно средство от Ikarus 280.92T Ganz. Място за спор няма!

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
А, баш! И на заедното му се казва вагон, а на отделното секция, така като на предницата и задницата от трамвая не се казва трамвай, а на двете заедно. И като преброиш вагоните на един влак Русич стигаш до цифрата 3, а не до 6. Сега стана ли ти ясно.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline aleks101

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 341
  • Фен на трамвайния транспорт!
    • View Profile
Аз го разбирам така: Не навсякъде, където има съчленение, ПС-то се разделя на два вагона/части. Там, където се съединяват чрез автосцепка, е края/началото на вагоните. Тоест, 701 си е един вагон, разделен на две части чрез съчленение, а примерно 4179+4178 са си два вагона, свързани с автосцепка, сформиращи композиция.

Поправете ме, ако греша, защото не съм убеден дали е така.
« Last Edit: 21.10.2019, 14:34:02 by aleks101 »

Offline Трамкар Т8М-900

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 363
  • Бг трамваите са най-добрите
    • View Profile
Аз го разбирам така: Не навсякъде, където има съчленение, ПС-то се разделя на два вагона/части. Там, където се съединяват чрез автосцепка, е края/началото на вагоните. Тоест, 701 си е един вагон, разделен на две части чрез съчленение, а примерно 4179+4178 са си два вагона, свързани с автосцепка, сформиращи композиция.

Поправете ме, ако греша, защото не съм убеден дали е така.
Така е ама давид си мисли едва ли не че един съчленен вагон са два вагона които могат да се движат независимо. Един вагон си е един вагон независимо колко секции има

Offline aleks101

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 341
  • Фен на трамвайния транспорт!
    • View Profile
За да приключи спора за номера на вагоните: Това е един вагон (Съчленен). Във композицията има 2 такива + 1 среден. Прави общо 3. Моля, недейте да спорите по теми, на които вече има отговор. Все едно спорим дали котката е куче...

Offline Martin4o19

  • Писател
  • **
  • Posts: 39
  • Фен на трамваите!
    • View Profile
Здравейте,
На 2053 на първата композиция (вагон), където е и ватмана, прави ли му на някой впечатление, че където е вратата отзад към другия вагон, се чуват ужасни тропаници, вибрации и скърцане.
Това на какво се дължи и нормално ли е?  ;)

Offline Трамкар Т8М-900

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 363
  • Бг трамваите са най-добрите
    • View Profile
Здравейте,
На 2053 на първата композиция (вагон), където е и ватмана, прави ли му на някой впечатление, че където е вратата отзад към другия вагон, се чуват ужасни тропаници, вибрации и скърцане.
Това на какво се дължи и нормално ли е?  ;)
Всички имат такива звуци. Това е като се движи автосцепката скърца.

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1625
  • 9060
    • View Profile
Че не е на всички не е. Явно е до поддръжка нещо, на някои наистина е доста натрапчиво.