Вижте страниците на сдружение Градски транспорт и инфраструктура bgtransport.org и Facebook
Не е вярно. Три съчленени вагона са. Всяка една от двете части на един вагон не може да се движи самостоятелно.
Quote from: RADOCVET on 21.10.2019, 11:40:36Не е вярно. Три съчленени вагона са. Всяка една от двете части на един вагон не може да се движи самостоятелно. Могат да се движат самостоятелно. Всеки един вагон както на Русича,така и на номерния може да се движи сам.
Как се управляват средните вагони? Пък мисля, че ставаше въпрос не затова дали могат или не да се движат самостоятелно вагоните, а дали един съчленен вагон на русич може да се раздели на две и да се движи всяка част по отделно.
Quote from: Pesho1991 on 12.05.2020, 15:16:41Как се управляват средните вагони? Пък мисля, че ставаше въпрос не затова дали могат или не да се движат самостоятелно вагоните, а дали един съчленен вагон на русич може да се раздели на две и да се движи всяка част по отделно.Имат нещо като задния пулт при трамваите. Естествено се касае за цял вагон, а не за половин.
Тогава мисля, че нямаше изискване да се обявява обществена поръчка и директно ги поръчаха. Вече за последните две доставки имаше обявени поръчки, но бяха така направени, че да се спечелят от руснаците, главно заради по-ниската цена на влаковете.
Имаше конкурс за 6 влака, спечелен от МВМ. Параметрите бяха направени много сходни на произвежданите от тях влакове - нещо от сорта на 3-вагонни състави с дължина над 80м (по памет).Тогава можеше с директно договаряне да се разшири поръчката с още 50% и така бяха докарани още 3 влака, вече с повече врати. След това последваха още 3 влака пак с анекс. Така дойдоха първите 12 състава. Следващите 28 бяха отново с обществени поръчки, отново с нагласени параметри за МВМ