Терго какво да каже човека ударен от 20 кг. капак от покрива на Скифа. Да те хубаво са копирали окачването но са пропуснали някои показатели на елементите му, пропуснали са алуминиевите капаци и са сложили по-евтини и ред други неща, но както и да е.
Е, хайде сега - каква вина има заводът-производител за това, че някакъв ганьовец-монтьор не е завил добре квадрата на закопчалката (или въобще е забравил да го направи)?
За такива работи си има система за управление на качеството, като най-ниското стъпало е ISO 9001. Има изисквания за проследимост на всеки инцидент и фабричен дефект. Така че, ако в завода-производител се върне рекламиран детайл от моето Ауди, по серийния номер се знае, че Ханс, Юрген или Мустафа са го сглобили, а не "някакъв ганьовец монтьор". Разбира се, при сделаните неща е друго положението.
Но както и да е, ще преглътнем тези неприятности. Все пак технологично са много по-приемливи от Белкомунмаш или други съветски надземни бараки. Доколкото ми е известно, всичко в бившия СССР, свързано с метрото, има военизиран статут. Съветските метра вече са изпълнявали мобилизационни задачи през 1941-44.