Правилно : сандъците отгоре са за климатици - единият за кабината на машиниста, а двата по-големи - за пътническия салон.
А вратата отпред е необходима : това е аварийният изход . Според съвременните изисквания, такъв трябва да притежава всеки метровлак. Имаше я на Яузите и добре, че се връщат към нея.
Все пак, на мен ми се струва, че не трябва да объщаме прекалено внимание на този рендер. Той просто запълни любопитството на аудиторията относно малкото информация за новата разработка.
За мен е по-интересно, че производителят вече ще предлага модулни изпълнения на влака - според предпочитанията на поръчителя. Те и сега правят такива промени, но се налага във всеки конкретен случай да правят разработка.
По-важното за новия модел е, че се връщат към размерите на вагона на номерните - предлагат по-голяма гъвкавост, спрямо станциите им.
А ние нагодихме станциите към сегашния модел на скифовете.