Author Topic: МВМ 81-740.2/741.2 и 81-740.2Б/741.2Б (Русич/новите влакове)  (Read 554774 times)

Offline greg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1187
    • View Profile
20 състава според мен няма да са достатъчни за втори диаметър и впоследствие ще трябва да се докупуват...
О, ще бъдат достатъчни. Все пак МД-2 е значително по-къс. Дори ще бъде и на по-голям интервал на движение.

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Не мога да преценя дали 20 състава ще са достатъчни за целия МД2, но може би за тази отсечка която сега се строи биха стигнали за първо време (по-голям интервал от порядъка на 4 мин в час пик, предположения разбира се)

Съставите, които ще са за МД-2 може и да не са Русичи - в едно от последните си интервюта Братоев точно това каза, че ще поканят и западни производители.

Offline mitakis

  • над нещата
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4193
    • View Profile
И аз се возих в същия Скиф днес и нарочно обърнах специално внимание на салона, но според мен е само измит (разликата с неизмития на 2011 е наистина голяма) и яркобелите лампи също допринасят за снежния излед на салона. Ако са го боядисвали наистина, то трябва да е направено много професионално с махане на всички части в салона и разглабянето на панелите, защото нито една друга част нямаше и капка пръска по нея, нито личаха следи от маскиране. А у нас знаем, че чак толкова мерак за работа няма :(
През седмицата пътувах с въпросния състав и специално го огледах- пребоядисан е, но нищо не махано. Облепен е старателно и все пак по седалките има следи от боя, на места си личат стичания. Но като цяло изглежда по-добре от събратята си :fan:.
Трудно е да направиш нещо както трябва, вместо как да е.

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Бих казал, че е боядисан перфектно за нашите стандарти и е много приятно вътре. Вижте как мацат по салоните на Искърските ЧКД-та например...

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Бих казал, че е боядисан перфектно за нашите стандарти и е много приятно вътре. Вижте как мацат по салоните на Искърските ЧКД-та например...
Така е. За сравнение на някои от старите вагони вратите са боядисани така, че са омацани и уплътненията...

Offline Danchoti

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 273
    • View Profile
Не че е нова информацията, но това май сме го изпуснали  :fan:

Quote
София купува 3 нови влака за метрото
Вагони за 13,5 млн. евро идват от Русия през август


ЗДРАВКА АНДОНОВА
02.03.2010


Столичната община ще закупи три нови метровлака за 13,5 млн. евро без ДДС. Мотрисите ще бъдат доставени от руското акционерно дружество "Метровагонмаш" през август. Компанията е поканена от кметството чрез пряко договаряне да изпълни поръчката, сочи информация в регистъра на Агенцията по обществените поръчки. "Новите мотриси, които ще са дълги 80 метра, ще бъдат доставени с ферибот във Варна през август, а след това ще ги транспортираме в София. След като влязат в експлоатация, в час пик влаковете ще минават на всеки 3,5 минути, а не на 4-4,5 минути както сега", обясни пред "Монитор" шефът на общинското дружество "Метрополитен" Стоян Братоев. В момента в тунелите на подземната железница в столицата се движат 12 стари и 9 нови влака, последните от които също са доставени от "Метровагонмаш". Според данните на общината в пиковите часове има недостиг на мотриси. "Избран е точно този доставчик, тъй като смяната му би довела до придобиване на метровлакове с други технически характеристики и друга система на управление, което ще затрудни водачите", пише в аргументацията на общината за възлагане на обществената поръчка на руското дружество "Метровагонмаш". На "Московска" 33 няма данни процедурата да е обжалвана. .
Тестват тунела под НДК след месец
Единият от тунелите на подземната железница при НДК ще бъде готов след месец. Веднага след това по него може да бъдат пуснати мотриси, но само тестово.

"Вторият метродиаметър трябва да бъде готов и пуснат в експлоатация в средата на 2012 г. Не предвиждаме пускане на части от тунела", обясни пред "Монитор" шефът на "Метрополитен" Стоян Братоев. От вчера майсторите копаят и пред ЦУМ, където е затворена част от ключовия булевард "Мария Луиза".

http://www.monitor.bg/article?id=234691

Offline aliaska

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 560
    • View Profile
    • Email
И какво още 3 скифа.... :angry: И с това: "Избран е точно този доставчик, тъй като смяната му би довела до придобиване на метровлакове с други технически характеристики и друга система на управление, което ще затрудни водачите" какво искат да ни кажат? Да забравим за други мотриси,ще си караме само на скифове? :fan:
А с тунела под Ндк не ми е ясно от къде ще докарат мотриса за да тестват!? Пак журналистически глупости...
« Last Edit: 29.04.2010, 11:28:55 by blagun »

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Всичко вече отдавна сме го коментирали, най-вече за допълнителните Скифове. Повече от логично е, да са такива.

Offline aliaska

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 560
    • View Profile
    • Email
Всичко вече отдавна сме го коментирали, най-вече за допълнителните Скифове. Повече от логично е, да са такива.
Добре,а за втория метродиаметър пак ли ще е логично да са скифове?

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Офф, запознай се първо с фактите ислед това пиши тези коментари. Всеизвестно е, че за МД-2 ще има конкурс и дори намеренията са за "западни" мотриси...
Тези 3 нови състава се купуват по спешност, за да покрият нуждите на големия пътникопоток. За такъв кратък срок нямаше как да се обявява търг и нямаше кой друг да направи съвместими състави. А и не е само доставката, наистина подръжката и управлението щяха да са ослужнени... Та никой не ти говори за МД-2, пък и не виждам проблем и руски състави да са!!!!

Offline EuroDance

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 73
    • View Profile
    • EuroDance @ YouTube
    • Email
Искрено се надявам за МД2 да купят мотриси на Сименс.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Знаете, че не съм фен на руската техника, но не виждам причини за възмущение от внасянето на три скифчета. За мен, поне от гледната точка на пътник, не са лоши тези състави: приятен дизайн, хубаво осветление, добро уплътнение (в номерните духа зловещо!), добри седалки, електронни табели (Емо!). Возията им е много по-добра, номерните пускат баира на ТВ кула на непрекъснато щракане газ-спирачка...
Пък и номерните още дълго ще си ги гледкаме, нищо че са 88-ми набор. В края на краищата и в далеч по-богати градове се експлоатират стари метросъстави наред с новите.

Колкото за МД2, нали намеренията им са за линия-фльонга: Цариградско шосе-Обеля-Лозенец? Това не означава ли отново изискване за съвместимост, демек - пак руски състави?

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Така, значи един Скиф струва 5,4 млн евро с ДДС! Поне това се изясни!

Искрено се надявам за МД2 да купят мотриси на Сименс.

Може и Бомбардиер да са, нямам против!


...
Колкото за МД2, нали намеренията им са за линия-фльонга: Цариградско шосе-Обеля-Лозенец? Това не означава ли отново изискване за съвместимост, демек - пак руски състави?

Братоев мисля че загатна че по МД2 ще гледат да са други мотрисите. Машинистите за МД2 още не са назначени и няма какво да се объркват с евентуални нови различни от руските мотриси.

Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline aliaska

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 560
    • View Profile
    • Email
Офф, запознай се първо с фактите ислед това пиши тези коментари. Всеизвестно е, че за МД-2 ще има конкурс и дори намеренията са за "западни" мотриси...
Тези 3 нови състава се купуват по спешност, за да покрият нуждите на големия пътникопоток. За такъв кратък срок нямаше как да се обявява търг и нямаше кой друг да направи съвместими състави. А и не е само доставката, наистина подръжката и управлението щяха да са ослужнени... Та никой не ти говори за МД-2, пък и не виждам проблем и руски състави да са!!!!
E не се ядосвай де....попитах само.

Относно втория диаметър дано все пак внесем малко разнообразие и изберем западни състави....

Offline iashu

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 513
    • View Profile
Офф, запознай се първо с фактите ислед това пиши тези коментари. Всеизвестно е, че за МД-2 ще има конкурс и дори намеренията са за "западни" мотриси...
Тези 3 нови състава се купуват по спешност, за да покрият нуждите на големия пътникопоток. За такъв кратък срок нямаше как да се обявява търг и нямаше кой друг да направи съвместими състави. А и не е само доставката, наистина подръжката и управлението щяха да са ослужнени... Та никой не ти говори за МД-2, пък и не виждам проблем и руски състави да са!!!!
E не се ядосвай де....попитах само.

Относно втория диаметър дано все пак внесем малко разнообразие и изберем западни състави....

всъщност от гледна точка на практичния пътник, по- добре ще е да са руски, за да е възможна линията фльонга без прекачвания. Каквото и да се прави ще си е най- бързо от западен парк до надежда (например) да се стига с метро и ще е добре, да не ти се налага да се прекачваш.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Мине се не мине месец, и старата песен на нов глас. На това се дразня. И да са други влаковете по МД-2, ще са съвместими с МД-1. Това е условие в изискванията за търга. Сегашните три мотриси са поръчани при форсмажорни обстоятелства и за тези бройки и срокове няма друга възможност. Иначе продължавайте да поствате снимки на сините мюнхенски сименси. Лично на мен видът им не ми грабва толкова окото. И последно, външният вид на влаковете е най-лесното за правене, съдържанието и екстрите са къде, къде по-важни. Вижте трамваите Цитадис на Алстом, които нямат два приличащи си на външен вид от различни градове.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Знаете, че не съм фен на руската техника, но не виждам причини за възмущение от внасянето на три скифчета. За мен, поне от гледната точка на пътник, не са лоши тези състави: приятен дизайн, хубаво осветление, добро уплътнение (в номерните духа зловещо!), добри седалки, електронни табели (Емо!). Возията им е много по-добра, номерните пускат баира на ТВ кула на непрекъснато щракане газ-спирачка...


Съгласен съм напълно. Последният път се возих в бежов мотрис със синя лента и разликата между него и най-първите е огромна. Съжалявам, че не запомних номера му, но май беше 2015.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
Е, поне се изясниха нещата със "секретната" поръчка на 3-те Русича:
Още преди месец питах руснаците за кога в производствения график на завода е включено производството на нашите състави... и се оказа, че никой не беше чувал за такава поръчка.  :rolleyes:
Макар че се зарадваха  :D: кризата е ударила техните метрополитени яко и никой не поръчва влакове. 
Явно няма да има време за никакви подобрения, ще си бъде утвърдения БГ модел, а  ще ги почнат сигурно през юни - заводът е в принудителен престой до 15 май, заради малко поръчки.
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline donkeyhot

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 161
    • View Profile
Интересно тези трите в какъв цвят ще бъдат решени.

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile
На мен лично, последната партида най-много ми допада : бежовия, със сините ивици. :)
Скоро ще разберем, производството му ще става в цивилната част на завода, а там може да се фотографира, за разлика от секретната част, където разработват новите модели . :P
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !