Author Topic: МВМ 81-740.2/741.2 и 81-740.2Б/741.2Б (Русич/новите влакове)  (Read 554838 times)

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Но не ми се вярва, машинистите да чакат системата да ги спре, все пак ежедневно има интервали, по-големи от фазите на автоматиката. На мен ми е странно, да се изпусне така станция, а и в участъка няма големи спускания, та и спирачния път да му се изплъзне...

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Да си машинист в метрото и да забравиш да спреш на станцията е меко казано труднопостижимо, но все пак не е изключено.
Възможно е обаче и да е имало проблем със спирането. Няма да е за пръв път на такъв влак да му откажат спирачките.

Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13998
    • View Profile
Добре, че не са му отказали при спускането към Стадиона, можеше като нищо да дерайлира :(

Offline egoucm

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 22
    • View Profile
    • Email
първата ми реакция беше - ей, тоя изпусна станцията  :D

ама реално като се замислим, наистина е абсурдно да забрави да спре. както караш в тъмен тунел, изведнъж нещо голямо и много светло ти се появява и ти да не се сетиш, че трябва да спреш...

друго ме притеснява - ако е проблем със спирачките и един ден случайно ни свалят интервалите до 2мин и нещо.. както е по белите страни, той няма никакво време да спре, да се върне за разтоварване и да се махне от станцията.

Offline egoucm

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 22
    • View Profile
    • Email
хм, ако е било проблем със спирачките, интервала от 2мин трябва да ми е последната грижа всъщност  8)

Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13998
    • View Profile
Е той можеше просто да спре директно на Сердика и да си хванеш влакчето към Люлин ;)

Offline Tergo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1633
    • View Profile

друго ме притеснява - ако е проблем със спирачките и един ден случайно ни свалят интервалите до 2мин и нещо.. както е по белите страни, той няма никакво време да спре, да се върне за разтоварване и да се махне от станцията.
Няма да има време в рамките на тези 2 минути - вярно е.
Но автоматиката ще накара и следващият влак да намали скоростта (или да спре), така че вече се разстройва целият график, но поне няма да се сблъскат.
Във всеки случай причините за този случай ще се анализират и разследват. Това не е като да подминеш рейката с един метър...
Трети метродиаметър - подземен, с параметри на кл. метро !   Не на фалшивия "полуметротрамвай" !
                                                     Не на LRT : системата - убиец  !
                                

Offline aliaska

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 560
    • View Profile
    • Email
Днес видях на линия А32, който е последния доставен скиф....Возих се на А30 в час пик и мога да кажа, че определено се чувстват ползите от 5тата врата. А за климатика е супер...издържах прав в бъсканицата 5 станции без да си сваля шала и шапката и без да ми е жега.

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Да, днес е първия ден на А32 с пътници. :)

Offline aliaska

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 560
    • View Profile
    • Email
Да, днес е първия ден на А32 с пътници. :)
A31 излиза ли вече с пътници и той или още не?

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Не, все още не е излизал с пътници. Но скоро се очаква да излезе и той.

Offline hitar_potter

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2263
    • View Profile
Лошо впечатление ми прави това, че в старите русичи са подменяли приятните жълти лампи с такива с бяло-синя светлина  :angry:
... се пишат и абсолютни дреболии кой минал на червено, кой какво си е говорил по телефона и тем подобни.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Трябва да сме благодарни поне, че не действат на парче - студена/топла светлина ами сменят изцяло на даден състав осветлението

Offline aliaska

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 560
    • View Profile
    • Email
Мисля, че бялото осветление е по-добро...по-светло е с него.  ;)

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Бялото осветление е наречено не случайно студено. На мен ми прави илюзия за болница. Топлото осветление е точно обратното. В банята ми съм с луминесцентно осветление и първоначално бях на студения вариант и положението беше доста неприятно. Инвестирах 4 лв. в две пури топлогреещи (warm light) и нещата станаха по-приятни, а ми се струва, че и не дразни очите толкова. Между другото, цената на двата варианта е еднаква или с 10 ст. разлика. Не пречи в обществената поръчка да запишат "топлогреещи" и готово. В тролеите положението е същото. Новите са топлогреещи (производителя осъзнава, че това е по-добър вариант), но ще дойде времето и там да се побългарят в студено бяло, защото това има в депото.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline hitar_potter

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2263
    • View Profile
Трябва да сме благодарни поне, че не действат на парче - студена/топла светлина ами сменят изцяло на даден състав осветлението
не е вярно. На оранжев или зелен скиф (не помня кой номер), една четвърт от лампите във вагона бяха бели. И то на произвлолни места. Изключително дразнещо е. @aliaska, Ако бялата светлина беше по-добра от жълтата, нямаше производителите на осветителни тела да хвърлят усилия да правят жълти лампи. Бялата светлина е твърде студена и не съответства на слънчевата светлине. Това е и причината волфрамовите крушки да са по-приятни от първите енергоспестяващи. За мен, едно от големите предимства на скифовете пред номерните е именно наличието на хубава, жълта светлина. Честно казано, бях приятно изненадан първия път като видях влак с такова осветление.
... се пишат и абсолютни дреболии кой минал на червено, кой какво си е говорил по телефона и тем подобни.

Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13998
    • View Profile
Трябва да сме благодарни поне, че не действат на парче - студена/топла светлина ами сменят изцяло на даден състав осветлението
Има и такива, на които са частично сменени.

Аз предпочитам светлината в метрото да е бяла, така изглежда по-светло. На станциите светлината е същата.
« Last Edit: 01.02.2011, 14:57:01 by ozzy »

Offline mgt

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 562
    • View Profile
Не знам дали е за тук,ако не е,моля да бъде преместено.
Поляците са избрали Siemens: :fan: :fan: :fan:
http://www.metro.waw.pl/aktualnosci/items/tytul.html
Не можах само да разбера дали е имало нещо като обществено обсъждане преди това...
Ние пък ще си се возим на Руско...
 >:(ужас... :annoyed:

Offline Gordon

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 506
    • View Profile
    • Email
Возих се на нов СКИФ.
Къде са им изчезнали седалките? Егати кочиновозите са тези нови влакове.
И за какво са наблъскали толкова много врати, като около тях дори няма дръжки за хащане?

Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13998
    • View Profile
Повечето врати са за по-бързо слизане и качване. При по-старите Скифове това е недостатък, защото се губи време за слизане, а и доста хора предпочитат да стоят при вратите, защото са уж за 1-2 спирки. Главното предимство на новите е, че имат климатик, и уредбата вади по-качествен звук.