Author Topic: МВМ 81-740.2/741.2 и 81-740.2Б/741.2Б (Русич/новите влакове)  (Read 554827 times)

Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1989
    • View Profile
А38 днес беше на линия.

И аз го видях. Явно са го оправили  :fan:

Offline martin4o

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2236
    • View Profile
    • Email
А38 днес беше на линия.

И аз го видях. Явно са го оправили  :fan:
Нали се писа, че ще върви за сметка на А48, от който са взети части. При него пък имало други проблеми...

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Явно в завода доста са бързали за да направят нашите състави. Реално от това антиграфитно покритие ще има полза най-много една година, след което ще падне от мръсотията или от "доброжелателни" ръчички. Основната грешка е тази, че не са залепили покритието, преди да поставят плоскостите във вагоните. Също ми прави впечатление, че все повече от новите състави не се чистят от графитите. ( за пример давам А41 който от както е на линия е издраскан, а все още не е почистен)
Всъщност какви са проблемите на А48, че да са взети части от него? И ще бъде ли доставен още един състав който ще замести не функциониращия вече А48?

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Според мен няма да се доставя нищо ново, ако има нужда ще е подменят части и всичко ще си проработи... Караме го на разни клюки, но реално кой знае за какво става въпрос? ;)

Offline martin4o

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2236
    • View Profile
    • Email
А като казахте и драсканици...не знам дали на А38 му беше първи ден, но вече беше надраскана една от крайните врати.

Online 2828

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2374
  • 506
    • View Profile
    • Email
И на 6017 е така.

Offline Thorn

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 156
    • View Profile
    • Email
Според мен няма да се доставя нищо ново, ако има нужда ще е подменят части и всичко ще си проработи... Караме го на разни клюки, но реално кой знае за какво става въпрос? ;)
Реално май никой не знае за какво става въпрос. В началото се говореше, че освен комплектовката на всички състави, ще бъде доставена такава за още един състав, съгласно договора с руснаците, за да се ползва за резервни части. После се говореше, че състав А38 щял да служи за резервни части, а да се достави още един състав, който да се движи под неговия номер. След това сглобиха А38 по някакъв начин, казвайки че е за сметка на А48. Сега се говори, че А48 имал някакви проблеми с тяговото задвижване, поради което трябвало да дойдат специалисти от Япония. Вече спирам да пиша по този въпрос, след време ще се изясни какво и защо.
А че качеството на изпълнение е отвратително, в това спор няма.

Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1989
    • View Profile
Гледай го този глупак какво прави  :crazy:  :eek: Кой ли знае какво е ръчкал по кабелите



Източник: http://www.vsekiden.com/127080

Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Предполагам, че е зяпал от любопитство. Но е недопустимо да оставят отворени капаци.

Offline martin4o

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2236
    • View Profile
    • Email
Стори ми се, че видях и А48 на линия преди малко. Дано само не ми се е привидяло. Това опровергава слуховете до момента.

Offline чук

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 18
    • View Profile
Реално май никой не знае за какво става въпрос. В началото се говореше, че освен комплектовката на всички състави, ще бъде доставена такава за още един състав, съгласно договора с руснаците, за да се ползва за резервни части. После се говореше, че състав А38 щял да служи за резервни части, а да се достави още един състав, който да се движи под неговия номер. След това сглобиха А38 по някакъв начин, казвайки че е за сметка на А48. Сега се говори, че А48 имал някакви проблеми с тяговото задвижване, поради което трябвало да дойдат специалисти от Япония. Вече спирам да пиша по този въпрос, след време ще се изясни какво и защо.
А че качеството на изпълнение е отвратително, в това спор няма.
Въх, въх, ма Хитачи и те ли са с кофти качество...? Мда, накъде върви светът)))))

Дифиан: Проверявайте си мненията за правопис и дали правилно сте използвали кодовете!
« Last Edit: 04.12.2012, 20:57:17 by difian »

Offline Thorn

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 156
    • View Profile
    • Email
Ако имаш нещо против "Хитачи", си е твоя работа. Тук става дума за изпълнението на руснаците - лайстни с двойнозалепващи ленти, никаква ергономичност на салон и кабина, шум, надхвърлящ допустимия, разминаващи се ръбове на капаци, антиграфитно покритие залепено само колкото да се каже, че има такова и т.н.
Задвижването, предлагано от "Хитачи" е на световно ниво.

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Ти нали писа, че чакате японци?
Надявам се, че най-накрая някои хора "ще слезнат на Земята" и ще оценят по достойнство качествата на руската техника изобщо   :rolleyes:
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline Thorn

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 156
    • View Profile
    • Email
По-добре прочети какво точно съм написал. Даже и да е вярно, това означава един проблем на 30 влака от първото им пускане в експлоатация до днес. А (ако въобще има такъв) проблемът най-вероятно се отнася до настройки на инверторите.
За качеството показателно е и постоянното присъствие на руснаци в депото, докато японците идват, свършват си скоропостижно работата, дават си гаранциите и си отиват.
« Last Edit: 06.12.2012, 11:10:49 by Thorn »

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Не споря, твоите думи са:
- Сега се говори, че А48 имал някакви проблеми с тяговото задвижване, поради което трябвало да дойдат специалисти от Япония. Не ми става ясно има ли проблем с ТЕД и помощното им оборудване или няма, но щом казваш, че и да има той ще бъде отстранен, то е достатъчно.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline Thorn

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 156
    • View Profile
    • Email
Именно, но наблегни на първите три думи - "сега се говори"
 ;)

Offline чук

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 18
    • View Profile
Ако имаш нещо против "Хитачи", си е твоя работа. Тук става дума за изпълнението на руснаците - лайстни с двойнозалепващи ленти, никаква ергономичност на салон и кабина, шум, надхвърлящ допустимия, разминаващи се ръбове на капаци, антиграфитно покритие залепено само колкото да се каже, че има такова и т.н.
Задвижването, предлагано от "Хитачи" е на световно ниво.
ми да ..и затова ще идват японци  заради лайстните естествено...то без тях задвижването е за никъде....

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
А31 имате ли представа защо допълнителните дръжки са му монтирани както падне? На едни тръбата, която ги държи отгоре, е успоредна, на други е напречна, изобщо...
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline agerginov

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 81
    • View Profile
    • Email
Защо досега обаче на нито един номерен не са му висели панели или кабели да се виждат или да има проблем с нещо, да може да са давали проблеми ама след 30 години след построяването им иначе за нови влакове е доста недопустимо.

Offline Thorn

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 156
    • View Profile
    • Email
Защо досега обаче на нито един номерен не са му висели панели или кабели да се виждат или да има проблем с нещо, да може да са давали проблеми ама след 30 години след построяването им иначе за нови влакове е доста недопустимо.
Защото новите са със задвижване "Хитачи". Ако си бяха с руско, всичко щеше да е наред.
 :D