Author Topic: 50 нови стари трамвая - откъде?  (Read 220161 times)

Offline T1000

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2002
  • Ferrari S.p.A.
    • View Profile
    • www.diecast-utopia.com
Re: 50 нови стари трамвая - откъде?
« Reply #460 on: 23.02.2011, 11:41:34 »
Тиристор няма да е доволен. Още T4D-та  :P  :D Ще ги дебнем като запристигат за фото и видео, тоя път поне сме близо до депото  :1eye:
I'll be back®

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: 50 нови стари трамвая - откъде?
« Reply #461 on: 23.02.2011, 12:25:03 »
Надявам се да заидват възможно по-скоро. Май линия 11 ще намаже. жалко, че нямаме трасе до дървеница, иначе веднага трябваше да ги пуснат там.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline kernel32

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 421
  • Fail!
    • View Profile
Re: 50 нови стари трамвая - откъде?
« Reply #462 on: 23.02.2011, 12:30:47 »
Последно от тези http://www.strassenbahn-halle.de/technik/chopper/chopper.php коя модификация ще ни докарат, или не се знае? Четох, че са модернизирани на няколко партиди и ще е интересно да се знае. Вероятно са с управление като на Т6А2-SF? Дано да са в по-добро състояние от широките татри, които дойдоха миналата година..

Online emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5262
    • View Profile
Re: 50 нови стари трамвая - откъде?
« Reply #463 on: 23.02.2011, 12:37:02 »
Последно от тези http://www.strassenbahn-halle.de/technik/chopper/chopper.php коя модификация ще ни докарат, или не се знае? Четох, че са модернизирани на няколко партиди и ще е интересно да се знае. Вероятно са с управление като на Т6А2-SF? Дано да са в по-добро състояние от широките татри, които дойдоха миналата година..

Силно се съмнявам ...! Почти съм сигурен, че ще са като тези в Искър - с тиристорно управление.
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: 50 нови стари трамвая - откъде?
« Reply #464 on: 23.02.2011, 12:37:18 »
Дано да са в по-добро състояние от широките татри, които дойдоха миналата година..
Не може при цена 2 900 000 лв за 20 мотриси и 20 вагони да очакваме чудеса. То май това се равнява на 1 Инекон и половина.
Целта е да се спаси положението и постепенно 4** и 3** да отиват в заслужена почивка.

Offline kernel32

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 421
  • Fail!
    • View Profile
Re: 50 нови стари трамвая - откъде?
« Reply #465 on: 23.02.2011, 12:45:19 »
Не може при цена 2 900 000 лв за 20 мотриси и 20 вагони да очакваме чудеса. То май това се равнява на 1 Инекон и половина.
Целта е да се спаси положението и постепенно 4** и 3** да отиват в заслужена почивка.
Рабирам това и съм напълно съгласен с покупката на тия трамваи, особено като се погледне цената на единична бройка от около 145 хил. лв. това е практически 1/5 от цената на един Инекон. Просто отбелязвам, че би било хубаво да са по-запазенки, без ръжди и т.н. Както и да е, като дойдат ще ги видим какви са. Хубавото във вида им е, че ще са с пачи крак, поне първоначално :P

Силно се съмнявам ...! Почти съм сигурен, че ще са като тези в Искър - с тиристорно управление.
Тъй де.. Т6А2-SF не са ли и те с тиристори? А и не са ли малко малко като брой тези трамваи (новопоръчаните T4D-C имам предвид)?
« Last Edit: 23.02.2011, 12:49:28 by kernel32 »

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: 50 нови стари трамвая - откъде?
« Reply #466 on: 23.02.2011, 12:48:47 »
Тиристорни са Т6А2СФ.
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: 50 нови стари трамвая - откъде?
« Reply #467 on: 23.02.2011, 12:55:31 »
Абе не виждам цената да е малка. За тази цена бих искал Т6А2 на 20 г. + съответното ремарке.

А първото нещо, което ще отиде в почивка ще е 1055, а после и останалите му събратя :angry:
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline rch

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 160
    • View Profile
    • Email
Re: 50 нови стари трамвая - откъде?
« Reply #468 on: 23.02.2011, 13:03:38 »
В допълнение на последното казано от Емо, да не се окаже, че после и тези обект на гореупоменатия договор да почнат да ги бракуват, а българските каруци да ги оставят в движение отново? Щото поправете ме ако греша, но първите Т4 не бяха ли пак от Хале, макар и немодернизирани?

ПС:Тези със стопове от Вартбург направо къртят мивки!  :D

В галерията се вижда, че имат и пенделна Т4-ка. Да бяха купили и няколко такива, вместо да мъчат занаятчиите от Красно село да префасонират каруци.
« Last Edit: 23.02.2011, 13:27:46 by rch »

Online emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5262
    • View Profile
Re: 50 нови стари трамвая - откъде?
« Reply #469 on: 23.02.2011, 13:48:45 »
Не може при цена 2 900 000 лв за 20 мотриси и 20 вагони да очакваме чудеса. То май това се равнява на 1 Инекон и половина.
Целта е да се спаси положението и постепенно 4** и 3** да отиват в заслужена почивка.
Рабирам това и съм напълно съгласен с покупката на тия трамваи, особено като се погледне цената на единична бройка от около 145 хил. лв. това е практически 1/5 от цената на един Инекон. Просто отбелязвам, че би било хубаво да са по-запазенки, без ръжди и т.н. Както и да е, като дойдат ще ги видим какви са. Хубавото във вида им е, че ще са с пачи крак, поне първоначално :P

Силно се съмнявам ...! Почти съм сигурен, че ще са като тези в Искър - с тиристорно управление.
Тъй де.. Т6А2-SF не са ли и те с тиристори? А и не са ли малко малко като брой тези трамваи (новопоръчаните T4D-C имам предвид)?

Те са с транзисторно управление ...
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: 50 нови стари трамвая - откъде?
« Reply #470 on: 23.02.2011, 13:57:58 »
Тиристорно, транзисторно, не са ли много сложни за нас? На София й трябват трамвай с конско управление.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Re: 50 нови стари трамвая - откъде?
« Reply #471 on: 23.02.2011, 14:01:43 »
Тиристорно, транзисторно, не са ли много сложни за нас? На София й трябват трамвай с конско управление.
Хахах! Добре казано! Да се доставят вагони с коне начело!  :)

 И все пак - силно се надявам на втората модернизация, мисля, че третата с врати отварящи се навън - не е много добра за нас.
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: 50 нови стари трамвая - откъде?
« Reply #472 on: 23.02.2011, 14:26:41 »
Последно от тези http://www.strassenbahn-halle.de/technik/chopper/chopper.php коя модификация ще ни докарат, или не се знае?

На най-долната снимка има 1129 и 1131 един до друг. А къде е 1130?

И действително тези трамваи, барабар с ремаркетата им ще бъдат ли годни за гората? Защото ни трябват именно такива.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Re: 50 нови стари трамвая - откъде?
« Reply #473 on: 23.02.2011, 14:32:12 »
Аз мисля, че трудно ще се справят... с гората.

 Иначе с 1130 ще ги снимат като дойдат в Красна.  :D
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline kernel32

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 421
  • Fail!
    • View Profile
Re: 50 нови стари трамвая - откъде?
« Reply #474 on: 23.02.2011, 14:48:27 »
Те са с транзисторно управление ...
Винаги досега съм смятал, че само Инеконите са с транзисторно управление, а Т6А2, Т6А2-SF и Т6В5 - тиристорно, като разликата е в джойстика при едните и педалите при другите. Както и да е, приемам забележката, ще поживеем, ще видим :)

И все пак - силно се надявам на втората модернизация, мисля, че третата с врати отварящи се навън - не е много добра за нас.
Аз от текста разбрах, че модификациите са три, като втората и третата са  с отварящите се навън врати, само първата и най-ранна модификация е със  сгъващи се врати, и то не като на T4D (и тесните и широките), които  имаме в момента. Аз мисля, че в най-добрия случай трамваите ще бъдат от  втората модификация, а по-вероятно - от първата.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: 50 нови стари трамвая - откъде?
« Reply #475 on: 23.02.2011, 14:50:36 »
За вратите съм твърдо за тези от втората и третата модификация. В момента почти всички Т6А2 са с незатварящи се докрай врати и по 3 см луфт.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Re: 50 нови стари трамвая - откъде?
« Reply #476 on: 23.02.2011, 14:55:36 »
Начи хванете и четете темата - ако прочетете  Отговор #411 - ще разберете:
1. Първата и втората модификация са с врати отварящи се навътре, а третата с врати отварящи се навън.
2. Първата модификация няма как да бъде доставена - по простата причина, че вече не съществува - тъй като от нея е направена третата модификация.
« Last Edit: 23.02.2011, 14:59:37 by KRAKOMOBILA »
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline kernel32

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 421
  • Fail!
    • View Profile
Re: 50 нови стари трамвая - откъде?
« Reply #477 on: 23.02.2011, 15:38:01 »
Начи хванете и четете темата - ако прочетете  Отговор #411 - ще разберете:
1. Първата и втората модификация са с врати отварящи се навътре, а третата с врати отварящи се навън.
2. Първата модификация няма как да бъде доставена - по простата причина, че вече не съществува - тъй като от нея е направена третата модификация.
1 - това http://strassenbahn-halle.de/technik/chopper/1167.jpg е втората модификация, а това http://strassenbahn-halle.de/technik/chopper/1178.jpg третата. Аз разлика във вратите не виждам, освен липсата на първата половинка на първата врата за сметка на разширената ватманска кабина. Немски не разбирам, но използвах преводача на гугъл, и никъде в превода не видях втората модификация да е с врати, които се сгъват, или врати, които се отварят навътре. Цялата тема, както и отговорът ти №411 съм ги чел вече, следя отдавна темата.
2 - ОК.

ПП: Освен това, сега след като се загледах, никъде в текста не се споменава за сгъващи се врати или такива, които се отварят навътре, освен при първия и единствен състав, който е бил прототип на модернизацията. На тази снимка http://strassenbahn-halle.de/technik/chopper/1167.jpg 1197 е от първата, а 1167 от втората модернизация. Двете модернизации се различават лесно по вида стопове - първата е със стопове от Вартбург, а втората с по-широки и големи от Вартбурговите, подобни на нашите Т4D-M. Ето снимка: http://www.strassenbahn-halle.de/technik/chopper/1167-2.jpg Има разлика и във вида на мигачите отпред, като при първата модернизация те са като на Т6В5/Т6А2, а при втората - със специфични и по-малки по размер плафони, както и наличието на климатик за ватмана при третата модификация, който отсъства при втората.

ПП №2: Тук http://www.youtube.com/watch?v=U7pt2aJdKNs&feature=related на 2:55 се вижда състав от втората модификация (1163), като малко след него се вижда друг, немодернизиран състав (1127), ясно различаващ се от първия по характерното плякане, както и сгъваемите врати. Специално търсих стар клип, от преди 2004. От пресните клипове се виждат трамваи само от третата модернизация с гореописаните отличителни черти.
« Last Edit: 23.02.2011, 16:44:09 by kernel32 »

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Re: 50 нови стари трамвая - откъде?
« Reply #478 on: 23.02.2011, 16:25:32 »
Да за вратите се оказа прав - всички освен на първия състав се отварят навън - което не ми харесва.

 Извинявам се за грешката от моя страна.
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline kernel32

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 421
  • Fail!
    • View Profile
Re: 50 нови стари трамвая - откъде?
« Reply #479 on: 23.02.2011, 16:49:15 »
Защо, според теб ще са по-трудни за поддръжка ли?
« Last Edit: 23.02.2011, 22:20:16 by kernel32 »