Author Topic: Постоянният контрол  (Read 102515 times)

Offline Stahlgewitter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1687
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Постоянният контрол
« Reply #380 on: 11.01.2016, 00:17:30 »
Общинската полиция, си е съвсем редовна полиция, просто на разпореждане на общината. И за това СО плаща 5-6 милиона годишно. Само че на мен цялата работа ми изглежда като източване на средства от общината и насочването им към СДВР. Какво прави общинска полиция? Аз не знам! Почти не съм ги виждал. Лятото видях такива в парка, караха велосипеди BMW и ни се похвалиха че стрували 4 хиляди лв. И общо взето люпеха семки. На хайките на контрольорите пак са обикновени полицаи, най-вероятно от охранителна полиция, ама не е ясно, щото нямат опознавателни знаци, а не от общинска. Последния път като видях такава хайка малко преди Нова година, двамата полицаи бяха в различни униформи и двамата без значки и баджове, макар че единия беше с по-нов тип униформа и имаше прозрачно джобче за тях, но беше празно. Отидох и го питах на какво основание иска на хората документи за самоличност, като те самите нямат задължителни атрибути за полицая. Той ми се сопна, че не значката го правела полицай и ми поиска документите з апроверка  :D Да съм бил ходел в СДВР да се оплача. Абе само дето не ме прати на майната си....

Offline todorow_211

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1131
    • View Profile
Re: Постоянният контрол
« Reply #381 on: 11.01.2016, 19:54:36 »
Quote
Хайка от контрольори дебне за нередовни пътници по „Цариградско шосе“

Няколко екипа на Центъра за градска мобилност дебнат за нередовни пътници по столичния бул. „Цариградско шосе“, предаде репортер на София Topnovini.bg.
Осем служители чинно стоят на спирка бул. „Пейо Яворов“ и проверяват всеки автомобил на градския транспорт. Това са тролеите №4, №5, №8, №11 и автобус №84.
Проверката отнема няколко минути, в които превозното средство не се движи, докато контрольорите не си свършат работата. Пътуващите без билет или карта се глобяват на място, като в „операцията“ се включват всички представители на контролното звено.
Наш екип стана свидетел как по време на акцията бяха глобени с по 20 лева едно момиче и един чернокож мъж.

Източник

Offline Busfan

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 81
    • View Profile
Re: Постоянният контрол
« Reply #382 on: 09.10.2017, 19:52:33 »
119, 56 и 79 е повече от задължително да са с постоянен контрол.

Offline dan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1398
    • View Profile
Re: Постоянният контрол
« Reply #383 on: 09.10.2017, 21:02:49 »
56 е с постоянен контрол, но той не е от първият до последният курс и въпреки това е доста ефективен.

Offline kom6ito

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 873
  • Citaro
    • View Profile
Re: Постоянният контрол
« Reply #384 on: 05.02.2018, 16:15:55 »
На 69 от около седмица има постоянен контрол. Също така продават и билети. На хората дето се качват от околовръстното надолу им е доста кофти  :devil:

Offline ivaylostoenchev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2310
    • View Profile
Re: Постоянният контрол
« Reply #385 on: 12.02.2020, 20:25:23 »
Днес в колите по линия 79 е имало постоянен контрол  :fan:

Offline Dimitar155

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 783
    • View Profile
    • Email
Re: Постоянният контрол
« Reply #386 on: 20.09.2021, 19:35:37 »
От днес по тм7, тб9 и а280 ще има постоянен контрол.

Offline marina

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 69
    • View Profile
Re: Постоянният контрол
« Reply #387 on: 19.04.2024, 19:15:46 »
Тази процедура съществува ли още?

Отдавна не съм виждала. А беше толкова ефективно.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Re: Постоянният контрол
« Reply #388 on: 19.04.2024, 20:19:19 »
Тази процедура съществува ли още?

Отдавна не съм виждала. А беше толкова ефективно.

Кое е било ефективно? Да виси по още един във всеки автобус и да му плащаме заплатата да люпи семки 90% от времето? Тези неща са били ефективни по времето на социализма, сега имаме електронна система за таксуване.

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Re: Постоянният контрол
« Reply #389 on: 19.04.2024, 20:25:35 »
Излишно похабяване на човешки ресурс, който и без това е кът!

Offline marina

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 69
    • View Profile
Re: Постоянният контрол
« Reply #390 on: 19.04.2024, 20:28:17 »
Кое е било ефективно? Да виси по още един във всеки автобус и да му плащаме заплатата да люпи семки 90% от времето? Тези неща са били ефективни по времето на социализма, сега имаме електронна система за таксуване.
Ефективно е срещу гратисчии. Електронната система не помага на контрола.

Излишно похабяване на човешки ресурс, който и без това е кът!
Вярно е, че няма хора.

Ама се чудя дали не е по-добре настоящия щат от контрольори да бъде разпръснат изцяло по един като постоянен контрол, отколкото така по двама-трима да проверяват от дъжд на вятър.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Re: Постоянният контрол
« Reply #391 on: 19.04.2024, 20:51:35 »
Ама се чудя дали не е по-добре настоящия щат от контрольори да бъде разпръснат изцяло по един като постоянен контрол, отколкото така по двама-трима да проверяват от дъжд на вятър.

Един слаботелесен контрольор в пенсионна възраст срещу тумба гратисчии ще има страхотен ефект, най-много те да глобят контрольора и да му вземат якето и маратонките  :help:

Offline poly911

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1269
    • View Profile
    • Email
Re: Постоянният контрол
« Reply #392 on: 20.04.2024, 11:03:19 »
Кое е било ефективно? Да виси по още един във всеки автобус и да му плащаме заплатата да люпи семки 90% от времето? Тези неща са били ефективни по времето на социализма, сега имаме електронна система за таксуване.
Ефективно е срещу гратисчии. Електронната система не помага на контрола.

Излишно похабяване на човешки ресурс, който и без това е кът!
Вярно е, че няма хора.

Ама се чудя дали не е по-добре настоящия щат от контрольори да бъде разпръснат изцяло по един като постоянен контрол, отколкото така по двама-трима да проверяват от дъжд на вятър.
Ти добре ли бе човек,кое е ефективно да виси цял ден рейса,тролея,трамвая и да глобява нормално пътуващите а да подминава мангасарите които са гратисчии и електорат на една определена партия  това ли наричаш ефективно

Offline marina

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 69
    • View Profile
Re: Постоянният контрол
« Reply #393 on: 20.04.2024, 15:29:53 »
Относно ефективността - чувала съм, че при еднакви други условия един шофьор продава в пъти повече билети, когато има постоянен контрол.

да глобява нормално пътуващите
Не е нормално пътуващ, ако се налага да бъде глобен.

а да подминава мангасарите които са гратисчии и електорат на една определена партия
Тези не ги подминават и при стандартните проверки, където ходят по 2-3 контрольори?

Offline vaz2106

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 952
    • View Profile
    • Email
Re: Постоянният контрол
« Reply #394 on: 20.04.2024, 21:55:03 »
Относно ефективността , веднага давам пример , осма трамвайна линия , в делник , зависи от колата има случаи на продадени три билета на смяна , при постоянен контрол , от 40 до 80 билета на курс . Смятайте колко е безплатен тоя транспорт и как се губят пари , ей така , а той стремглаво затъва !

Offline TRAMS SOFIA

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3557
    • View Profile
Re: Постоянният контрол
« Reply #395 on: 20.04.2024, 22:33:39 »
На 111 , - една обиколка пълна , 52 билета  :)с двама проверяващи в Ман-а. След като слязоха.....zero :laugh:
Колкото по-малко е сърцето , толкова повече злоба носи.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Re: Постоянният контрол
« Reply #396 on: 21.04.2024, 12:13:21 »
Относно ефективността , веднага давам пример , осма трамвайна линия , в делник , зависи от колата има случаи на продадени три билета на смяна , при постоянен контрол , от 40 до 80 билета на курс . Смятайте колко е безплатен тоя транспорт и как се губят пари , ей така , а той стремглаво затъва !
Както знаеш, почти 8 месеца работех на 8/4 преди 4 години. . На курса в 11.04 - от Люлин до Съдебна палата продавах по 1-2 до 3 билета в различните дни  . Веднъж се качи едър контрольор - на Община Люлин и се вози до Опълченска Той проведе постоянен контрол. Продадох 23 билета, докато той беше в салона. . Същият в момента е в Знаково стопанство.

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Re: Постоянният контрол
« Reply #397 on: 21.04.2024, 17:39:31 »
За да не си прибира стотинките в джоба този контрольор трябва да взима чисто поне 1200 лева чиста заплата. Това е почти 1840 лева разходи за работодателя. Можете сами да сметнете колко линии с колко коли и колко водачи се обслужват и колко би струвало това на ЦГМ. Въобще съм много скептичен в това отношение.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Постоянният контрол
« Reply #398 on: 22.04.2024, 15:08:20 »
Истината е, че глобите трябва да са толкова високи, и да е трудно да ги избегнеш, за да не си и помислиш да пътуваш гратис... А не да се връщаме към кондукторската схема като в провинцията.

Offline тролей №164 линия 2

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2432
  • Моят любим "Snacks" - тролей №164. R.I.P.
    • View Profile
    • Email
Re: Постоянният контрол
« Reply #399 on: 22.04.2024, 15:16:36 »
Истината е, че глобите трябва да са толкова високи, и да е трудно да ги избегнеш, за да не си и помислиш да пътуваш гратис... А не да се връщаме към кондукторската схема като в провинцията.
А дотогава? Вече няколко примера дадохте, при които пътуването гратис е минимум 75%. Заплатите на кондукторите не вярвам да излязат по-голяма обща сума от въпросните 75% гратисчии и парите от техните билети или карти. :rolleyes: Само да има достатъчно персонал...
Никога не шофирай по-бързо, отколкото може да лети твоят ангел-хранител!