Author Topic: ЕМВ 32/33-серия  (Read 88588 times)

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3734
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: ЕМВ 32/33-серия
« Reply #60 on: 27.06.2011, 21:20:55 »
Уважеми почитатели на така наречените"чамуги"(ЕМВ 32).....
Мисля, че им викаха "Чумаги"
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: ЕМВ 32/33-серия
« Reply #61 on: 27.06.2011, 21:44:46 »
Или се качете в танк - същото удоволствие е  :)

Offline Fantomas

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2893
    • View Profile
Re: ЕМВ 32/33-серия
« Reply #62 on: 27.06.2011, 22:30:24 »
Чамуги им викаха.

А че 32 са кочини, кочини са. Но са такива само благодарение на липсата на каквато и да е поддръжка и също и заради болшинството от пътниците, които нямат навика да пазят всичко що е държавно.

Че Дезиро са по-чисти - да, така е. По-модерни - да, така е. По-удобни, по-тихи, по-икономични и т.н. - така е, това не виждам някой да го оспорва. Но сами виждате на какво приличат в момента. Няма мотриса, която да няма счупен прозорец, да не е надраскана, ударена някъде или ако все пак се намери такава, то сигурно тоалетната няма да работи. Всъщност това последното също започна да е масово явление.

Та така, къде заради некадърност, къде заради немърливост, къде заради малоумието на управниците на БДЖ Дезирата в момента не са в много цветущо състояние и особено от дизеловите има вече спряни заради големи повреди или удари и в следствие поразграбени. Тези екземпляри в близко време няма да тръгнат и да обслужват влакове! Вече започнаха да се връщат старите дизели 07 и 06 по неелектрифицираните линии, въпрос на време е да започнат да отменят и влакове, защото нито вагоните са достатъчни, нито пък локомотивите са в изобилие.

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3734
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: ЕМВ 32/33-серия
« Reply #63 on: 27.06.2011, 22:39:10 »
Или се качете в танк - същото удоволствие е  :)
Е в танка го няма удобството на кожените седалки :D
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: ЕМВ 32/33-серия
« Reply #64 on: 27.06.2011, 22:49:31 »
Ама я чакайте малко. Значи не мога да разбера няколко човека тук, какво против нас, феновете на старата техника имате? В цяла цивилизована Европа има като нас фенове на старата техника, на парни локомотиви, на стари електровози и вагони, на стари автобуси, трамваи и тролейбуси. Хората там си имат клубове, където такива машини се възстановяват, събират си се с приятели и си организират с тях пътувания, изглеждат като чисто нови, поддържани все едно сега излизат от завода.
Съгласен съм, че Дезирото е много модерна машина, не съм го отричал, на мен ми харесва, и че на фона на ЕМВ-тата и автобусите О 305 Г изглежда ултрамодерно, а пък на фона на парните машини изглежда направо футуристично.

Но мен си ми харесват старите ЕМВ-та, праните локомотиви, старите автобуси и тн. Какво странно намчирате в това, след като в цяла Европа има много фенове на такава техника. На всичките ли ще се присмивате, за интересите им? Това че сме фенове на старата техника, не означава, че не ни харесват и модерните превозни средства, и че не се интересуваме и не им се радваме и на тях.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: ЕМВ 32/33-серия
« Reply #65 on: 27.06.2011, 23:00:15 »
Прочети си собствените мнения, за да разбереш, че от никъде не става ясно горното ти твърдение. Ние не щем допотопни возила в редовна експлоатация. По музеи (каквито в бг хмм...) ОК, по специални поводи ОК, на изложения ОК, по заявка от групи ОК, но не и в редовна експлоатация, а камо ли някой да ни убеждава, че в това няма нищо лошо и колко са удобни всъщност.
Всяка машина си има ресурс, експлоатационни разходи, има екологични нормативи, в даден момент неизбежното (брак) се случва и нова техника сменя старата. Светът се върти, а не спи  ;)
« Last Edit: 27.06.2011, 23:04:15 by giorev »
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: ЕМВ 32/33-серия
« Reply #66 on: 29.06.2011, 19:16:47 »
Днешният инцидент се надявам да сложи кръст на този модел в редовна експлоатация от БДЖ!
« Last Edit: 29.06.2011, 19:53:19 by giorev »
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2993
    • View Profile
Re: ЕМВ 32/33-серия
« Reply #67 on: 29.06.2011, 19:22:09 »
Тези инциденти са почти ежедневие,и аз искренно се надявам това да е края на серия 32.Въпреки че съм имал "щастието" да ги карам.

Offline DidoGO

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 543
    • View Profile
    • Email
Re: ЕМВ 32/33-серия
« Reply #68 on: 30.06.2011, 00:53:53 »
Днешният инцидент се надявам да сложи кръст на този модел в редовна експлоатация от БДЖ!

Малък проблем е, че няма с какво да бъдат заменени. Спирането им означава отменени влакове, на места 100%

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: ЕМВ 32/33-серия
« Reply #69 on: 19.08.2011, 00:05:17 »
Ето една интересна електричка, с която пътувах, или по-скоро интересни са прозорците, които вместо с познатите дървени рамки бяха направени от нещо като винкели с интересен начин на отваряне. Може би са преправяни така на по-късен етап. Друго интересно, че като се замисля май това е най-старата електричка, която до сега съм засичал-на табелата пишеше, че е произведена през 1971-ва година. Интересното беше и че, част от отваряемите стъкла на места бяха заменени някаква плоскост, вместо стъкло(на снимката се вижда на 2 от тях) Иначе возеше добре и ми хареса-все пак електричките са ми едни от любимите. Тази беше по маршрут Варна-Карнобат. Ето и 2 снимки. Извинявам се за качеството, но още не беше изгряло слънцето, а по-нататък вече се напълни.

Предлагам да се направи специално тема за ЕМВ 32-ра серия, и да се преместят там мненията за тях.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: ЕМВ 32/33-серия
« Reply #70 on: 19.08.2011, 00:21:02 »
Малко е позахабена, но с една нова боя и ще изглежда чудесно. Интересно защо са заменили отваряемите стъкла с подобни плоскости?Иначе като салон изглежда прилично. Напълно съм съгласен за направата на тема за ЕМВ 32 и останалата една ЕМВ 33.  :)
ПС: Най старата ни ЕМВ 32 беше произведена 1970, но от 1994 не е между живите. :rev: Иначе са останали няколко броя произведени през 1971.
ПС2: Като гледам от снимката това е 32 023.4-32 223.0-32 224.8-32 024.2, нали? :)
« Last Edit: 19.08.2011, 00:25:00 by Petko21 »

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: ЕМВ 32/33-серия
« Reply #71 on: 19.08.2011, 01:02:29 »
Тази тема е посветена на тях, а определено не коментираме конкретно само изваждането им от употреба. Втора тема намирам за излищна!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: ЕМВ 32/33-серия
« Reply #72 on: 19.08.2011, 01:26:24 »
ПС: Най старата ни ЕМВ 32 беше произведена 1970, но от 1994 не е между живите. :rev: Иначе са останали няколко броя произведени през 1971.
ПС2: Като гледам от снимката това е 32 023.4-32 223.0-32 224.8-32 024.2, нали? :)
Не съм се старал да запомня но тази трябва да е,вижда се номера на междинният вагон. А най-новата, която съм срещал е от 1979-та година, беше като ПВ Сливен-Бургас или лещо такова. При най-новите отваряемата част на прозорците има три нива на отваряне, а пък при най-старите като тази на снимката например, над вратите има нещо като улей да не капе вода върху пътниците, което се вижда на снимката, има и други малки разлики. Иначе наитина за възрастта си изгледа супер, само дето коша на вагоните е малко увиснал посредата между двете талиги(вижда се съвсем леко от снимката) Плоскостите са сложени, защото явно отваряемата част е била счупена и може би няма от къде да намерят за момента такива стъкла предполагам, по-интересно е дали при най-старите това са оригиналните прозорци с винкел или дървените рамки са били много гнили и по-късно са сменяни с такъв тип? Оглеждайте се къде се движат другите останали от най-старите от 1971-ва година, ще е интересно. Едната вече ясно, че е около Варна и Бургас.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3734
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: ЕМВ 32/33-серия
« Reply #73 on: 19.08.2011, 10:23:16 »
По мои  наблюдения в Бургас се намират 32 - 31/32, 32 - 49/50, 32  - 51/52, 32 - 157/158 (тази беше пребоядисана в цветовете на Българското знаме в един определен период от време, редом със Шкодите 43 - 1944 и 43 - 1945), а отскоро гледам, че за Ямбол се движи и 32 - 123/124 (тази е изрисувана с графити). Лично аз си мисля, че край Айтос изгоря 32 - 67/68, която също беше в Бургас, но не съм виждал от поне 2 години.
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Offline varg

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 161
    • View Profile
    • Email
Re: ЕМВ 32/33-серия
« Reply #74 on: 31.10.2011, 17:16:43 »
ПВ 20135 с ЕМВ 32 125

http://www.youtube.com/watch?v=hyGjcum1xDc

ЕМВ на жп гара Шумен



ЕМВ 32 031 пристига на гара Шумен



Влак 26 201 с ЕМВ 32 016 заминава за Аспарухово

&feature=related

ПВ 20135 с ЕМВ 32 055



ПВ 20135 с ЕМВ 32 057



ПВ 20135 с ЕМВ 32 055





« Last Edit: 31.10.2011, 17:29:37 by varg »

Offline Balkanton

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2209
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/39030307@N07/
Re: ЕМВ 32/33-серия
« Reply #75 on: 01.02.2012, 13:51:55 »
В този клип на два пъти се вижда онзи влак с нестандартното оцветяване - на 1:10 и 1:53

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Re: ЕМВ 32/33-серия
« Reply #76 on: 01.02.2012, 14:11:36 »
То май не е бил само един такъв.
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: ЕМВ 32/33-серия
« Reply #77 on: 17.04.2012, 17:22:08 »
Докато се чудим къде да натъпчем тълпите народ, в София се реже 33 005/006 след само 18 години експлоатация с 80% годни части, включително изправните нови радиостанции с 5-цифрена стойност.
От Кулата беше докарана за рязане 32 139/140, спряла след само 28 години експлоатация (това в сравнение с други 32 си е нищо), оборудвана на 100 %, в т. ч. всичкия силов и оперативен кабелаж, който на прикачните вагони е и нов на всичко отгоре.

Offline Fantomas

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2893
    • View Profile
Re: ЕМВ 32/33-серия
« Reply #78 on: 17.04.2012, 20:26:31 »
Това за 33-ките си е живо престъпление вече! Вярно че са малка серия и от това може би произтича и малко по-трудната им поддръжка, но все пак са направо нови в сравнение с 32.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: ЕМВ 32/33-серия
« Reply #79 on: 17.04.2012, 20:44:15 »
Е хайде и вие! Колко още инциденти като този: http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=705.msg268797#msg268797 трябва да станат? Какво като 80% от частите им са годни, след като никой не знае кои точно части са в останалите 20%?
Само не въртете пак плочата, че били много добри машините, ама техниците и машинистите били некадърни! И колко хубаво били боядисани и какви хубави седалки имали! Тази музика вече писна даже на феновете на жп-транспорта!
« Last Edit: 17.04.2012, 20:47:00 by blagun »