А кой каза, че трябва всички трамвайни линии да минават по въпросното предложено трасе по бул. Витоша? За начало, може само ТМ1 да минава, впоследствие към нея да се добави и ТМ27.
Да добавя и много по-важното в случая - напълно подкрепям пешеходни зони, но да бъдат изграждани за сметка изцяло на автомобилни трасета, не за сметка на трамвайни такива
Който много силно желае лек автомобил - да се оправя
Например, улица Алабин също е редно да стане пешеходна с трамвайно трасе, както беше едно време коментираният участък - без бордюри и тротоари. И това е само един пример.
едит: Мислех да не звучи прекалено радикално този пост, но считам, че някои неща е редно да бъдат назовани докрай, с истинските им имена, така да се каже. Тоест, като съм казал А, да кажа и Б. В името на добруването на населението (не е само заради въздушното, но и заради шумовото замърсяване), много повече автомобилни артерии бих превърнал в пешеходни зони, ако бях кмет:
1. Бул. Витоша от МС "НДК" до пл. Лъвов мост;
2. Навсякъде, където има жълти павета;
3. Площад "Александър Невски";
4. ул. "Алабин";
5. бул. "Патриарх Евтимий".
6. ул. "Пиротска" от бул. "Христо Ботев" до бул. "Мария Луиза".
7. Премахване на общинския паркинг между ул. "Пиротска" и бул. "Тодор Александров" и заместването й с пешеходна зона, която продължава през трамвайното трасе до Женски пазар - тоест, бул. "Стефан Стамболов".
Влюбените в автомобилите си нека не се обаждат - няма нужда. Любопитно ми е да чуя мнението на останалите относно това предложение.