Author Topic: Стари материали за ГТ  (Read 46666 times)

Offline Metan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2494
    • View Profile
Re: Стари материали за ГТ
« Reply #200 on: 04.07.2019, 23:36:50 »
Комфортът никога не е бил на ниво в столичния градски транспорт, просто нищо не се е променило, а ние сме станали по-взискателни.
« Last Edit: 04.07.2019, 23:53:51 by Metan »

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3030
    • View Profile
    • Email
Re: Стари материали за ГТ
« Reply #201 on: 05.07.2019, 00:27:00 »
Статията, ако мога така да нарека тези глупости на търкалета, е писана преди появата на великите творения с вътрешна облицовка от тенекия "София" и "София-70"....И сега разсъждават по същия начин, а ако Георги пусне отоплението без заповед, го чака наказание.....
« Last Edit: 05.07.2019, 01:10:56 by IKAR »
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6948
    • View Profile
Re: Стари материали за ГТ
« Reply #202 on: 05.07.2019, 14:06:51 »
Никой не си мръдна пръста да се подмени РКСУ на трамкарските боклуци, още преди 30 години. Какви ли не фейслифтове и козметики направиха по тях, а най-важното неглижираха.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3030
    • View Profile
    • Email
Re: Стари материали за ГТ
« Reply #203 on: 05.07.2019, 19:25:23 »
503 първоначално не е ли с тиристорно управление, при това вносно?
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline vaz2106

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 595
    • View Profile
    • Email
Re: Стари материали за ГТ
« Reply #204 on: 05.07.2019, 20:21:41 »
Бил е , и с педали е бел, после като стана дълъг е вече с стари ръчни апарати като на всички останали.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12891
    • View Profile
    • Email
Re: Стари материали за ГТ
« Reply #205 on: 05.07.2019, 22:36:45 »
А пък едно време ни учеха че "икономията е майка на мизерията"  :D Иначе при трамвай, автобус или каквото и да е без затворена кабина няма как да се стопли при шофьора/ватмана без да работи и отоплението в салона. Вярно разходите са им били големи навремето ама старите трамваи са имали много силно парно и е било много приятно топло вътре. Ако сте се возили на ретро трамваите знаете за какво става въпрос. Имам чувството че тия трамвайчета от 20-те и 30-те години са били по-добре отоплени от София 100 и Т6М700 например.

А пък големите кризи за нафта 90-те си спомням че дори в най-големите студове автобусите пътуваха без никакво отопление и със замръзнали прозорци, и съм виждал шофьори да карат със зимно яке и шапка.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline София 100

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1866
    • View Profile
    • Email
Re: Стари материали за ГТ
« Reply #206 on: 21.07.2019, 22:05:35 »
I - Кратка статия, публ. във в."Демокрация", бр.205/19.10.1990г., в която се споменава за закупуване на Икаруси от ГДР.

II и III -"Търсим от Русия заем за метрото" -  статия, публ. във в."Труд", бр.104(15253)/15.04.1997г.

IV - "Метрото в София може да получи до 40 млн. $ от руския дълг" -  статия, публ. във в."Труд",
бр.106(15255)/17.04.1997г.

V - Кратка дописка, публ. във в."Сега" от 27.01.1998г. за влизането в експлоатация на двуетажните автобуси MAN втора употреба по линия №42.

VI - "Столицата взема 22,3 млрд. лева кредит за 10 обекта" -  статия, публ. във в."Дума", бр.76)/04.04.1998г.