Радо, 213 не спираше на Плиска и след закриването на 276. Имам леля в Младост-4, та между 85-та и 2001-ва поне една събота/неделя в месеца бях там. Реално 91-ва година така се получи по-добре, понеже въпреки, че 276 беше много бърз, се движеше само в работни дни и само сутрин/следобед. Преди това от/за гарата, без прекачване, ползвахме 305, понеже са в първите блокове на Младост-4. А още по-преди, до удължаването на 305 до гарата, нямаше как, с прекачване 213/313 и 76. Точната дата, от която 213 почна да спира на Плиска, е първи юни 1994-та, преди това имаше известен период с Мерцедесите, през който все още не спираше. А 76 пък, от началото на 93-та, още беше с Икаруси, взе да спира на Окръжна. В последствие, малко след 213, абсолютно всички останали, които не спираха на Плиска - 305 и 306, взеха да спират. Последно, вече 95-та година, и 313 започна да спира на Окръжна, 404 много преди това.
За 280 - с баща ми като живяхме в Редута, ходихме в зала Христо Ботев да гледаме Хандбал. За да не се кандилкаме с 80, вземахме 280 от Орлов Мост, слизахме на Студентска поликлиника, след като завие наляво, и ходехме малко пеша. По едно време -84-та година, след студ. общежития спираше направо на Института по Онкология и нататък, навсякъде, после не знам. Сетне, като спряха 80, 280 започна да обикаля и спираше навсякъде, без на Винаровото, както и на Военна Академия (там започна да спира едва през 98-а, както казва чичо ви Благо). Но разделиха 94 на две - 94 и 294. 94 спираше навсякъде, но от Студентска поликлиника отиваше директно към обръщалото, по стария маршрут на 280, докато 294 обикаляше, но пропускаше Дианабад, гара Пионер и ул. 6-ти септември.
А 125 си беше типичен цирк. Доколкото знам, първоначално, след 105, е бил 83А, по маршрута на 83, до Връбница. Но когато беше вече 125, вървеше не по Жеков и Бородински Бой (Христо Силянов), а тръгваики от "борсата", след завода за гуми завиваше наляво към 8-ми март, през Надлеза и после по Хан Кубрат, Бели Дунав и наляво до трамвайното ухо в Надежда-5, имаше огромна площадка на крайната спирка. Винаги е бил с чавдарки, през седмицата в пик можеше да се разчита на него, извън пик горе-долу, но събота/неделя иди го чакай - беше само един рейс. Подобна галимация беше и 25А, в последствие 50 - можеше да се разчита на него само в работни дни пик, събота ту го пускаха, ту не, само един рейс, а в неделя никога не се е движил. Така някой беше излъгал семейство турци, чийто син е бил войник в обелската строителна казарма (същата с оранжево-белите съчленени Чавдари В14-20 с три врати) и са отивали на клетвата, че от СТЗ имало рейс за Обеля. Отишли там с малката си дъщеря, чакали, чакали, един час, два, докато един шофьор по 83 не ги забелязал, че чакат, докато той е направил цяла обиколка до Зоологическата градина. Питал ги: - Какво чакате толкова време? - Ами рейса за Обеля, синът ни има днес клетва.... - Абе, хора, кой ви е излъгал, тоя рейс е за работниците, днеска не пътува....Така изпуснали клетвата...