Author Topic: Бързи автобусни линии  (Read 21688 times)

Offline IKAR

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2246
    • View Profile
    • Email
Re: Бързи автобусни линии
« Reply #80 on: 18.10.2018, 00:44:59 »
Е, не съвсем - имаха 42,54 и 81, а до бул. Индира Ганди не е толкова далече, че да хванат 309, 111 или 6-ицата.
242 до Банкя беше от Захарна Фабрика докъм 86-та, спираше само на Оряхово и парк Хр. Смирненски, след което чак на гарата в Иваняне. Хората го отбягваха, понеже беше на Чавдарки. Спряха го и пуснаха 43. Този 242 до Хиподрума го пуснаха след 10 години. А от Сточна гара е бил през 70-те.

Този 11М3 е един и същ, от Република го прехвърлиха заедно с останалите Чавдарки, иначе преди това беше основно точно на 242, както и на Връбница.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7758
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Бързи автобусни линии
« Reply #81 on: 18.10.2018, 09:17:11 »
Иво за позиционирането на гаражите си прав само от твоята гледна точка.
Аз като живущ в центъра мога да кажа, че и ние тук искаме транспорт до късно. След 23 ч от Младост за центъра има само метро, което на мен не ми върши работа. По Цариградско единствено 280 се движи към центъра до по-късно.


Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4626
    • View Profile
Re: Бързи автобусни линии
« Reply #82 on: 18.10.2018, 09:39:28 »
Все пак основните пътникопотоци в София са от големите квартали към центъра сутрин и от центъра към големите квартали вечер и е нормално да са приоритетни. Също в центъра няма свободно място за депа и гаражи за разлика от периферията а и не може навсякъде да има депа и гаражи с малък брой превозни средства, това вдига сериозно експлоатационните разходи.  :rolleyes:

Offline pavel75

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 255
    • View Profile
Re: Бързи автобусни линии
« Reply #83 on: 18.10.2018, 10:30:16 »
Е, не съвсем - имаха 42,54 и 81, а до бул. Индира Ганди не е толкова далече, че да хванат 309, 111 или 6-ицата.
242 до Банкя беше от Захарна Фабрика докъм 86-та, спираше само на Оряхово и парк Хр. Смирненски, след което чак на гарата в Иваняне. Хората го отбягваха, понеже беше на Чавдарки. Спряха го и пуснаха 43. Този 242 до Хиподрума го пуснаха след 10 години. А от Сточна гара е бил през 70-те.

Този 11М3 е един и същ, от Република го прехвърлиха заедно с останалите Чавдарки, иначе преди това беше основно точно на 242, както и на Връбница.

Къде е този булевард Индира Ганди?

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7758
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Бързи автобусни линии
« Reply #84 on: 18.10.2018, 10:43:05 »
Индира ганди е на съвсем друго място. Става дума за проф. Ал. Станишев.

Offline IKAR

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2246
    • View Profile
    • Email
Re: Бързи автобусни линии
« Reply #85 on: 18.10.2018, 11:41:40 »
Да де, точно него имам предвид.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline mlk

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2721
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Re: Бързи автобусни линии
« Reply #86 on: 19.10.2018, 09:44:48 »
Поздравления! Мисля, че си дал напълно вярна информация
За 1992 и 1997 имам доста точни данни за спирките и ще мога да сравня детайлно.

...
В Люлин, есента на 92-ра, 310 с Мерцедесите спираше навсякъде, нищо, че беше с червени табели. Някъде там, на 112, който след К. Величков спираше чак след станция Западен Парк, почна да спира на Зах. Фабрика, Орион и преди станцията, а 310 взе да не спира на Банишора, Орион и въпросната спирка преди станцията. Малко след това тази спирка я възстановиха, а на другата година 112 взе да спира и на Банишора. 309 не спираше на Зах. Фабрика и на Орион, както и на Банишора.
...
За 97-98 беше голямо рали по Сливница и нагоре. Ще си позволя да го представя от гледна точка на спирките по трасето:
След Опълченска, 112, 309 и 310 си играеха на прескочи кобила.
- на Банишора спираше 112
- на К.Величков - всички
- на Зах. Фабрика - 112 и 310
- на парк Хр.Смирненски - 309 и 310
- на Орион - 112
- а) нататък 309 спираше на всички спирки
- б) на бл. 135 спираше 310
    - на Гоце Делчев и Мототехника - и 112 и 310.

Случвало се е да слезем на Опълченска от единия автобус, да хванем следващия, който да го изпревари и на по-нататъчна спирка да слезем и да се качим отново на предишния. Беше забавно.