Author Topic: Трамвайни трасета  (Read 944603 times)

Offline GTUser

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 526
    • View Profile
    • Email
Re: Трамвайни трасета
« Reply #1220 on: 11.03.2011, 13:16:45 »
Естествено, че второто.
И естествено, грешиш. :) Трудноподвижните хора и тези на инвалидни колички им е много по-трудно да преодоляват стъпала, отколкото да вървят.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Трамвайни трасета
« Reply #1221 on: 11.03.2011, 13:22:38 »
Охххх. как един човек, на който го болят краката и едвам може да стои повече от 2 мин. прав ще му е по-лесно да ходи 300 метра пеша. Все за две стъпала сили ще намери. Поне имам и съм имал такива познати.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Chilio

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 550
    • View Profile
Re: Трамвайни трасета
« Reply #1222 on: 11.03.2011, 13:32:02 »
с инвалидната количка лесно се минават 300 метра, но е невъзможно да се качат стъпала, високи по 30-40 см...

Offline Северен мраз

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 390
    • View Profile
Re: Трамвайни трасета
« Reply #1223 on: 11.03.2011, 16:21:23 »
...
Естествено, че второто. За един трудноподвижен човек, който за 3 мин. минава 100 метра е много по-лесно да се качи едно, две или три стъпала в трамвая, отколкото да се бъхти много по-дълго разстояние, за да се натъкне на перфектния асансьор на МС Сердика или да се пребие на ескалатора, до който също много лесно се стига.
....

Похвално. не знаех затова. Обаче тичането по стълбите вече е много опасно.
Второто - дрън-дрън ! Понеже не само ти, ми и ний познаваме младежи и девойки над 70-те ще вметна (за другите, ясно ми е, че нема да го рпочетеш) - опасния елемент за тях е преминаването подвижна/неподвижна част. В метрото са на една линия, с малка дупка. За трама требе да се набираш стабилно или да чакаш помощ (за хавтобусът също), пък стълбите в метрото - никой не те юрка за норматив да ги вземаш.

Абсолютна простотия е тичането по стълбите или за трама, когато линиите са по средата на платното - според мене, всички възможни трасета требе да се изнесат като на Бели Дунав/Мушанов, защото някои все бързат и не е далеч момента, когато ще има сгазен в такава ситуация.

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: Трамвайни трасета
« Reply #1224 on: 11.03.2011, 16:31:43 »
Че то си има такива сгазани ежегодно. Какво ще промени твоето предложение за изнесени встрани спирки, като Ланкоолу ще тръгне да пресича целия булевард отгоре като му требе трамвая от спирката на отсрещната страна.
Малко оффтопик, в последните години ми прави впечатление, че мнозинството хора над 60-те са същите вредители, като тези на 14-17. Освен неправилното пресичане, добавям хвърляне на боклуци по земята, газене в тревните площи и т.н., добре поне, че не са почнали да драскат с маркери  ;)
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4048
    • View Profile
    • Email
Re: Трамвайни трасета
« Reply #1225 on: 14.03.2011, 02:52:55 »
OFF
И какво ще драскат?
"10ти конгрес на БКП", "Да живее другаря Сталин?"

Относно фетиша на emo е ясно, че е много по-лесно за всеки да направи една крачка и да е в превозното средство, отколкото да трябва да се катери по стъпалата на трамваите, които ако няма остров са на височина такава, че всички баби и дядовци висят като самоходни чували по дръжките на вратите и затормозяват качването/слизането на другите пътници.

Online freepigeon

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2277
    • View Profile
    • Email
Re: Трамвайни трасета
« Reply #1226 on: 14.03.2011, 11:40:22 »
OFF
И какво ще драскат?
"10ти конгрес на БКП", "Да живее другаря Сталин?"

Шегата на страна но в Овча Купел има(ше) огромен и грозен надпис със спрей "20 години стигат.Да живее комунизмът!"  :D :D

А относно подвижността на инвалидите,ако имаше нископодови трамваи и пригодени спирки този спор нямаше да бъде воден...
« Last Edit: 14.03.2011, 11:42:03 by freepigeon »

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Трамвайни трасета
« Reply #1227 on: 14.03.2011, 12:07:31 »
Високите стъпала на трамваите са много по-неудобни от ескалаторите в метрото, да не говорим за асансьорите за инвалиди. Мижавата нископодова платформа на псевдомодернизираните БГ таралясници изобщо не решава проблема.  :)

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Трамвайни трасета
« Reply #1228 on: 14.03.2011, 12:18:13 »
Високите стъпала на трамваите са много по-неудобни от ескалаторите в метрото, да не говорим за асансьорите за инвалиди. Мижавата нископодова платформа на псевдомодернизираните БГ таралясници изобщо не решава проблема.  :)

И къде са тези асансьори?
И как никой не ми отговори как инвалид ще се качи на МС Сердика в метрото.

Днес пътувах с тм 8 от Счъдебната палата до 10 ДКЦ. Трамваят потегли с 4 мин. закъснение - в 9:06. На спирката на Македония събраха писмата от пощенската кутия, после ватманката слезе да обърне стрелката, защото не работи и на 10 ДКЦ бяхме в 9:19, т.е. точно на минутата по разписания. взехме разстоянието за 13, вемсто за даваните по разписание 17 мин. Но никой няма интерес тези часове да бъдат намалени и респ. официално времетраенето да бъде намалено.
Ама вие си пишете, че трамваите попадат в задръствания и е мноооого бавно да се стигне от Люлин до центъра с тм 8.
А и още нещо на спирката на Македония от посока Люлин слезнаха 23 човека, а на Съдебната Палата още 9. И това при условие, че трамваят се движеше плътно за десятка.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Трамвайни трасета
« Reply #1229 on: 14.03.2011, 12:26:11 »
Западният вход на Сердика е снабден с асансьори. А от метрото сигурно са се изсипали 100-200 души.... Трябва да го считаме за оффтопик вече този спор. И ти ще си умреш такъв, и ние, а истината ще остане някъде там...

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Трамвайни трасета
« Reply #1230 on: 14.03.2011, 12:34:25 »
Аз с Емо съм съгласен, че курсовете на трамваите са много разтеглени, което ги прави бавен и неудобен транспорт. Изключение правят само 20, 5 и лека му пръст, 9.
Не оспорвам качествата на метрото и да, трябва да го има, но аз например, когато бързам за автобус 3, избирам да стигна с автобус по Цариградско, а не с метрото. Наземният транспорт не бива да се пренебрегва.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4463
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: Трамвайни трасета
« Reply #1231 on: 14.03.2011, 12:41:46 »
Изключение правят само 20, 5 и лека му пръст, 9.
5-цата е с толкова разтеглено разписание, че няма накъде.. Такова изпускане на светофари няма просто никъде другаде. Линиите от Банишора, които са с НЕразтеглено разписание са 4 и 6 и може би 7.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Трамвайни трасета
« Reply #1232 on: 14.03.2011, 12:49:21 »
Все пак метрото не е достатъчно натоварено - в час пик вратите на съставите се затварят без проблем. При адекватно натоварване би трябвало вратите да се затварят с мъка в час пик и на всяка станция да става пого между пътниците.  :)

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Трамвайни трасета
« Reply #1233 on: 14.03.2011, 12:51:32 »
При адекватно натоварване би трябвало вратите да се затварят с мъка в час пик и на всяка станция да става пого между пътниците.  :)
Ти сериозно ли ?  :rolleyes:

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Трамвайни трасета
« Reply #1234 on: 14.03.2011, 12:56:21 »
С това калпаво изпълнение на втория радиус - ниска скорост и станции през 100м. (недоразумението Мусагеница) метрото няма как да е предпочитано.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Трамвайни трасета
« Reply #1235 on: 14.03.2011, 13:02:26 »
При адекватно натоварване би трябвало вратите да се затварят с мъка в час пик и на всяка станция да става пого между пътниците.  :)
Ти сериозно ли ?  :rolleyes:

Да, това някъде го беше писал и преди време и Knoxville беше отговорил, че по тази логика автобус 204 с единични автобуси е най-оптимален.

А моята теза е и че нарочно никой не прави нищо за подобряване на трамвайния транспорт.
Я да видим колко скоростно ще е трасето до борово и за колко време ще го направят.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Трамвайни трасета
« Reply #1236 on: 14.03.2011, 14:04:35 »
Да, поне няма да направя станция, от която да се качват сто човека на ден, която да е на 5мин. пеша от друга и която само да забавя скоростта. Те влаковете сигурно по инерция могат да стигнат до Геме Димитров.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Трамвайни трасета
« Reply #1237 on: 14.03.2011, 14:17:10 »
Да, поне няма да направя станция, от която да се качват сто човека на ден, която да е на 5мин. пеша от друга и която само да забавя скоростта. Те влаковете сигурно по инерция могат да стигнат до Геме Димитров.

Обаче МС при Раковски е излишна. Също както и при Солунска.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: Трамвайни трасета
« Reply #1238 on: 14.03.2011, 14:42:50 »
Хайде пак офф  ;)
МС Мусагеница обслужва предимно Дървеница, ако я няма, хората от квартала биха имали достъп до метрото само с довозване. От това, което имам като наблюдения си е прилично натоварена (съизмеримо с Кюри), но може и да ме опровергаете. Голям плюс за нея би бил голям открит паркинг, но в СО няма нито един недебил, който да се сети за това, а пък и консултантите им понеже незнаят къде е тази МС няма как да напишат това в някой от умопомрачителните си доклади!
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Трамвайни трасета
« Reply #1239 on: 14.03.2011, 14:44:51 »
Голям плюс за нея би бил голям открит паркинг, но в СО няма нито един недебил, който да се сети за това, а пък и консултантите им понеже незнаят къде е тази МС няма как да напишат това в някой от умопомрачителните си доклади!
:fan: :fan: :fan:
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/