Трамвайните ограничители са хубаво нещо. Както джърситата, полегналите полицаи, бус-лентите, велоалеите и т.н. Но всичко трябва да се прилага с мисъл и в контекста на конкретния случай.
Примерно за Дондуков ограничителите трябва да се съпътстват със забрана за спиране и паркиране. А пък да има такава забрана, следва да се изнамерят адекватен брой паркоместа наоколо или поне умерено далече. Иначе е чудесно в цялата зона Ц да се забрани паркирането и даже влизането, но всичко е свързано с рингови булеварди, паркинги и т.н.
Така че не може да бъде квалифициран като тъп никой, който прави подобни предложения, нито пък който се аргументира в друга насока. Така че сметката с човекочасовете е, да го кажа деликатно, едностранчива, а и в приложения пример от Будапеща иде реч за булеварди със съвсем различни габарити. От пребиваванията ми в този град нямам спомени от дисбаланс между различните видове транспорт - т.е. трамваите да хвърчат, а колите - да висят на часови опашки. Има си и умерени опашки, има си и добра скорост на трамваите - двете неща не се отричат, а се балансират.