Не можах да намеря в коя тема скоро се обсъждаше скоростта на бг трамваите, но вече в късите "инекони" има километраж. Спорно е колко е верен, но вчера 718 е вдигнал 41 км в правата между Строителния техникум и Журналист
Това, че са преминали основен ремонт не означава, че са станали ТМ от друг тип. Тяговото оборудване е същото, т.е. и скоростните показатели са непроменени - конструктивната скорост е същата. Ето технико-експлоатационните данни на ТМ тип Т6М 700:
- Междурелсие: 1 009 mm
- Дължина на ТМ, в т.ч. прикачните съоръжения: 20 750 mm
- Максимална ширина на коша: 2 250 mm
- Бази на модулите между централните болтове на талигите: 2 × 6 300 mm
- База на талигите: 1 600 mm
- Дължина на конзолните части: 3 700 mm
- Височина на покрива от глава релса (под тара): 3 140 mm
- Височина на стъпалата от глава релса (под тара) : 350 mm
- Височина на пода на коша от глава релса (под тара): 930 mm
- Диаметър на колелата по кръга на търкаляне: 700 mm
- Работна височина на токоприемника от глава релса:
минимална: 4 140 mm
максимална: 5 900 mm
- Собствено тегло (тара) на ТМ: 25 000 kg
- Тягова мощност – ТЕД тип Т100М: 2 броя
обща продължителна: 200 kW
обща часова: 230 kW
- Конструктивна скорост: 60 km/h
- Максимално преодоляван наклон: 70 ‰
- Тягово напрежение в контактния проводник: 600 V (-20 %; +30 %)
- Напрежение в спомагателните и управляващи вериги: 24 V
- Минимален радиус на вписване в крива: 18 m
- Пътниковместимост – седалки в салона: 32 места
номинална – 5 пътника / m
2: ≈ 120 места
максимална – 8 пътника / m
2: ≈ 192 места
- Средно ускорение при потегляне от място с номинално натоварване: 1 ms
-2- Показател за плавност на хода (по Шперлинг): < 3,25
Предполагам, че това е офтопик, но отговарям на друго мнение ...