Ами като цяло най "смислените" участъци по който трябва да се търси автономност е участъка завод Електроника-зала Универсална, особено голям проблем са 10-ната малоумници, които идвайки по Шипченски проход от завод Електроника, завиват наляво по Жендов и застават на трамвайното трасе. НЕ е рядкост на трамвая да преседи 15 минути там.
Другата невралгична точка е по Дондуков в участъка Англйската гимназия-Раковска.
Но пътувайки често с него, не виждам как да се обособи трасе било то и частично и да останат две ленти във всяка посока. А и едната ще е все заета от паркирали (спряли) автомобили
Затова по си мисля, че е по-логично предлаганото от Благун. да се премести трамвайното трасе максимално в двата края и така автоматично да се разкарат (ще отнеме малко време естествено) паркиращите неправилно автомобили.