Author Topic: Трамвайни трасета  (Read 944414 times)

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Трамвайни трасета
« Reply #1120 on: 11.01.2011, 12:42:40 »
На тези от т.нар. "жилищна група Южен парк" трамвай не им трябва, както и каквото и да е удобство! Това да отидеш да живееш в блокове очевидно изсечени от парка е морално престъпление, което трябва да изкупват с десетилетия!  :D
Не е само до тях, а и на всички около Козяк и Богатица. ТМ-трасето по Арсеналски е през значително по-рядконаселен район, отколкото между Кръста и Козяк.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Трамвайни трасета
« Reply #1121 on: 11.01.2011, 12:53:02 »
Бе каква чакалня, какви тоалетни, какви пет лева? Един навес да не е автостанция?
Пък и безсмислено голямото място на Хладилника може да се използва - я за бизнес-сграда, я за молче  :D

Молчето ще е на ъгъла на Сребърна и Черни връх.
Автостанция Хладилника е много хубаво нещо като идея, обаче аз, понеже ходя дотам да си снимам автобуси, отговорно мога да кажа, че единици хора стигат до нея. Почти всички за 64 и 98 се качват на спирка Хладилника. Поне така е празник, ако делник се разхождат за места за сядане - може.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Трамвайни трасета
« Reply #1122 on: 11.01.2011, 18:18:12 »
До американското посолство като че ли има вход към парка
Има си го този вход. Улицата за болницата, по която се минава не е толкова стръмна, но в парка попадаш на наистина много стръмна алея.

Offline Jorr

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 776
    • View Profile
Re: Трамвайни трасета
« Reply #1123 on: 11.01.2011, 18:28:00 »
На тези от т.нар. "жилищна група Южен парк" трамвай не им трябва, както и каквото и да е удобство! Това да отидеш да живееш в блокове очевидно изсечени от парка е морално престъпление, което трябва да изкупват с десетилетия!  :D
Не е само до тях, а и на всички около Козяк и Богатица. ТМ-трасето по Арсеналски е през значително по-рядконаселен район, отколкото между Кръста и Козяк.

Ако приемем, че да изкачиш разстоянието х нагоре по стръмен хълм и надолу по стръмен хълм изисква грубо казано 3 пъти повече време и енергия в първия случай, то просто сметка показва, че за 3/4 от блоковете между Арсеналски и Баучер по хълма над Кучешката ТМ трасето по Арсеналски е по-удобно.

За тези от Баучер нагоре до Сребърна го има трасето по Черни връх ;)

Offline greg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1187
    • View Profile
Re: Трамвайни трасета
« Reply #1124 on: 12.01.2011, 15:12:03 »
Не е само до тях, а и на всички около Козяк и Богатица. ТМ-трасето по Арсеналски е през значително по-рядконаселен район, отколкото между Кръста и Козяк.
Именно трасето по Арсеналски (последната на №6) е най-близкият транспорт за Богатица. Що се отнася до Козяк, обслужването бе от трамвая по Черни връх, в близко бъдеще частта от Лозенец между Черни връх и американското посолство (Козяк) ще се обслужва спокойно от метростанция "Баучер".

Offline Chilio

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 550
    • View Profile
Re: Трамвайни трасета
« Reply #1125 on: 18.01.2011, 12:55:33 »
Жалко , че Фандъкова нищо не е споменала за трасето към Орландовци.
Да... Пак половинчати работи... Пак няма да може да се пуснат примерно Инекони по линията на 7-цата... Линията трябва да е цялата добра, не само към Борово.

Offline greg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1187
    • View Profile
Re: Трамвайни трасета
« Reply #1126 on: 18.01.2011, 13:25:44 »
Жалко , че Фандъкова нищо не е споменала за трасето към Орландовци.
Да... Пак половинчати работи... Пак няма да може да се пуснат примерно Инекони по линията на 7-цата... Линията трябва да е цялата добра, не само към Борово.
Защо половинчати? 7-цата няма нищо общо с трасето към Орландовци.
№7 ще си бъде Борово-гарата, както е и сега. Добре е по едно трамвайно трасе да се подновява всяка година.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Трамвайни трасета
« Reply #1127 on: 18.01.2011, 13:50:02 »
Понеже много дискусии са се натрупали, няма как да прегледам 80 страници тема, искам да ви питам, трасето по баира на "Черни връх" ще се възстанови ли изобщо отново или не?
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Трамвайни трасета
« Reply #1128 on: 18.01.2011, 13:53:06 »
Понеже много дискусии са се натрупали, няма как да прегледам 80 страници тема, искам да ви питам, трасето по баира на "Черни връх" ще се възстанови ли изобщо отново или не?

За съжаление НЕ. На хемус направиха само криви посока басейна Спартак, няма стрелки нагоре. :(
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline sofianec

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1145
    • View Profile
Re: Трамвайни трасета
« Reply #1129 on: 18.01.2011, 20:40:59 »
Горе-долу кой вариант излиза най-евтин? Мога да си представя че готовите панели предвид на фабричното им производството са най-изгодни, последвани от траверси с безулейни релси и най-скъпо е бетоново корито с асфалтиране отгоре... Правилно ли предполагам?

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Трамвайни трасета
« Reply #1130 on: 18.01.2011, 20:48:37 »
Безулейни релси на траверсова скара е най-евтино - ползват се стандартни материали (релси и скрепления), поддръжката в дългосрочен план е по-лесна и изискванията за здравина на основата са облекчени.
Бетоновата подложка с улейни релси е скъпа, но не изисква никаква поддръжка и животът й се ограничава от пределното износване на релсите.
« Last Edit: 18.01.2011, 20:53:16 by bdz43r »

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Re: Трамвайни трасета
« Reply #1131 on: 19.01.2011, 09:32:48 »
Още едно предимство на безулейните релси е , че не може да попадне чуждо тяло и не падат листа .
Минусът е ,че при слана на безулейните се пързаля а с улейните не.

Offline burtan

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 374
    • View Profile
Re: Трамвайни трасета
« Reply #1132 on: 19.01.2011, 16:48:26 »
A релсите които се монтират по време на ремонти на трасетата, къде се произвеждат? Наши ли са или се внасят?

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Трамвайни трасета
« Reply #1133 on: 19.01.2011, 17:02:07 »
В България не се произвеждат релси. Всичко се внася.

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Re: Трамвайни трасета
« Reply #1134 on: 20.01.2011, 09:59:07 »
Днес, до като идвах на работа и се загледах в трасето по ЦБ ІІІ . Баластовата призма ми се видя доста замърсена на места. Не е ли време да мине една пресявка ? И въобще какви са критерийте в това отношение ? Или е достатъчно да се досипва и подбива , което както знаем се случва 2 пъти годишно .

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Трамвайни трасета
« Reply #1135 on: 20.01.2011, 10:19:53 »
в доста лошо състояние е релсовия път и по Ботев между Сливница и пл.Македония,

не съм съгласен. Трасето за мен си е много добро, само кръстачките и стрелките може би не са.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Трамвайни трасета
« Reply #1136 on: 20.01.2011, 14:03:25 »
в доста лошо състояние е релсовия път и по Ботев между Сливница и пл.Македония,

не съм съгласен. Трасето за мен си е много добро, само кръстачките и стрелките може би не са.
Кръстовката на Пиротска е в доста добро състояние от както смениха асфалта около нея. Единствено в лошо състояние, може би е стрелката на 3 посока Захарна фабрика.

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
Re: Трамвайни трасета
« Reply #1137 on: 20.01.2011, 14:53:06 »
Аз не мога да не отбележа, че от 1-2 години се почна с кръпките покрай релсите в тоя участък. Естествено спрямо много други е цветенце, но така се почва.
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Трамвайни трасета
« Reply #1138 on: 20.01.2011, 15:00:30 »
И с какво кръпките по асфалта подобряват състоянието на трамвайното трасе. Ей вижте по Баучер колко е яко - павета, линиите са над тях, коли се трошат като ги минават, но движението по трамваите е доста равномерно, без пропадания, клатене и т.н.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
Re: Трамвайни трасета
« Reply #1139 on: 20.01.2011, 15:19:54 »
И с какво кръпките по асфалта подобряват състоянието на трамвайното трасе.
...
С нищо. Не съм и твърдял друго. Дори обратно - влошават отводняването и спомагат за бързото разрушаване на настилката.
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.